Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Links Charlie Ward.... Al is de leugen nog zo snel Charlie achterhaald hem wel.
Ik heb nu een paar keer wat stukken gekeken van die Gene decodes, en ik vind het meeste ontzettend vergezocht. Overal waar een kelder of een gang of een fort is, wordt direct en zonder enig bewijs aangenomen dat het allemaal van satanische secret societies is.NL schijnt 1 grote dumb zijn.
In wat groepen op telegram kwam voorbij dat die overstromingen in limburg te maken hadden met Dumbs. Ik heb daar grote vraagtekens bij eerlijk gezegd, of er moeten de komende tijd nog meer overstromingen plaats gaan vinden door het hele land![]()
Het is het verschil tussen wel of niet een [Y] in het woord 'patriot'.Links Charlie Ward.... Al is de leugen nog zo snel Charlie achterhaald hem wel.
Rechts Mike geen commentaar nodig...
En dan iedereen de I vervangen door YHet is het verschil tussen wel of niet een [Y] in het woord 'patriot'.
Mike
Maar natuurlijk niet in Den Haag of Wassenaar.Daar zou ik wel serieus rekening mee houden!
Miks
Maar natuurlijk niet in Den Haag of Wassenaar.
Politici en koningshuis zullen waarschijnlijk ontzien worden van schade door weermanipulatieprojecten.Waarom daar niet?