The Great Awakening

Russian Telegram channels are sharing this video which is allegedly CCTV footage of the explosion.




Mike
 
Eigenlijk zou ik willen vragen of dan hiermee de bijzondere gebeurtenissen aangegeven zijn. Maar zoals we gezien hebben, blijft het niet bij deze data. Om er maar eentje te benoemen: De Nord-Stream-zaak staat niet onder dit rijtje benoemd. Zal een scare event dan ook buiten dit lijstje plaatsvinden? En wat is er na 8 november? Is dan alles wereldwijd duidelijk en gaan we aan de opbouw werken of gaat de Deep State na deze datum nog door met hun vernietigende agenda?

Dorothé
 
Eigenlijk zou ik willen vragen of dan hiermee de bijzondere gebeurtenissen aangegeven zijn. Maar zoals we gezien hebben, blijft het niet bij deze data. Om er maar eentje te benoemen: De Nord-Stream-zaak staat niet onder dit rijtje benoemd. Zal een scare event dan ook buiten dit lijstje plaatsvinden? En wat is er na 8 november? Is dan alles wereldwijd duidelijk en gaan we aan de opbouw werken of gaat de Deep State na deze datum nog door met hun vernietigende agenda?

Dorothé
Denk dat in 2025 alles weer een beetje 'normaal' gaat worden. Een beetje oorlog duurt 5 jaar. En als je 2020 als begin neemt kom je op 2025
 
Denk dat in 2025 alles weer een beetje 'normaal' gaat worden. Een beetje oorlog duurt 5 jaar. En als je 2020 als begin neemt kom je op 2025
Dank je, maar daarmee is mijn vraag nog niet beantwoord. Ik begrijp dat jij het ook niet kan weten. Maar ik vind het wel van beduiding. Gaan we vanaf 8 november gezamenlijk aan de wederopbouw werken en is de agenda van de Deep State wereldwijd duidelijk of gaat hun plan nog langer door?

Dorothé
 
Dank je, maar daarmee is mijn vraag nog niet beantwoord. Ik begrijp dat jij het ook niet kan weten. Maar ik vind het wel van beduiding. Gaan we vanaf 8 november gezamenlijk aan de wederopbouw werken en is de agenda van de Deep State wereldwijd duidelijk of gaat hun plan nog langer door?

Dorothé
Snap ik😉 ik hoop uiteraard dat het zo gaat als jij zegt natuurlijk😃🙏🏻
 
Op Dotcom Radio zei ik: [ZE] halen het eind van 2022 niet. Wat ik daarmee bedoel is niet dat we dan definitief van [HEN] af zijn, maar dat [ZE] nog dit jaar volledig machteloos en krachteloos zijn geworden. De midterms zijn de genadeklap, daarna gaat het snel. We zullen zelfmoorden onder [HEN] gaan zien, ook zullen [ZE} elkaar onder de bus gooien, plus nog een groep die weigert op te geven en dus gearresteerd en berecht zal moeten worden. 2022 is het jaar van de onthullingen, 2023 het jaar van de gerechtigheid. Dit is een meerjarenplan, maar niet op de manier zoals Ragnar het stelt. We zijn simpelweg nog vele jaren bezig met het recht te laten zegevieren.

Mike
 
Laatst bewerkt:
[Doorgestuurd van Brian Cates (Brian Cates)]
Danchenko trial starts on Tuesday.
Durham won't be revealing who's on the gov't's witness list until Monday afternoon.

Meanwhile the Mockingbird Fake News Matrix Media is suddenly prepping the normies for a Hunter Biden indictment by floating absurd narratives - such as it's perfectly legal for you to take massive bribes from foreign companies because you are not your dad.

Zelensky's doing everything he can to provoke a nuclear conflict, including blowing up the Crimea bridge and attacking a nuclear power plant.

Next week is gonna be lit.

#RedOctober
 
De kern van het Evangelie van de Waarheid is de Dwaling niet afkomstig van het Al dat in de Vader aanwezig is, omdat kennis immanent is aan de Vader. Dwaling ontstaat namelijk doordat de Vader niet gekend word.
Uit het Geheime Boek van Johannes blijkt dat de archonten ontstonden uit onbezonnen gedachten van Sophia, zonder instemming van de Vader. Toen Sophia berouw kreeg en bad tot het pleroma werd zij hoger geplaatst dan de archonten (door de Vader).

Ook komt Jezus 3 keer op aarde. De eerste keer in de gevangenis (de door archonten gecontroleerde wereld, die Hij verliet toen de chaos op haar grondvesten trilde. De tweede keer kwam Hij tot tot binnenste van de onderwereld en deed Hij de chaos zo trillen zodat de chaos met al haar toebehoren instort en vertrekt Hij zodat de mensheid niet voortijdig uitsterft. De derde keer brengt Hij het licht naar de onderwereld en de mensen die het willen ontvangen.

Het Thomasevangelie heb ik nog niet gelezen.

 
Soohia was dus een boze heks. En het betreft hier een ♀️ die rebelleerde tegen de Vader en zelfs boven Hem werd geolaatst. Dus jij denkt dat het moderne gnosticisme een kaping is?

Mike
 
Soohia was dus een boze heks. En het betreft hier een ♀️ die rebelleerde tegen de Vader en zelfs boven Hem werd geolaatst. Dus jij denkt dat het moderne gnosticisme een kaping is?

Mike
Sophia werd na een verzoek tot vergeving aan de Vader hoger geplaatst dan de archonten. Niet hoger dan de Vader. Ik vind dat modern gnostiscisme een verkeerde term, het zou beter antignosticisme kunnen heten. Kaping? Wellicht. In termen van de Nag Hammadi is de ideologie in ieder geval een Dwaling.

Carl Gustav Jung was ook een gnost. Overigens ook alchemist.
 
Sophia werd na een verzoek tot vergeving aan de Vader hoger geplaatst dan de archonten. Niet hoger dan de Vader. Ik vind dat modern gnostiscisme een verkeerde term, het zou beter antignosticisme kunnen heten. Kaping? Wellicht. In termen van de Nag Hammadi is de ideologie in ieder geval een Dwaling.

Carl Gustav Jung was ook een gnost. Overigens ook alchemist.
Toen Sophia bewust werd van het kwaad van Jaldabaoth de (hoofdarchont), wikkelde zij hem in een lichtwolk. Daarna werd ze overweldigd door onwetendheid en schaamte. Als acceptatie van de inkeer van Sophia word zij in een hoger eon geplaatst dan de archonten.
 
Laatst bewerkt:
Het Gnostiscisme leert dat Adam door Jaldabaoth (JB) is gemaakt en in vergetelheid leeft tot hij nota bene door Jaltabaoth de geest van Sophia ingeblazen krijgt, waardoor Adam de hoofdarchont voorbijstreefde in kracht en wijsheid. Daarom plaatste JB Adam in de laagste regionen van de materie.

Om toch weer controle over Adam te krijgen vermengden de archonten vuur, water en aarde met vier winden, wat chaos creerde waardoor Adam in de schaduw des doods komt en hem opnieuw vormen uit materie, onwetendheid, begeerte en vervalste geest. Tevens werd Adam stervelijk.

Het waren archonten die Adam in het paradijs neerzetten en hem afhielden van de boom van goed en kwaad om te voorkomen dat hij volkomen zou worden. Christus zou Adam aangezet hebben tot eten van die boom.

Zo bekeken is katholicisme een kaping van gnostiscisme en is het goed te verklaren waarom men gnostische teksten buiten de Bijbel wilde laten op het Concilie van Nicea, waar de volgorde van de Bijbel is vastgesteld.
 
Laatst bewerkt:
Drie vragen:

Waarom heeft Sophia scheppingskracht i.l.v. alleen de Vader?

Waarom zou Jezus Adam hebben aangezet tot het eten van de vetboden vrucht?

Hoe weten we dat jij met een zuivere vertaling van de Nag Hamadi te maken hebben?

Ik krijg reeds vanaf het begin foute vibes bjj dat hele gnosticisme.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.920
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan