The Clintons

Op de Nederlandse radio wordt doodleuk het sprookje herhaald dat de Russen achter de hacks van WikiLeaks zouden zitten en dat Assange werkt voor Trump en de Russen. Een 'Ruslandkenner' zit dat zonder blikken of blozen te vertellen! Nu de reguliere media in Amerika overduidelijk laat zien een propaganda-arm te zijn van het establishment wordt wel duidelijk hoe ver deze arm strekt. Ik mag hopen dat het hele zootje straks ongenadig ontmaskerd wordt voor de disinfomachine die het is!

Mike
 
Mike Adams legt uit waarom de massa elke dag meer ontwaakt, waarom hij nu openlijk dingen kan bespreken met doodgewone mensen die hem 5 of 10 jaar geleden voor gek hadden verklaard (ook mijn ervaring) en waarom de Amerikanen nog maar 1 kans hebben op daadwerkelijke verandering en dat is om op Trump te stemmen en niet op Hillary, niet omdat Trump zijn voorkeur heeft maar omdat het ZEKER NIET Hillary moet worden, anders sluit het marxistische net zich en zal elke schijn van democratie voorgoed verdwenen zijn in Amerika en in het verlengde daarvan het westen:



Er wordt nauwelijks gereageerd. Beseffen jullie wel hoe belangrijk deze verkiezing is??? De wereldvrede staat op het spel!!!

Mike
 
Ja, dat is waar. Ik heb het mijn ouders, mijn beste vriendin en mijn collega's proberen duidelijk te maken. Ik krijg alleen medelijdende blikken. Daar is nog geen sprake van ontwaken. Ik zeg dan ook steeds dat ik Trump niet de meest geweldige figuur vind, maar dat als Hillary gekozen wordt er een WO3 komt.
Alles tegen dovemans oortjes.....

Dorothé
 
Het gaat mij niet om de dovemansoren in de buitenwereld, het gaat mij erom dat ik op z'n minst hier zie dat de boodschap overkomt. Het allerbeste artikel wat ik tot nu toe hierover gezien heb is dit:

http://republicbroadcasting.org/columnists/please-stop-everything-you-are-doing-and-read-this-right-now/

Lees het hele artikel, maar lees deze boodschap in ieder geval:



My point is, it seems clear to me that what began with the assassination of President Kennedy in 1963 may now be coming to fruition in 2016: the completion of the coup. What the cabal accomplished under cover of darkness in 1963, it is now doing in broad daylight: it is stealing a government from the American people in full view of the entire world.

If my observation is remotely accurate, it means the establishment elite is finally prepared to bring down the curtain of their agenda to destroy the independence and liberty of the United States. And Hillary Clinton is the one (she has ALL of the character traits and skills they need) to finish what so many others have started and worked toward.
If the elite succeed in putting Hillary Clinton in the White House, it is doubtful that America will survive intact. America will have no more national borders. In no time, the United States will look like a Third World country (in many communities, it already does). Barring divine intervention, we will never have real elections again; the Christian faith will be forced underground; the Constitution will be thoroughly expunged; and no principled adherent of the Constitution will be able to work as an employee of the government.

Clinton’s very FIRST appointment to the Supreme Court will give anti-gun, anti-borders, anti-Christian globalists a majority on the U.S. Supreme Court. In short, the American experiment will be over. And this is not to mention the very real possibility of impending nuclear war with Russia (that Vladimir Putin has said is almost inevitable if Hillary becomes President) that a Hillary Clinton presidency poses.



From a spiritual perspective, I believe all of this is divine judgment upon a careless, indifferent, prosperity-driven, statist, Zionist Israel-worshipping American Church. Modern Zionism and Talmudic Judaism are nothing more than the Phariseeism of the New Testament. And it is just as evil now as it was then; and never forget that Neoconism is mostly owned and operated by Zionism and Talmudic Judaism. By worshipping Zionist Israel, the modern Church is actually worshipping in the “synagogue of Satan.” (Rev. 2:9; 3:9) It is no coincidence that the Church’s indifference to the assault against religious liberty in 1962 and ’63 happened simultaneous to its indifference to President Kennedy’s assassination. The Church has been mostly indifferent and cowardly ever since. Had the pulpits of America come alive with righteous resistance at any point since 1963, there would not even be a Hillary Clinton or an establishment elite to contend with today. I say again, the failure of America is the failure of America’s pulpits.

Mike

 
Ik.had deze video al gepost in de feminisme-topic, maar dit is te belangrijk. Als Trump daadwerkelijk als president het landsbelang voorop stelt, dan moet hij de weg bewandelen die Poetin ook heeft ingeslagen toen hij aan de macht kwam. Trump zal moeten opboksen tegen allerlei corrupte overheidsdiensten en zal op dezelfde manier schoon schip moeten maken als Poetin dat deed. Bekijk de video om te zien wat hem te doen staat:



Mike
 
http://blikopnosjournaal.blogspot.nl/2016/10/trump-gaat-af-op-overwelgende-zege.html

Laten we het hopen!

Dorothé
 
Dit is niet meer met stemfraude te corrigeren. Niet dat ze niet zullen proberen natuurlijk, maar je hebt een nek-aan-nek-uitslag nodig om dat voor elkaar te krijgen. Dat was bij de Brexit niet het geval en zal ook nu niet zo zijn. En net als bij de Brexit zal de officiele uitslag niet de overweldigende meerderheid van stemmen weergeven die werkelijk is uitgebracht, maar het zal genoeg zijn en uiteraard komen als een 'volslagen verrassing'. Het volk spreekt en hun stemgeluid laat zich niet meer verstommen!

Mike
 
Moet je kijken hoe er door het team van Hillary Clinton schaamteloos jongeren (ook vrouwen) worden geronseld om tegen Rusland te gaan vechten. Het "gevaar Rusland" als grote afleidingstruc van de corrupte puinhoop bij de democraten.

Cv1g0KOUkAAcZaz.jpg


Cv07z59UEAAXDBE.jpg


Cv1nA-sUAAAlfu6.jpg


Vrouwen mogen niet achtergesteld worden, dus hup, ook die oorlog in:
Cv07z5-UEAEa1vZ.jpg


Cv1UUhsUkAAcXwT.jpg


De oorlogsmachine moet blijven draaien!

Mark
 
Uit naam van het cultureel marxisme. Alles wordt uit de kast gehaald, vooral feminisme!

Mike
 
Ik ben het met Hodges eens dat de nieuwe aanklacht tegen Hillary slechts 10 dagen voor de verkiezing hoogst verdacht is. Het lijkt erop dat ze opgeofferd wordt, omdat zowel haar gezondheid als het emailschandaal teveel tegen haar werkt. Het kan zijn dat FBI-directeur Comey geen andere keus heeft, omdat er heel veel verzet is binnen de FBI tegen zijn beslissing om Hillary niet te vervolgen vanwege haar gebruik van een priveserver voor het verzenden van emails en vervolgens maar liefst 33.000 (!) emails te wissen NADAT ZE GEDAGVAARD WAS. Het kan ook zijn dat er inderdaad op het laatste moment een andere kandidaat naar voren wordt geschoven. Alles is mogelijk tussen nu en 8 november!

Mike
 
Als je dat andere filmoje ook bekijkt wat Trump in het geval hij het zou worden, moet gaan doen zoals ook Putin deed... er staat zo ongelofelijk veel op het spel voor de elite, ze zullen er alles aan doen om dat te voorkomen. Of toch de boel nog afblazen, het wordt een boeiende week wat dat betreft.
 
Het is erop of eronder en het zijn extra spannende tijden. Als Trump niet wint is het gedaan met het Amerikaanse libertarische experiment en is het een cultureel-marxistische dictatuur geworden op basis van een eenpartijstelsel!

Mike
 
Undoomed over Hillary Clinton en de rampzalige uitwerking die dit heeft op man-vrouw-relaties:



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.325
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan