The Great Awakening

Q wants us to focus on election fraud, whistleblowers, research, and fighting the narrative war.
Not petty differences and division amongst our ranks.
Take notes, anons.
And let's get to work.


Mike
 
IMG_20221119_194531_235.jpg
Scavino posted a video about reuniting on Twitter today and later Elon Musk is asking the people if he should reinstate Donald Trump.




Mike
 
Trump just echoed the Q drop about Maricopa County and Kari Lake.
It's not over.
Boom.



Mike
 
In 2019 hebben we het gehad over een laag van ongekozen bureaucraten binnen de Amerikaanse overheid die achter de schermen de DS vertegenwoordigen. De afkorting was volgens mij SOS, maar ik kan me niet meer herinneren waar dat ook alweer voor staat. Wie weet meer?

Mike
Nu : Blinken
Voorheen Pompeo
Daarvoor in teruggaande volgorde : Tillerson, J Kerry, Hilary Clinton, Rice, Powell
 
Snappen jullie wel hoe belangrijk de laatste 3 zinnen zijn in deze nieuwe Q-post?

Focus.
FOCUS.
Ascension.

Richt je op het einddoel.
Behoud je focus.
Verval niet voortdurend in hoop of wanhoop, overstijg je emoties, overstijg jezelf.

Precies wat ik voortdurend hier schrijf, The Great Awakening begint bij jezelf!

Mike
Vet !!!
 
What we now know:

Runbeck printed mail-in ballots.
Runbeck gave mail-in ballots to USPS to deliver.
Runbeck received mail-in ballots.
Runbeck sorted received ballots - 40k per hour.
Runbeck has been partnered with Dominion.
Runbeck has been partnered with Maricopa County.
Runbeck was allegedly caught sending pallets of fake ballots to Fulton County, Georgia.
Runbeck was allegedly caught printing ballots with a ~30% error rate for Tarrant County, Texas.


Mike
 
Q’s first word tonight in the latest drop was “Runbeck”. So let’s look back at the election fraud hearings in AZ that were held after the 2020 election and what was said about Runbeck…

November 30, 2020: Jan Bryant testified that Runbeck was bringing truckloads of ballots to the Maricopa tabulation center for at least 7 days AFTER the election. Listen to this lady’s testimony!

Sure looks they did the same thing for these midterm elections (obviously) and we were just told in the latest drop.

Time to show the world.


Mike
 
In de alternatieve media zie je dat Poetin neergezet wordt als de eerlijke- en de NAVO als de slechte politieagent. Dat deed me denken aan de besmettingsleugen. De alternatieve media richtten zich op het downplayen van de besmettingscijfers en het afspiegelen van de ziekte als een griepje, maar niemand (uitzonderingen daar gelaten) haalde de angel uit de discussie door te zeggen dat virussen niet besmettelijk kunnen zijn. Het gros van de alternatieve media hield daarmee de besmettingsleugen in stand.

Datzelfde verschijnsel zien we nu weer. De meerderheid van de alternatieve media gaat mee in de verhaallijn van de film. Waar ze tijdens de pandemie PsyOp stelden dat de besmettingen wel wat meevielen, lockdowns en overige maatregelen onnodig waren en ivermectine werkte tegen besmettingen, maar de grootste leugen niet benoemden, benoemen ze nu wederom de grootste leugen niet. Daarom blijf ik hameren op de rol van de controlled opposition. Zij vertellen u de inverse van het mainstream verhaal, maar laten niet zien dat het gehele verhaal een leugen is. Net zoals er geen besmettingen waren, is er nu geen oorlog.

Nee, echt waar: er is geen oorlog. De enige oorlog die gaande is, is een oorlog tegen de psyche van de wereldbevolking. Het is een perceptieoorlog. Het doel is dat u gewend raakt aan onbetaalbare producten en diensten. Oekraïners komen hier en krijgen een staatsuitkering genaamd ‘leefgeld‘. Dat is het voorbeeld voor wat iedereen nu versneld boven het hoofd hangt. “Boven het hoofd hangt? Staatssteun is toch prettig?” Ja, het is prettig, totdat u erachter komt dat u volledig afhankelijk bent geworden en het moment aanbreekt dat de social credit score, beginnende bij uw klimaat CO2 footprint, aan die steun gekoppeld wordt.

Ja, er zijn wel vluchtelingen. Die mensen hebben ook in Oekraïne naar de valse werkelijkheid op hun tv-scherm en social media gekeken en ontvluchten de niet bestaande oorlog, zoals de besmettingsleugen mensen in lockdown en zelfisolatie dwong.


Mijn diepste hoop en verlangen is dat er een grote ontwaking komt, waarbij ook u, uw kennissen, vrienden en familie gaan zien dat er geen oorlog tegen Oekraïne gaande is, maar een oorlog tegen u en ik via de in scene gezette oorlog in Oekraïne. Als het in scene gezet is, spelen alle wereldleiders een rol in die film. De vijfde generatie oorlog is volledig gericht op de perceptie van uw waarneming met als doel om u en ik onder een totalitair bestuur te brengen; een bestuur dat alle facetten van ons denken en handelen monitort en bestuurt.
 
Weer het bekende gezever van MV. Vanaf vandaag een VERBOD op MV, alle posts die zijn gif willen verspreiden worden verwijderd en degene die de post plaatst krijgt een waarschuwing, bij 3 waarschuwingen is het exit.

download (1).jpeg

Mike
 
Laatst bewerkt:
Consider the thousands of hours that many of us have put into educating ourselves on world events, politics, and history after having our own awakening. Once we began to see outside the media Matrix, we dug.
The passion exhibited by anons, even to this day, is nothing short of incredible.
Despite battle fatigue and weariness, that dedication can never truly be taken away from us.
Q and Trump made politics fun again.
When you perceive that there is a chance for victory, and you understand who your enemies finally are, hope emerges.
Anons are a flame that will never die out.


Mike
 

EXCLUSIVE: A shocking voicemail, shared bank accounts, dodgy partners and whistleblowers: DailyMail.com breaks down the jaw-dropping evidence as GOP targets 'chairman of the board' Joe Biden - and could lead to possible impeachment​

 
If you had told me four years ago that I'd have intimate knowledge of small players in a local election in Maricopa County, I would have called you crazy.
But here we are.
That was always the first step in our journey to victory: Awakening.
Their ability to steal, kill, and destroy us from within has been hampered by the anon digital army.
This is an unassailable fact.
We the People are activated.


Mike
 
IMG_20221121_221406_832.jpg
The elephant in the room:
Elon Musk just essentially admitted that child exploitation was allowed and even promoted on Twitter before he gained control.
The stage is being set.
The truth is displayed before millions of people.
Crimes against children will unite the world.


Mike
 
IMG_20221122_181906_334.jpg

What are the chances that Elon Musk said that his number one priority is getting rid of child abuse on Twitter right after Balenciaga became the first major fashion house to leave their site? They must have known to get the hell of out of dodge before this scandal was going to break out.
This tells me that he is serious about saving the children. What a monumental shift. Expose them all, anons!


Elon Musk said that his number one goal was getting rid of child abuse after Balenciaga was the first major fashion company to delete their Twitter account.
There are no coincidences.


Mike
 
Why did Apple's senior vice president Phil Schiller delete his Twitter account after Elon Musk said getting rid of child abuse is his number one priority?


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.423
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan