The Clintons

Hoi Mike,
ik zie de post nu pas. Ik was gisteren in Duitsland (Aken).
Ik wist niet dat de Duitsers zo dachten.

Ik ga altijd met de bus en de buschauffeur verwonderde zich over opeens zoveel politie en beveiligingspersoneel op de weg. Ik wist waarom: Angela Merkel was in het gouvernement met nog enkele andere belangrijke personen. Het was 25 jaar verdrag van Maastricht.
De buschauffeur gaf aan dat hij wel dacht dat Angel Merkel niet veel goeds bracht.
Geweldig he, dat hij dit doorzag.
Toe was ik in Aken in de boekhandel en zag het boek van Sahra Wagenknecht-van die Linke.
https://www.amazon.de/Reichtum-ohne-Gier-Kapitalismus-retten/dp/3593505169
Ik heb het uiteindelijk niet gekocht omdat het hoofdzakelijk over Duitsland gaat.
Maar die vrouw is steengoed. Ze stond ook bij de bestsellers!!!

Dorothé
 
Hillary roept op tot geweld tegen een zwarte man met een T-shirt waarop staat dat haar man Bill een verkrachter is:



Mike
 
Bekijk hier hoe een lid van de campagnestaf van Hillary Clinton vragen aan 'journalisten' sms't:



Mike
 
Het ziet er naar uit dat de WikiLeaks hacks gedaan zijn door overheidsdienaars van binnenuit (FBI, Pentagon) en niet door de Russen, zoals Hillary beweert. Zij is zo gevaarlijk dat ze bereid is om een oorlog te starten met de Russen om haar leugenachtige gedrag te verbergen! Deze 'insiders' zullen binnen de komende twee weken de 33.000 emails naar buiten lekken die door Hillary zijn gewist:



Als dit daadwerkelijk gebeurt, dan dondert het hele corrupte zootje in elkaar: de politiek, de media, de peilingen, Wall Street, de farmaceuten, alles. Verspreid dit via alle mogelijke kanalen!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.325
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan