Tekorten van materialen, voedsel etc.


Mike
Zo wat aardig zeg!? Wat verdient zo'n knakker wel niet van onze ziektekostenpremies? Die gaan binnekort ook weer omhoog. Eerst graaien dan de weldoener spelen??
 
,s-avonds snachts is er nog veel licht aan (buiten/reclame,s enz.
Kan dat niet een beetje minder? Een beetje veel minder.
 
De reclames zijn straks allemaal weg want al die (b.v. horecaondernemers) blijven net als alle vorige keren stil en gaan dus allemaal kapot komende winter. Met dank aan (niet onderzocht, maar durf het te stellen) een Koninklijke Horeca die ongetwijfeld vol zit met ex of wannabe politici. En die bevuilen hun hun eigen bordje niet. Koninklijk Horeca (en soortgelijke eigen belangenbehartigers) afschaffen .. cancellen als je in 2023 nog een (horeca) winkel / bedrijf wilt hebben.

Maar ... ook onder normale omstandigheden is al dat licht niet handig (in Orbanstan in buitengebieden veeeel minder). Waar zie ik massa's sterren .. niet met al dat strooilicht in Ghollandia.
 
Misschien is link al geplaatst. Liever dubbel dan niet. In eerder posts (weekoverzichten Videowaarheid / Viruswaarheid werden voorbeeldbrieven genoemd. Hier staan ze (1x met 1x zonder kinderen < 18 jaar):

Hopelijk (ik ben geen jurist) komt er een versie die weergeeft wat Videowaarheid o.a. in weekoverzicht 35+36 behandelt .. meer juridische inhoud o.v.v. juiste wetsartikelen.
 
Kwestie van lekkere dikke oude bijna versleten goedzittende wollen trui(en) 🧥🧣🧤 body warmer en warme 🧦 pootjes.🐾 ... Snug as bug in a rug!

♀️Naar het werk dus niet van die dunne niet-isolerende kledinglaagjes.
 
Bekijk bijlage 15399
Oostenrijk: 1 Tankstelle of zodadelijk meer?


Bijzonder, hoe gaan ze dat doen met vrachtwagens, bussies etc.

Wil je kracht (koppel dus) moet je dieselen. Alle goederen etc gaan voorlopig nog wel met deze geniale brandstof.

Dat personenauto's stoppen, dat zit er aan te komen, niet slim maar so be it. Maar als je 35 ton vracht van A naar B wil vervoeren is diesel je ding :)

denk ook eens aan de veiligheid, een inetrnationale truck heeft ongeveer 1000 liter brandstof, bij een heftig ongeluk is 1000 liter lekkende diesel niet echt gevaarlijk vwb ontbranding, benzine daarentegen gaat enorm de lucht in. Lithium accu's komen helemaal in een baan om de aarde :)

#zinin
 
Bijzonder, hoe gaan ze dat doen met vrachtwagens, bussies etc.

Wil je kracht (koppel dus) moet je dieselen. Alle goederen etc gaan voorlopig nog wel met deze geniale brandstof.

Dat personenauto's stoppen, dat zit er aan te komen, niet slim maar so be it. Maar als je 35 ton vracht van A naar B wil vervoeren is diesel je ding :)

denk ook eens aan de veiligheid, een inetrnationale truck heeft ongeveer 1000 liter brandstof, bij een heftig ongeluk is 1000 liter lekkende diesel niet echt gevaarlijk vwb ontbranding, benzine daarentegen gaat enorm de lucht in. Lithium accu's komen helemaal in een baan om de aarde :)

#zinin
Dat vroeg mijn boessie zich ook af ;).

Het is de bedoeling van het misdaadsyndicaat dat alles tot stilstand komt. Ik put hoop uit X22, Willen Engel e.d. dat die goed zicht hebben op de massa die het niet meer gaat pikken. Maar dan is veel denk ik niet met een toverstokje 🧙‍♂️ ineens opgelost. Ook in Orbanstand mag men nog maar 50 liter tanken, maar je kan nog 2x langs dezelfde pomp rijden (of naar een andere). Ook vreemd vindt ik (Hongarije heel groot deel kernenergie) dat electra prijzen ook stijgen ... een grote corrupte handel.

Lithium accu's in een baan om de aarde .. wist niet dat je met een Tesla ook kan vliegen ✈️
Maar dan moet ie het wel doen ... eerst 26.000 betalen voor nieuwe accu!
 
Dat vroeg mijn boessie zich ook af ;).

Het is de bedoeling van het misdaadsyndicaat dat alles tot stilstand komt. Ik put hoop uit X22, Willen Engel e.d. dat die goed zicht hebben op de massa die het niet meer gaat pikken. Maar dan is veel denk ik niet met een toverstokje 🧙‍♂️ ineens opgelost. Ook in Orbanstand mag men nog maar 50 liter tanken, maar je kan nog 2x langs dezelfde pomp rijden (of naar een andere). Ook vreemd vindt ik (Hongarije heel groot deel kernenergie) dat electra prijzen ook stijgen ... een grote corrupte handel.

Lithium accu's in een baan om de aarde .. wist niet dat je met een Tesla ook kan vliegen ✈️
Maar dan moet ie het wel doen ... eerst 26.000 betalen voor nieuwe accu!

Even wat andere PA Triot, ik denk dat iemand jouw molenstenen business concept gestolen heeft

molensteen.jpg
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan