The Great Awakening

This is not a left-wing vs right-wing issue, @MattWalshBlog.

American police and politicians stood idly by while antiwhite hatred festered in universities and BLM thugs burned down American cities.

The police and politicians have taken action when these students began threatening jews.



Mike
 
Your government has been infiltrated.
Your representatives have been bought.
Your free speech has been trampled upon.
Your Bible has been criminalized.
Your tax dollars go to foreign countries to fund wars and genocide.
Your border is wide open.
Your right to protest is met with brute force.
Your groceries are unaffordable.
Your money is worthless.
Your streets look like a third-world country.
Your infrastructure is crumbling.
Your news is lies and propaganda.
Your movies are perversion and filth.

But I think that now people are starting to notice...

And the noticing will continue.



Mike
 
Deze #Dodenherdenking richt ik mijn blik niét naar de Dam. Deze #4mei, herdenk ik de helden die gevallen zijn voor onze verkwanselde vrijheid, die hun leven offerden door onderduikers te nemen of verzet te plegen tegen de tirannie. De tirannie die nu zijn gore kop weer opsteekt. Ook hier. En ik herdenk de slachtoffers van genocide, holocaust en massamoord. Niet alleen die vermoord zijn in de Tweede Wereldoorlog, maar ook de slachtoffers van massale misdaden tegen de menselijkheid, nu in Gaza en in Oekraine. Misdaden waar Nederland aan meewerkt, door het leveren van wapens, geld en politieke steun. En door ons grote zwijgen. Nederland is nog steeds het land dat net doet of er niets gebeurt. Nog steeds niets geleerd. Daders, al die schoften met boter op hun schijnheilige smoelen, krijgen al aandacht genoeg. Mijn aandacht niet meer. Ik kijk weg van dat tuig.#KijkwegVandeDam

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.988
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan