The Great Awakening

Via Paul Harmans:

Het Witte Huis rood verlicht

WIE heeft de controle over het Witte Huis? Vanmorgen 1 oktober kleurde het Witte Huis rood. Q heeft het in 24 berichten (https://qagg.news/?q=red+october) over RED oktober gehad, de maand waarin de strijd gevoerd gaat worden. Er is door Q nooit een jaartal genoemd waarin de werkelijke RED oktober zal plaatsvinden, maar het lijkt erop dat het deze maand in 2021 gaat worden, want waarom kleurde het Witte Huis vanmorgen aan het begin van de maand oktober rood? Denk je echt dat als Biden daar de baas is, het Witte Huis rood zou kleuren?
 
Via Paul Harmans:

Het Witte Huis rood verlicht
[URLSome channels are telling you the White House is glowing red this morning and yelling "Red October!"

FYI - it's Breast Cancer Awareness Month. The White House is lit up PINK pretty much every year for this

The particular photo going viral probably has a reddish, oversaturated hue because of the video camera or lens used. Many other photos show a lighter color (such as the second photo posted).. unfurl="true"]https://t.me/WRWYLounge/43347[/URL]

WIE heeft de controle over het Witte Huis? Vanmorgen 1 oktober kleurde het Witte Huis rood. Q heeft het in 24 berichten (https://qagg.news/?q=red+october) over RED oktober gehad, de maand waarin de strijd gevoerd gaat worden. Er is door Q nooit een jaartal genoemd waarin de werkelijke RED oktober zal plaatsvinden, maar het lijkt erop dat het deze maand in 2021 gaat worden, want waarom kleurde het Witte Huis vanmorgen aan het begin van de maand oktober rood? Denk je echt dat als Biden daar de baas is, het Witte Huis rood zou kleuren?
Some channels are telling you the White House is glowing red this morning and yelling "Red October!" FYI - it's Breast Cancer Awareness Month. The White House is lit up PINK pretty much every year for this. The particular photo going viral probably has a reddish, oversaturated hue because of the video camera or lens used. Many other photos show a lighter color (such as the second photo posted).
 
Australische NSW-premier Gladys Berejiklian (ze bevond zich op glad ijs denk ik) neemt ontslag onder corruptieonderzoek en beschuldigingen. Gaat Hugo de jonge ook dezelfde richting op over een paar maanden?
 
Australische NSW-premier Gladys Berejiklian (ze bevond zich op glad ijs denk ik) neemt ontslag onder corruptieonderzoek en beschuldigingen. Gaat Hugo de jonge ook dezelfde richting op over een paar maanden?


Ik zou bijna zeggen: liever gisteren dan vandaag. Maar eigenlijk maakt het niet uit wie er op dit positie zit. Ze hebben allemaal dezelfde opdrachtgever.
 
Ziet er gevaarlijk uit ( heeft ie al een zaklamp om de inbrekers bij te lichten) 🤣🤣🤣🤣
Hahahaha, hij is idd. te schattig. Q eet uit onze hand..... 🤪

Maar gelukkig wel waaks. En denk dat als iemand ons iets aan zou proberen te doen....... Hopen dat nooit mee te maken. Op de foto was ie 4 maanden, nu 9 en groeit nog steeds :oops:!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.302
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan