Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit is het beeld in visueel. Het geselecteerde vakje visueel is lichter. En daarin zitten ook andere mogelijkheden zoals invoegen van bijlagen waar ik groot voorstander van ben. Zijn er meer mensen die voorstander zijn om deze functie te behouden indien mogelijk? Het quoten en vet maken vanuit visueel werkt dus niet goed.
Dit beeld is in tekst. Het lichtere vakje is tevens het geselecteerde vakje.
Nee, precies andersom. Het donkere vakje is het geselecteerde vakje. Maar je hoeft dus alleen maar over te schakelen naar Visueel, of dit nu volgens jou donker of licht is.
Misschien heb je ook wel gelijk, maar het probleem is vanuit Visueel in ieder geval opgelost. Ik zie bij Tekst ook geen quote-knop, gewoon Visueel gebruiken.
Ik heb geprobeerd vanuit Tekst te quoten met gebruikmaking van de quote-tekens. Lukt idd niet, de quote verspringt alleen en zal ongetwijfeld al dat rare script laten zien als ik het plaats. Er is maar 1 oplossing: werken vanuit Visueel. Misschien een idee om Tekst gewoon uit te zetten, Jim?
Ik heb geprobeerd vanuit Tekst te quoten met gebruikmaking van de quote-tekens. Lukt idd niet, de quote verspringt alleen
De tekst verspringt en wordt er quote.