The Clintons

100leven

New member
Maar even een apart topic voor de Clinton criminelen.

Er is een undercover onderzoek gedaan naar het campagne-voeren van de DNC. Met verborgen camera zie je hoe Trump bijeenkomsten bewust worden gesaboteerd door mensen die door de DNC gestuurd zijn om opstootjes te veroorzaken wat dan op het nieuws moet komen. Daklozen die voor een maaltijd meedoen in het actievoeren tegen Trump. Allemaal gescript. Geen complottheorie, maar complotpraktijk. En het gaat nog veel verder.

Deel 1:


Deel 2:


Er komen nog meer delen aan op dat Youtube kanaal.

In een rechtstaat zou dit tot veroordelingen leiden en kan Hillary het schudden wat betreft het presidentschap. Dit kan niet goed blijven gaan.

Mark
 
Het is jammer dat mensen woorden als 'sluts' gebruiken op het moment dat ze een boodschap willen overbrengen. De boodschap komt dan helaas niet over, sterker nog het zegt meer over de boodschapper en speelt het 'andere kamp' in de kaart. Woordkeuze blijft belangrijk en als dit slimmer wordt aangepakt komt de boodschap beter en vaker over.
 
Wellicht is dit idd 'common' in de VS.
Een discussie of het nu wel of niet vrouwen zijn die aan de term 'sluts' of 'tramps' voldoen heeft m.i. geen zin en het maakt me ook niet uit door wie, man of vrouw, de termen worden gebezigd.

Het gaat mij erom dat met een andere benaming een groter publiek bereikt wordt. Het is jammer dat boodschappers dit niet inzien.
 
Dat is een typisch vrouwelijke reactie. Wat we echter zien is de wederopstanding van de alfaman. Niet alleen in Amerika, kijk ook naar Duterte in de Filippijnen, Farage in Engeland en andere populisten. En natuurlijk Poetin. Als de wereld in brand staat is er geen tijd meer voor politieke correctheid. En kijk ook eens wat dat ons gebracht heeft!

Mike
 
Jonge Hillary-stemmers kunnen nog niet 1 goede prestatie van haar noemen:



Het was ook een strikvraag, dat dan weer wel.

Mike
 
Dat is een typisch vrouwelijke reactie.

Bedenk dan ook dat je schreef dat 51% van de kiezers in Amerika uit vrouwen bestaan. Wil een boodschap doordringen tot deze groep die blijkbaar heel typisch reageert, dan is het zaak het dusdanig aan te pakken dat de boodschap ook echt door dringt.
Je kan een boodschap richten aan een bepaalde groep en daarmee tevreden zijn echter loop je risico op verlies of minder grote winst. Je kan een boodschap ook net even anders inkleden en mogelijk slaat je verlies dan om naar winst.
De verkiezingen zijn niets anders dan een verkoop en een verkoper moet de zaak (lees i.c.: boodschap) verkopen. Het is aan de verkoper de keuze hoe hij dit doet en hij zal aan zijn winst of verlies af kunnen lezen hoe goed hij kan verkopen.

Let op, ik stoor me niet aan het woord. Het zal me een biet wezen wat ze roepen maar ik vind het een bepaalde manier van verkopen waarvan ik vermoed dat deze afstevent op verlies. Echter is dat m.i. ook part of the game want de race is al gelopen, de puppets zijn al geïnstrueerd en de uitkomst is allang bepaald.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.198
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan