The Great Awakening

There’s not gonna be any headlines letting you know when things officially “start”. The Revolution won’t be televised. It looks like it’s already habbening.

-Clandestine

Vertaling met Deepl:

Er zullen geen krantenkoppen zijn die je laten weten wanneer alles officieel begint. De revolutie wordt niet uitgezonden. Het lijkt erop dat het al aan het gebeuren is.

-Clandestine

Dorothé
 
🚨BOMBSHELL UIT RUSLAND🚨

1) Oekraïens document vrijgegeven aan de Russische media @izvestia, met het besluit van Zelensky om alle bestanden van Oekraïense defensiedienstleden, werknemers en staatspersoneel te vernietigen, en enige betrokkenheid bij Hunter Biden's biolab METABIOTA, op 24/02/22, de dezelfde dag begonnen de luchtaanvallen op Oekraïne.

Zie origineel document hierboven links en vervolgens vertaald in het Engels aan de rechterkant. Holy shit is dit een doozy. Maar wacht, er is nog veel meer.

 
2) Herinner je je die beruchte video van de Oekraïense MIL die documenten verbrandt RECHTS VOOR het gebouw van het Oekraïense Ministerie van Defensie in Kiev, Oekraïne? Op 24/02/22 DEZELFDE DAG VAN HET BESLUIT VAN ZELENSKY.

JEP. De MSM zond een video uit van de Oekraïense MIL die bewijs vernietigt van de betrokkenheid van de Oekraïense staat bij het BIOLAB van HUNTER BIDEN in Oekraïne, precies op het moment dat Rusland zijn raketaanvallen begon.

Jullie... we hebben ze allemaal gevangen. We vingen ze op klaarlichte dag op MSM. Bekijken.


 
3) Dus ja, verwerk dat even, en dan is er meer.

Deze Oekraïense documentuitgave kwam vanmorgen tegelijk met een officieel persbericht van Rusland via de woordvoerster van het ministerie van Buitenlandse Zaken, Maria Zakharova, waarin de VS werd gevraagd zich te houden aan het onderzoek naar hun biologische activiteit in de post-Sovjet-ruimte.

In het artikel geeft Zakharova een reactie op de reactie van het Amerikaanse Ministerie van Defensie van 22/09/06, waarin de VS dergelijke snode activiteiten van het Amerikaanse Ministerie van Defensie in Oekraïne ontkennen. Zakharova verklaarde: "We roepen Amerikaanse collega's op om professionaliteit te tonen en in plaats van propagandistische informatie te propageren om dringend inhoudelijk werk te maken om de situatie met betrekking tot hun militaire en biologische activiteiten in de landen van de voormalige USSR te corrigeren."

Hier zijn een paar belangrijke passages uit het interview:

Zal de Russische zijde maatregelen nemen om de controle over de Amerikaanse activiteiten in biolaboratoria in de post-Sovjet-ruimte te vergroten?

“Ja, we zijn van plan om in de nabije toekomst mechanismen te gebruiken, in overeenstemming met de artikelen V en VI van het verdrag, die voorzien in overleg tussen staten die partij zijn bij het BTWC bij het oplossen van problemen met betrekking tot het doel van het verdrag of in verband met de uitvoering van de bepalingen ervan, evenals medewerking aan eventuele onderzoeken naar mogelijke schendingen van verplichtingen uit hoofde van het BTWC.”

Hoe moet volgens u de interactie tussen Moskou en Washington worden opgebouwd om vertrouwen op te bouwen en te voldoen aan de bepalingen van dit Verdrag inzake het verbod op biologische en toxinewapens?

“We roepen de Verenigde Staten, als depositaris van het BTWC, op om op verantwoorde wijze te voldoen aan hun verplichtingen uit hoofde van het verdrag, in feite om bij te dragen aan de versterking van het regime van dit belangrijke ontwapeningsmechanisme voor internationale veiligheid. We verwachten geen algemene informatie te geven, maar inhoudelijke uitleg over specifieke kwesties die door de Russische zijde naar voren zijn gebracht in verband met Amerikaanse militaire en biologische activiteiten in de post-Sovjet-ruimte.”

Dus in wezen zegt Rusland dat de VS de VN moeten gehoorzamen en dat ze al decennia lang elk onderzoek tegenhouden. Rusland eist van de VS medewerking en antwoord op alle zorgen over hun biologische activiteit in post-Sovjetstaten, zoals Oekraïne, Georgië, enz.

Hier is het artikel, er is een optie voor Engelse vertaling.



 
4) Dus Rusland heeft zojuist het kleine fragment vrijgegeven dat Zelensky actief de Oekraïense betrokkenheid bij Metabiota verdoezelde, wat bevestigt dat Zelensky wist wat er aan de hand was, wist dat dit de reden was waarom Rusland binnenkwam, wist dat de laboratoria bestonden, enz enz. Dit bewijst de Oekraïners zijn meer dan medeplichtig en bewijzen dat ze wisten dat Biden direct betrokken was bij snode activiteiten in dit laboratorium.

Rusland laat langzaam bewijs naar buiten glippen en ze beweren nog veel meer te hebben. Ze vragen om medewerking van de VS zodat we het samen kunnen opruimen, maar Biden is toevallig ook direct verantwoordelijk voor de biologische misdaden tegen de menselijkheid.

Kunnen we op de VN rekenen om hun deel te doen en van de VS te eisen dat ze gehoorzamen? Ik weet het niet zeker. Maar Rusland blijft informatie en bewijs vrijgeven totdat ze dat doen. Rusland probeert diplomatie, en als de leiders van de VS enige intentie hadden voor wereldvrede, zouden ze het daarmee eens zijn.

-Clandestien


 
For those asking where they can get this information in one thread, you can always find it on my Substack.

All important posts of mine are available there, or you can follow my on Truth Social, my username is @Clandestine
I always put a truth out of my important threads with a link to my Substack.

It’s free to subscribe. Free subscribers still get access to all my threads. There is an option for a paid subscription, this is merely a donation for my work. All information from me will ALWAYS be free. As it should be. But if you’d like to support me and get my newsletter emailed to you every time I break a story, subscribe today!

Respectfully, Clandestine


Substack (https://bioclandestine.substack.com/p/zelensky-ordered-destruction-of-all)
Zelensky Ordered Destruction of All State Docs Associated with METABIOTA on 02/24/22
🚨BOMBSHELL FROM RUSSIA🚨 Ukrainian document released to Russian media outlet, @izvestia, showing decree from Zelensky to destroy all files on Ukrainian defense service members, employees and staff of the state, and any involvement with Hunter Biden’s biolab METABIOTA

Vertaling met Deepl:

Voor degenen die vragen waar ze deze informatie in één thread kunnen krijgen, je kunt het altijd vinden op mijn Substack.

Alle belangrijke berichten van mij zijn daar beschikbaar, of je kunt me volgen op Truth Social, mijn gebruikersnaam is @Clandestine
Ik plaats altijd een waarheid uit mijn belangrijke threads met een link naar mijn Substack.

Het is gratis om je te abonneren. Gratis abonnees krijgen nog steeds toegang tot al mijn threads. Er is een optie voor een betaald abonnement, dit is slechts een donatie voor mijn werk. Alle informatie van mij zal ALTIJD gratis zijn. Zoals het hoort te zijn. Maar als je me wilt steunen en mijn nieuwsbrief naar je gemaild wilt krijgen elke keer als ik een verhaal publiceer, schrijf je dan vandaag nog in!

Met respect, Clandestine


Substack (https://bioclandestine.substack.com/p/zelensky-ordered-destruction-of-all)
Zelensky gaf opdracht tot vernietiging van alle staatsdocumenten in verband met METABIOTA op 24/02/22
Oekraïens document vrijgegeven aan Russische media, @izvestia, toont besluit van Zelensky om alle dossiers te vernietigen over Oekraïense defensie-dienstleden, werknemers en personeel van de staat, en elke betrokkenheid met Hunter Biden's biolab METABIOTA

Dorothé
 
Check out today’s episode from Zak Paine over at Red Pill News!

He goes over my article on the docs about Zelensky and the Russian response to US DoD statement!

Really well done. If you don’t follow Red Pill News I would highly recommend it. Just this past week, he had high profile guests such as Peter Ticktin Trump’s attorney and lifelong friend, Greg Phillips, and Kash Patel.

He does amazing work and if you are looking for real news, I highly recommend the follow.


Telegram (https://t.me/OfficialRedPillNews/6050)
Official RedPill78 Channel
RED PILL NEWS FOR 6/14/22 Ep. 2 AVAILABLE NOW

New Mexico Rejecting Dominion! Refusal to Certify in Numerous Counties!

Rumble: https://rumble.com/v18gxf7-new-mexi...-refusal-to-certify-in-numerous-counties.html

Web: https://redpill78news.com/new-mexico-rejecting-dominion-refusal-to-certify-in-numerous-counties/

Vertaling met Deepl:

Kijk naar de aflevering van Zak Paine van vandaag bij Red Pill News!

Hij gaat over mijn artikel over de documenten over Zelensky en de Russische reactie op de US DoD verklaring!

Echt goed gedaan. Als je Red Pill News niet volgt, zou ik het ten zeerste aanbevelen. Vorige week nog had hij prominente gasten zoals Peter Ticktin, Trump's advocaat en levenslange vriend, Greg Phillips, en Kash Patel.

Hij doet geweldig werk en als je op zoek bent naar echt nieuws, raad ik je ten zeerste aan hem te volgen.


Telegram (https://t.me/OfficialRedPillNews/6050)
Officieel RedPill78 Kanaal
RED PILL NEWS FOR 6/14/22 Ep. 2 NU BESCHIKBAAR

New Mexico verwerpt Dominion! Weigering om te certificeren in een groot aantal provincies!

Rumble: https://rumble.com/v18gxf7-new-mexi...-refusal-to-certify-in-numerous-counties.html

Web: https://redpill78news.com/new-mexico-rejecting-dominion-refusal-to-certify-in-numerous-counties/

Dorothé
 
I read President Trump's 12 page response to the January 6th investigation. The objective of the letter is to point out the responsibilities and opportunities each branch of government had to correct the stolen 2020 election and their refusal to make it right.

Trump concludes with an assessment that the country is going to hell and no one in government seems to care. He says the DC swamp is doing everything they can to stop him but he will not be stopped.

Clearly, he has a plan to make things right.
His plan has not been revealed, nevertheless, he intends to save America.

If state executives, state legislatures, the U.S. congress, the Department of Justice, and the federal courts refuse to fix the 2020 election, that leaves Trump and his allies to do it themselves. He's making the case for a reversal of the election results by a method most people have never considered.

Trump is a man of unmatched vision and ambition. His greatest achievement is rebuilding the American economy twice--first in the wake of Obama's economic failures and then after covid lockdowns. He is going to rebuild the economy one more time.

Trump is building a legacy. He'll go down in history as the greatest American president, partly because he will have rescued America from economic destruction on three occasions while fighting the Deep State the entire time.

America (And The World) Will be Saved.
Nothing Can Stop What Is Coming.



Mike
 
Jan 6th Hearing postponded a few days. They're stumbling over themselves trying to come up with a reason.

But thennn you realize that the Supreme Court might be dropping their Roe v. Wade opinion tomorrow.

And that explains why the Hearings were really postponed. They want the Mainstream Media fully focused on the Supreme Court. After that blows over, they'll get back to their sham hearings. Gotta brainwash people with one topic at a time!

Clockwork moves for the clown show.


Mike
 
I wonder what sort of "peaceful protests" are going to be happening in D.C. the next few days.

I'm sure the Jan 6th Committee didn't want to be there for those.


Mike
 
Nieuwste info van BioClandestine in 1 substack-artikel:


Mike
 
1655299034987.png
Wanneer wordt Joe Biden afgezet?

Zelfs CNN, nepnieuws verspreider der nepnieuws verspreiders, stelt nu openlijk vragen over de lichamelijke en geestelijke gezondheid van Joe Biden en of hij nog wel een kans maakt om Trump in 2024 te verslaan?

CNN en al die anderen die die vraag nu openlijk stellen, doen dat niet omdat ze opeens zien (want wie ziet het niet?) dat de VS volledig naar de bliksem wordt geholpen door de democraten, met steun van de nepnieuws media zelf, maar omdat ze heel goed beginnen te begrijpen dat hun democratische partij bij de komende midterm verkiezingen as. november (ver voor de 2024 presidentsverkiezingen) een gigantisch verlies gaat leiden, omdat het grootste deel van de Amerikanen, ook dat deel dat op Biden heeft gestemd, het catastrofale beleid van Biden aan den lijve ondervindt en dus verandering wil. En daardoor zullen de republikeinen (de partij van Trump) de verkiezingen op grote schaal winnen en zullen dan weer de baas in de VS worden.

Het punt is dat de Deep State dat allang heeft voorzien en er alles aan zal doen de midterms zodanig te verstoren dat ook deze verkiezingen, in hun voordeel, niet eerlijk zullen verlopen. Maar natuurlijk weten zij ook heel goed dat Biden en zijn beleid (wat zij hem zelf opdringen uit te voeren) van groot nadeel is voor de geloofwaardigheid van de democratische partij en het voortbestaan daarvan, dus alleen frauderen bij de verkiezingen kan wel eens te weinig zijn voor een overwinning. Dus weten zij dat ze hem moeten vervangen en dat was volgens mij al het Deep-State-Plan voordat Biden via verkiezingsfraude door hen in het Witte Huis werd geïnstalleerd.

Ik geloof alleen niet dat ze dat al binnenkort, vijf of vier maanden voor de midterm verkiezingen zullen doen. Want degene die zij dan als president zullen neerzetten, misschien Hillary of Michelle Obama (Michelle zal absoluut hun favoriet zijn, want haar schandalen en die van haar man Barack zijn nog niet zo bekend als de talloze schandalen die Hillary op haar naam heeft staan), hebben dan ook allang bewezen dat zij niet de oplossing zijn, want of Hillary, of Michelle, zal het door de Deep State, nu nog door Biden gevoerde Deep-State-Afbraakbeleid, moeten blijven uitvoeren.

Ik vermoed dat ze Joe Biden een maand of drie weken voor de verkiezingen zullen afzetten en dat daarmee en daarna een groot deel van het volk in hun nopjes zal zijn met bv. Michelle Obama als de nieuwe president, die in die maand nog niet heeft kunnen laten zien wat zij als president gaat doen, namelijk het Deep-State-Afbraakbeleid voortzetten. En met Michelle (maar wellicht ook met Hillary) zullen heel veel Amerikanen alsnog op de democraten gaan stemmen alvorens er daarna achter te komen dat ze er niets mee zijn opgeschoten en dat is exact de bedoeling van de Deep State.
 
Nee dat denk ik niet. De Clintons worden erg gehaat in usa. En ik ben van mening dat een groot deel van het Amerikaanse volk niet dom is en inmiddels goed heeft ingezien hoe gevaarlijk democraten zijn.

Ik kan me niet voorstellen dat het volk blij zal zijn met Michelle. De meesten willen Trump! Die pakt China aan en brengt banen terug
 
70% of zo van de Amerikanen geloven dat 11-09-2001 een inside job was van hun eigen overheid. Amerikanen zijn niet dom, ze gedogen het gewoon zoals wij ook hier de overheid gedogen

Als simpele burger kun je niks doen
 
IMG_20220615_152721_604.jpg
Did Bill Barr bait the Fake News into breaking their silence on 2000 Mules? 🤔

A lot of people think Barr’s feud with Trump is just optics, and his testimony has brought quite a bit of attention to the movie in the last 24 hours 🤷🏻‍♂️

Just a thought…


☝️☝️☝️Gee imagine that. Millions of normies watching the show trial who don’t watch conservative media suddenly hear about 2000 Mules because Bill Barr decided to…on his own, call a shit ton of attention to the film.


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.769
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan