Tekorten van materialen, voedsel etc.

Het hoeft niet afgedwongen te worden in dit onzinbeleid. Maar ik heb sowieso geen droger en geen afwasmachine. Iedereen moet het zelf weten, maar voor mij vond ik dit overbodige luxe.

Dorothé
Mijn zwager zit in die handel dus wellicht ben ik bevooroordeeld maar je kan met de hand niet zuiniger de vaatwas doen as met een apparaat. Die gebruikt minder water en energie voor zover ik weet.

Drogen is, op de zon, natuurlijk gratis, maar zeker de nieuwe warmte pomp drogers verbruiken niet heel veel stroom.

Het gemak is m.i onbetaalbaar:)
 
Charlie Rankin interviewt David Dubyne van het @Adapt 2030 channel. Hij heeft het o.a. over solar minima en de invloed daarvan op het klimaat en over hoe de voedselbanken in moeilijkheden kunnen komen als de THT-datum niet meer op de verpakking staat.



Dick
 
Mooi overzichtje op de twitterts hoeveel tijd er nodig is om allle metalen te winnen voor de overgang naar EV auto's

 
[Doorgestuurd van Disclose.tv]
[ GIF ]
UPDATE - The surface area of the largest Nord Stream gas leak shows a "disturbance" of well over 1 kilometer in diameter, according to the Danish armed forces.

@disclosetv
 
De NOS hier over ☝️


Krachtige explosies en grote schade bij lekkages Nord Stream 1 en 2​


Voorafgaande aan de lekkages aan de gasleidingen Nord Stream 1 en 2 zijn door Deense en Zweedse seismologen krachtige explosies geregistreerd. Bij de twee belangrijke gasleidingen zijn het afgelopen etmaal drie lekkages ontdekt. Er wordt rekening gehouden met mogelijke sabotage.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.775
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan