The Great Awakening

De meest opmerkelijke gebeurtenis tijdens het evenement was misschien wel het optreden van de wereldberoemde acteur Jim Caviezel, die bekendstaat om zijn rol in de serie Person of Interest. Ook speelde hij Jezus in de film The Passion of the Christ. De acteur ging vooral in op kinderhandel en dan met name het onttrekken van adrenochroom.
 
 
Met alle respect, Ragnar, maar met al die New Age-nonsens over 'hooggevoeligheid' en over de ziel 'die nog niet ingedaald is in het lichaam' en zijn 'zielsplan' niet kan uitwerken heb ik helemaal niets. Het is allemaal spiritueel ego wat we hier zien, vage praat om vooral heel erg interessant te klinken.

Het is geen toeval dat het vooral VROUWEN zijn die met dit soort opgedirkte bullshitverhalen komen, met hun 'rationalization hamster' in hun hoofd die overuren maakt om recht te lullen wat krom is zodat ze vooral geen persoonlijke verantwoordelijkheid hoeven te nemen, de achilleshiel van elke vrouw.

Je bent ingedaald in dit lichaam, want je hebt een materiele menselijke ervaring. Vanaf het moment van verwekking heeft God al een plan voor je, dus al dat egoistische gelul over een 'zielsplan' gaat uitsluitend over het Zelf - waar is God in dit verhaal? Die 'Dayenne' (ze hebben ook allemaal van die aparte namen, is dit een verwijzing naar de maangodin Diana?) 'helpt' graag andere mensen. Ze is de zoveelste spirillusionist met een dik ego die zich op anderen richt om vooral maar geen persoonlijk graafwerk te doen en zich goeroe-energie aanmeet. Next!

Mike
 
Zou het interbellum ook fake geschiedenis kunnen zijn?
Ik kan alleen maar een heel algemeen antwoord geven: alle geschiedschrijving is propaganda, de versie van de overwinnaar. Dat van Tartaria, daar ben ik bekend mee dankzij de lokale groep waarmee ik wekelijks bij elkaar zit om van alles en nog wat te bespreken. Ik weet niet wat ik er van moet denken, feit is dat er heel veel verborgen geschiedenis is en dat we niet of onvoldoende weten waar we vandaan komen. Hopelijk komt dit ooit nog allemaal aan het licht en is de werkelijke geschiedschrijving bewaard gebleven, want wie niet leert van de geschiedenis is gedoemd deze te herhalen.

Mike
 
Zie onderstaande post van mijzelf geschreven afgelopen donderdag:


Nu komen er weer onzinberichten, ongetwijfeld van Fuckbook, dat vrouwen die in aanraking zijn geweest met gevaccineerden een ontregelde menstruatie zouden krijgen. Het enige wat ontregeld is is het hamsterbrein van vele vrouwen die werkelijk elke hersenschim voor waarheid aannemen. De waarheid van een vrouw is subjectief, want 'gevoelens'. Daarom zijn ze ook onbetrouwbare leiders en mogen ze geen macht van betekenis krijgen. Medische apartheid is precies wat de powers-that-be willen, laat je niet nog meer angst en verwijdering aanpraten!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen tijd om ieders profiel te bestuderen, maar ik heb net bij jou gekeken en zie nog steeds geen motto.

Mike
 
Zie onderstaande post van mijzelf geschreven afgelopen donderdag:


Nu komen er weer onzinberichten, ongetwijfeld van Fuckbook, dat vrouwen die in aanraking zijn geweest met gevaccineerden een ontregelde menstruatie zouden krijgen. Het enige wat ontregeld is is het hamsterbrein van vele vrouwen die werkelijk elke hersenschim voor waarheid aannemen. De waarheid van een vrouw is subjectief, want 'gevoelens'. Daarom zijn ze ook onbetrouwbare leiders en mogen ze geen macht van betekenis krijgen. Medische apartheid is precies wat de powers-that-be willen, laat je niet nog meer angst en verwijdering aanpraten!

Mike
Deze disinfo zou o.a. door Isa Kriens versrpeid worden. Weet iemand hier meer van?

Mike
 
Dat lijkt me veel waarschijnlijker, eerlijk gezegd. Zoek het woord 'projectie' op in het woordenboek en je zou eigenlijk een plaatje van een vrouw moeten zien.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.005
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan