The Great Awakening

Sven schildert de grote lijnen van complotten in de financiële sector en brengt nieuws over de Ever Given (schip is nog steeds in Suezkanaal). Kijk ook even in de descriptions.

 
Past hier wel,
Ik vond dit een leuk bericht van Tinus Koops

Het is ramadan en zoals bekend is woon ik al 20 jaar in kanaleneiland. Mijn onder buurman heeft vroeger wel eens wat gebracht. En jaren niet nu ineens staat hij net boven aan de deur met twee tassen vol Marokkaanse lekkernijen. Ja er loopt klootjes volk tussen lopen er net zo goed bij nederlanders, maar meer gewoon mensen die keihard werken en daarin delen wat ze kunnen. Buurman bedankt weer voor het lekkers. Groetjes Marjon Wijenberg en Tinus koops ‼️ Nederland in opstand ‼️ Make knuffelen great again
 
  • Leuk
Waarderingen: Binc
Past hier wel,
Ik vond dit een leuk bericht van Tinus Koops

Het is ramadan en zoals bekend is woon ik al 20 jaar in kanaleneiland. Mijn onder buurman heeft vroeger wel eens wat gebracht. En jaren niet nu ineens staat hij net boven aan de deur met twee tassen vol Marokkaanse lekkernijen. Ja er loopt klootjes volk tussen lopen er net zo goed bij nederlanders, maar meer gewoon mensen die keihard werken en daarin delen wat ze kunnen. Buurman bedankt weer voor het lekkers. Groetjes Marjon Wijenberg en Tinus koops ‼️ Nederland in opstand ‼️ Make knuffelen great again
Nou dat is een mooi bericht van Tinus Koops. Hij heeft helemaal gelijk. Niks is zwart wit en dat gaat ook op voor buitenlanders. 👍
 
Maar het 'klootjesvolk' onder de mohammedanen verpest het wel voor iedereen!

Mike
Ja die heb je er altijd tussen Mike. Ook onder ander ras. Waaronder het klootjesvolk onder eigen Nederlands ras die gewoon alle regels van het kabinet volgen. Ook zij hebben hun bijdrage dat het klootjesvolk onder Marokkanen lekker hun gang kan blijven gaan in dit land.
 
Leuk van Tinus dat hij een Marokkaanse buurvrouw heeft die lekkernijen brengt, maar het argument dat je 'overal rotte appels' hebt gaat er bij mij niet in. Hier in Nijmegen heb je Marokkaans,en Turks tuig dat met auto's met van die knalpijpen de straten terroriseert, lachgas snuift en weet ik wat nog meer. Het zijn asociale hufters met een IQ van onder de 80 door 50 generaties inteelt. Geef ze de kans en ze worden te talrijk en dan snijden ze je kop eraf zonder dat ze ook maar met hun ogen knipperen. Het zijn barbaren, geen enkel ander volk is zo. Rotte appels? Rotter dan dit wordt het niet, onze rotte appels zijn niks vergelijken bij deze zuurstofdieven!

Mike
 
Leuk van Tinus dat hij een Marokkaanse buurvrouw heeft die lekkernijen brengt, maar het argument dat je 'overal rotte appels' hebt gaat er bij mij niet in. Hier in Nijmegen heb je Marokkaans,en Turks tuig dat met auto's met van die knalpijpen de straten terroriseert, lachgas snuift en weet ik wat nog meer. Het zijn asociale hufters met een IQ van onder de 80 door 50 generaties inteelt. Geef ze de kans en ze worden te talrijk en dan snijden ze je kop eraf zonder dat ze ook maar met hun ogen knipperen. Het zijn barbaren, geen enkel ander volk is zo. Rotte appels? Rotter dan dit wordt het niet, onze rotte appels zijn niks vergelijken bij deze zuurstofdieven!

Mike
Ja Mike. Je hebt absoluut gelijk voor wat betreft dat tuig. Ik gun Tinus zijn echter zijn moment in dit verhaal.

trouwens, even terugkomend op de andere post over de verdwenen berichten, het forum is buiten dat het er mooi uit ziet idd snel. Prima keuze deze software!
 
Ja Mike. Je hebt absoluut gelijk voor wat betreft dat tuig. Ik gun Tinus zijn echter zijn moment in dit verhaal.
Ik gun Tinus zijn illusie, kan er toch niets aan veranderen. Maar moslims knuffelen is het domste wat je kunt doen, voor je het weet heb je een mes in je rug. Vraag maar aan de Servische christenen in Bosnie-Herzegovina die hun aardige moslimburen ineens zagen veranderen in moordlustige koppensnellers. Niet alle moslims zijn jihadisten, maar alle jihadisten zijn wel moslims.

Mike
 
De Koran heeft niks met emancipatie of rechtstaat en mag niet worden aangepast.
Dat zou echter wel moeten als het binnen Nederland wil passen.
Immigratie vanuit islamitische gebieden moet vanuit consulaten en ambassades aldaar worden gescreend en geregeld.
 
Gewoon een immigratiestop voor barbaarse veroveraars, een stuk makkelijker. Vervolgens 3 strikes you're out en onmiddellijke uitzetting van de dader en zijn hele familie bij ernstig geweld, moord en verkrachting.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
501.965
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan