Tegenstellingen tussen groepen en generatiekloven

''Volgens Desmet is de manier waarop deze stoornis werkt, dat mensen zich “eenzaam en geïsoleerd” voelen, waardoor ze boos worden, maar ze hebben niets of niemand om hun woede op los te laten, dus vormen ze een massa en hypnotiseren ze elkaar, en verzinnen ze een nieuwe fanatieke ideologie waar ze allemaal fanatiek hypnotisch in geloven, waardoor hun heersers, die ook gehypnotiseerd zijn, op dat moment geen andere keus hebben dan vol-totalitair te gaan, en iedereen nog meer te hypnotiseren, want dat is wat de gehypnotiseerde massa eist, zodat zij eindelijk hun woede op iemand kunnen loslaten, d. w. z. degenen die erin geslaagd zijn om niet gehypnotiseerd te worden (men veronderstelt met een of andere speciale anti-hypnotisatietechniek, maar ik geloof niet dat professor Desmet dat gedeelte uitgelegd heeft).''

https://www.frontnieuws.com/massavo...=plugin&utm_medium=notification&utm_id=764592
 
Laatst bewerkt:
Valt best mee toch wat je over je heen krijgt. :cool: ☝️

Op dit moment valt het mee, eerder vond ik het niet meevallen.
We moesten naar een eiland verbannen worden volgens sommigen of de Oostvaarders plassen o.i.d.
Dat soort verwensingen zijn niet onschuldig; die hebben de landelijke pers gehaald.
En bekend is dat het niet zomaar weg hoeft te zijn: het kan ook zo weer oplaaien.
Dat begrijp ik van het boek '''De Zondebok''.
Vriendin uit oud verleden die zocht me weer op en een tijd ging het goed.
Tot ook zij ging schuiven: ze vond dat homorechten wel bescherming verdienen, want ja, als homo word je geboren (zij is een lesbo), en dat vaccin; om dat niet te nemen: ja nee, daar kies je voor.
Mensen waren totaal gebrainwashed en lieten de toenemende normvervaging gewoon gaan.
Het is nog niet perse voorbij hoor met die zombies.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.645
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan