Tegenstellingen tussen groepen en generatiekloven

Goed dat deze man het hier publiekelijk over heeft: dit geluid kan niet uitblijven om de menselijke verhoudingen weer te kunnen herstellen: mensen werden beschaamd en achtergesteld. Het kon kennelijk gewoon allemaal. Ongevaxten moesten verbannen worden
🤢
terwijl het gaat om gebruikmaking van een grondrecht. En nu is het dan zogenaamd allemaal normaal, yeah right. We kunnen deze tijd van relatieve ontspanning hier wel goed voor gebruiken om dit geluid te ventileren. Zelfs al zouden de touwtjes in de herfst niet opnieuw aangehaald worden, dan nog moet er heel veel puin geruimd worden van ook ook de psychische schade die is aangericht jegens ongevaccineerden.

 
Laatst bewerkt:

Aangifte en officiële klacht tegen hoogleraar Wim Voermans: ‘Dit gaat werkelijk alle perken te buiten’​

“Ik schaam me echt kapot dat zij een doctorstitel voert van de universiteit waar ik werk,” reageerde Miko Flohr. Hij kreeg bijval van hoogleraar Wim Voermans: “Schandvlek voor onze universiteit waar zij zo graag mee geassocieerd wordt. We slagen er helaas lang niet altijd in mensen waar we zo hard voor werkten te beschaven (kern van de opleiding). Ontslag terecht.”

 
Coronafamilieperikelen met normies: olie en water (''it will never mix'').

Aan het eind heeft Matt het over dat oude vrienden hem benaderden. En hij ging er niet op in. Voor hem is het een test van de matrix die probeert hem weer tot het npc-dom te bekeren.

Ik heb hetzelfde gehad: dat een vriendin van lang geleden me benaderde. En ik heb dus wel de banden weer mee aangehaald.
Alleen het contact stopte ook nu weer waar het destijds ook al ophield vanwege de verschillen tussen ons.
Geen onwil van beide kanten, zo lijkt het, maar verschillende bloedgroepen: https://www.fatsforum.nl/threads/frustratie-topic.4201/page-46#post-392848

 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
499.057
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan