The Great Awakening

Dit is de bekende flauwekul die in moderne christelijke kringen wordt verkondigd. Jezus komt ons redden, God komt ons redden. Nu met z'n allen keihard bidden dat het goedkomt en vooral niets doen en kritiek leveren op hen die wel activistisch zijn. No faith without action anders heb je er niets van begrepen. Diezelfde lui verkondigen ook vaak dat Trump de tweede hoorn is van het tweehoornige Beest, de Light Order die volgt op de Dark Order. Eigenlijk durven deze 'gelovigen' niet te geloven in het goede! Binnenkort meer inzichten over hoe het christendom de laatste 200 jaar is gekaapt door het dispentionalisme en de Scofield-bijbel om ons aan te zetten tot deze passiviteit en negativiteit. Trap niet in deze pseudo-christelijke nonsens!

Mike
Is dat ongeveer net zoals dat deze mensen zeggen dat Trump de anti christ is? Die zag ik laatst voorbij komen. Die voor de Joden dan weer als Joodse messias wordt gezien ofzoiets. En Trump dus de Joodse messias zou zijn.
 
IMG_20230331_061431_797.jpg
Misspelling: INDICATED

#1371
The wheels of Justice turn slow but when they turn they are power-ful.
10x speed now underway.
We are back online (Pelosi attempted block).

Sometimes you need to 'take one for the team publicly' before you are
INDICATED as a hero.


BOOM🔥BOOM🔥BOOM🔥BOOM🔥


IMG_20230331_061554_567.jpg
Mike
 
Is dat ongeveer net zoals dat deze mensen zeggen dat Trump de anti christ is? Die zag ik laatst voorbij komen. Die voor de Joden dan weer als Joodse messias wordt gezien ofzoiets. En Trump dus de Joodse messias zou zijn.
Ja, precies dat! Heb hier in het verleden ook al meermaals mijn zegje over gedaan. Het hele systeem is gericht op demotivatie, pessimisme, doemdenkerij, negativiteit en passiviteit. Helaas zijn ook christenen hiermee besmet. Mensen moeten zich afvragen of ze onderdeel willen zijn van het probleem of van de oplossing.

Mike
 
1680247378734.png
JUST IN - DeSantis: "Florida will not assist in an extradition request given the questionable circumstances at issue with this Soros-backed Manhattan prosecutor and his political agenda."

@disclosetv
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.158
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan