The Great Awakening

Damn right! Uit welke post is dit afkomstig? Post even de rechtstreekse link.

Mike
 
CMZ:
On October 1 we reclaim the line that was taken from us. Freedom, liberty, and our right to choose if we take the vaccine.

This will be our defining moment in history. This is the line in the sand. The hill we stand on. We will do this in silence and wearing white.

We will come peacefully and respectfully. We will show the authorities we are united as one country and that they have no need to be violent with us.

Sydney. Melbourne. Byron Bay. More major locations are being worked on.

Dorothé

1632733802058.png
 
Zeer interessant:

''Sinds Innocentius III hebben de pausen die geen genoegen namen met de benaming 'opvolger' of 'plaatsbekleder' van Petrus of niet meer tevreden waren over het feit dat ze met deze apostel werden vereenzelvigd, de titel 'plaatsbekleder van Christus' of 'plaatsvervanger van God' aangenomen. Innocentius verklaarde in dit verband: 'Wat de paus in de kerk doet is niet door een mens gedaan, maar door God zelf, door bemiddeling van zijn plaatsbekleder.' Innocentius' uitleggers beweren dat dit gebeurt krachtens een coeleste arbitrium, waardoor hij de aard der dingen kon wijzigen, alsook het recht kan ombuigen en dat hij dar geen ander argument voor hoeft aan te voeren dan dat het zijn wil is. Monnik Augustinus Triumphus zei: 'Niemand kan tegen een oordeel van de paus bij God in beroep gaan, aangezien het vonnis van de paus dan van God is.'.'' (Ellen G. White, De grote strijd, blz 413)

Flink staaltje hoogmoed.
 

Een paar jaar geleden ook al hier geplaatst. Ik kwam hem weer tegen. Misschien voor de mensen die hem toen gemist hebben interessant om te kijken.
 

Een paar jaar geleden ook al hier geplaatst. Ik kwam hem weer tegen. Misschien voor de mensen die hem toen gemist hebben interessant om te kijken.
Ik had hem nog nooit gezien, erg boeiend, thanks
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.916
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan