Text editor

Dit beeld is in tekst. Het lichtere vakje is tevens het geselecteerde vakje.


 
Dit is het beeld in visueel. Het geselecteerde vakje visueel is lichter. En daarin zitten ook andere mogelijkheden zoals invoegen van bijlagen waar ik groot voorstander van ben. Zijn er meer mensen die voorstander zijn om deze functie te behouden indien mogelijk? Het quoten en vet maken vanuit visueel werkt dus niet goed.



 
Dit beeld is in tekst. Het lichtere vakje is tevens het geselecteerde vakje.

Nee, precies andersom. Het donkere vakje is het geselecteerde vakje. Maar je hoeft dus alleen maar over te schakelen naar Visueel, of dit nu volgens jou donker of licht is.

Mike
 
Tcf2hfljzqfcgj0r4mcoj32uiqsddpqjf.jpg


Tg13a0t3fx57mwr4tyti9i2zstl3z4ylp.jpg




Bij mij is de licht gekleurde tab dus de actieve tab
 
Misschien heb je ook wel gelijk, maar het probleem is vanuit Visueel in ieder geval opgelost. Ik zie bij Tekst ook geen quote-knop, gewoon Visueel gebruiken.

Mike
 
Op visueel niveau gezien word het nogal verwarrend ?‍♀️
Zo te merken heb je nog wel even werk hieraan, Jim ?
 
Ik heb geprobeerd vanuit Tekst te quoten met gebruikmaking van de quote-tekens. Lukt idd niet, de quote verspringt alleen en zal ongetwijfeld al dat rare script laten zien als ik het plaats. Er is maar 1 oplossing: werken vanuit Visueel. Misschien een idee om Tekst gewoon uit te zetten, Jim?

Mike

 
Ik heb geprobeerd vanuit Tekst te quoten met gebruikmaking van de quote-tekens. Lukt idd niet, de quote verspringt alleen
De tekst verspringt en wordt er quote.

Publiceer maar
 
En probeer de image upload knop eens Mike. Dat werkt fantastisch

Dat is inderdaad vanuit het visuele vakje gezien ja. Dan hebben we tekst niet meer nodig. Zat ik er even naast zeg!
 
Was die nu licht of donker? Het beeld begint enigszins te vervagen inmiddels.
 
Ook dit werkt prima! Werken vanuit Tekst is best handig!

Helaas, Jim denkt er anders over zo te zien.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan