Tegenstellingen tussen groepen en generatiekloven

Gisteren gehoord: de gevaccineerde vader en dito oma van de ongevaccineerde dochter van mijn dito vriendin willen willen de ongevaccineerde dochter niet meer ontvangen.
Helaas gaan we dit vaker zien, ik heb er nu bijna dagelijks een over de vloer, moest niets van ongevaxten, nu met spijt aan de ivermectine gaat heel goed met haar, haar gevaxte en positief geteste zieke letterlijk familie dump haar omdat ze een uitweg zoekt en heeft gevonden, ze was positief en ziek binnen 2 dagen nergens last van, en vreet mn voorraad leeg 🤣🤣🤣 Daisy heeft nieuwe gestuurd gelukkig.
 
bards.fm 27-07-2021 Fishers of Men
32:00-eind (onderstaand kort door bocht in NL)

95% van de Democraten (en linkse agenda volgers) hebben de dubbele prik gehad. Wie meer prikken neemt, verliest steeds meer immuumsysteem dat volledig wordt overgenomen.

Wie blijven over? ... God's kinderen, zij die oprecht Christus in hun hart volgen en zijn waarschuwing niet negeren. Het (aanstaande) verlies van velen wordt niet gevierd, wel kunnen we erom lachen hoe ironisch het is. God heeft meeer dan genoeg kansen gegeven om boete te doen en "terug te keren".

Amos 8:11 "Behold, the days come, saith the Lord God, that I will send a famine in the land, not a famine of bread, nor a thirst for water, but of hearing the words of the Lord:"

Het schiften van kaf en koren is aan de gang / volgt. Er is geen geneesmiddel tegen het biologisch wapen. Het is ironisch .. het zijn grotendeels de (linkse en liberale) volgers van Lucifer die door het door hem zelf geschapen biologisch wapen gaan verdwijnen van het toneel. Vandaar de haast de overgebleven wakkeren en 'remnants' vol te spuiten? Maar die willen niet! They hold the line!

Het is onze missie om zoveel mogelijk mensen de liefde en glorie van Christus te vertellen om ze "thuis" te laten komen. Via Christus naar de Vader. Het lichaam kunnen wij als Aardsen niet genezen (dat kan alleen God). Wel met empathie (geen sympathie) door ze te vertellen hoe ze hun ziel mogelijk kunnen redden.
 
(y) :p Evenement gaat gewoon door, ondanks dat de :devilish: zich al laat zien.

Als ik niet geprikt hoefde te worden. Als ik zou houden van douane-nsb'ers die in elk gat van mijn lichaam (en dat van kindertjes) willen vroeten. Als ik geen masker in een vliegtuig hoefde te dragen. Als ik niet bang was dat gevaxxte piloten achter stuurknuppel dood neervallen (ik kan alleen maar papieren vliegtuigjes besturen en dat loopt nooit goed af). Als ik geen dna of biometrische gegevens zou moeten afstaan voor een paspoort van Konink Lijk NSBerland.... was ik naar bardsfest gegaan om vredelievend, hulpvaardig en patriottisch mee te helpen de :devilish: op zijn strottehoofdje te stampen. Kijken, meebidden = giga frequentie booster. Dus streamen maar...

:mad::mad::mad: EventBright = :devilish: = elk evenement dat dit bedrijf gebruikt voor tickets BLACKLISTEN.
:mad::mad::mad:

Pffff. QAnon aanhangers en anti-vaxxers ... dat heeft onderhand een baard 🧔🧔 van een meter.
 
(y) :p Evenement gaat gewoon door, ondanks dat de :devilish: zich al laat zien.

Als ik niet geprikt hoefde te worden. Als ik zou houden van douane-nsb'ers die in elk gat van mijn lichaam (en dat van kindertjes) willen vroeten. Als ik geen masker in een vliegtuig hoefde te dragen. Als ik niet bang was dat gevaxxte piloten achter stuurknuppel dood neervallen (ik kan alleen maar papieren vliegtuigjes besturen en dat loopt nooit goed af). Als ik geen dna of biometrische gegevens zou moeten afstaan voor een paspoort van Konink Lijk NSBerland.... was ik naar bardsfest gegaan om vredelievend, hulpvaardig en patriottisch mee te helpen de :devilish: op zijn strottehoofdje te stampen. Kijken, meebidden = giga frequentie booster. Dus streamen maar...

:mad::mad::mad: EventBright = :devilish: = elk evenement dat dit bedrijf gebruikt voor tickets BLACKLISTEN.
:mad::mad::mad:

Pffff. QAnon aanhangers en anti-vaxxers ... dat heeft onderhand een baard 🧔🧔 van een meter.
Ook FvD gebruikt Eventbrite ook voor haar evenementen als ik het me goed herinner.
 
(y) :p Evenement gaat gewoon door, ondanks dat de :devilish: zich al laat zien.

Als ik niet geprikt hoefde te worden. Als ik zou houden van douane-nsb'ers die in elk gat van mijn lichaam (en dat van kindertjes) willen vroeten. Als ik geen masker in een vliegtuig hoefde te dragen. Als ik niet bang was dat gevaxxte piloten achter stuurknuppel dood neervallen (ik kan alleen maar papieren vliegtuigjes besturen en dat loopt nooit goed af). Als ik geen dna of biometrische gegevens zou moeten afstaan voor een paspoort van Konink Lijk NSBerland.... was ik naar bardsfest gegaan om vredelievend, hulpvaardig en patriottisch mee te helpen de :devilish: op zijn strottehoofdje te stampen. Kijken, meebidden = giga frequentie booster. Dus streamen maar...

:mad::mad::mad: EventBright = :devilish: = elk evenement dat dit bedrijf gebruikt voor tickets BLACKLISTEN.
:mad::mad::mad:

Pffff. QAnon aanhangers en anti-vaxxers ... dat heeft onderhand een baard 🧔🧔 van een meter.
In het draaiboek van WO3 zijn Qanon en antivax ingevoegd op de plaats waarin de WO2 joden, homo's en zigeuners stonden. Je ziet het pas als je 't doorhebt.
 
In het draaiboek van WO3 zijn Qanon en antivax ingevoegd op de plaats waarin de WO2 joden, homo's en zigeuners stonden. Je ziet het pas als je 't doorhebt.
Christenen! Qanon bestaat niet. Qanon is verzinsel van [DS] om Christenen, wakkeren en mensen die geen genetische manipulatiekuur willen weg te zetten als staatsgevaarlijke geweldadige bio-terroristen die anti-vaxxers zouden zijn. Verdeel-en-heers en voorkoken voor meer.

Precies zoals Joseph Goebbels (Rijksminister van Propaganda van het Derde Rijk) en andere fascisten en satanisten dat deden. Het draaiboek is bekend. Het loopt lekker door omdat groot deel Nederland nog lekker met beide oren op het kussen ligt met een roze bril op van de tijdelijk geopende gevangenis (niet terug naar normaal) geniet.

Kan de volgende stap een nieuwe Kristalnacht zijn? ... Jacht op Anons, Q'ers, anti-vaxxers, de zwakken, zieken en ouden (als die er nog zijn na de eerste genocideronde), dan alle bruikbare idioten die bewijs tegen hun Meesters kunnen leveren (zoals foute politiemensen, foute soldaatjes, bijna alle leraren, fout medisch personeel, fout zorgpersoneel, foute ambtenaren, het foute genocide-prikleger, ....) niet noodzakelijk in die volgorde.

Als wij, de bevolking, het zover laten komen rolt onze fascistische overheid gewoon door. Wij gaan winnen, al zijn we in de minderheid! Het enige verschil voor genoemde (foute) categorien is dat ze niet vermoord worden door hun eigen Meesters, maar ter dood veroordeeld worden bij oorlogstribunaal Neurenberg2.0. Er is dus maar 1 soort uitvlucht: klokkeluiden en ontslag nemen, want voor het hekje bij de militaire oorlogsrechters Neurenberg nog een kans.
 
Christenen! Qanon bestaat niet. Qanon is verzinsel van [DS] om Christenen, wakkeren en mensen die geen genetische manipulatiekuur willen weg te zetten als staatsgevaarlijke geweldadige bio-terroristen die anti-vaxxers zouden zijn. Verdeel-en-heers en voorkoken voor meer.

Precies zoals Joseph Goebbels (Rijksminister van Propaganda van het Derde Rijk) en andere fascisten en satanisten dat deden. Het draaiboek is bekend. Het loopt lekker door omdat groot deel Nederland nog lekker met beide oren op het kussen ligt met een roze bril op van de tijdelijk geopende gevangenis (niet terug naar normaal) geniet.

Kan de volgende stap een nieuwe Kristalnacht zijn? ... Jacht op Anons, Q'ers, anti-vaxxers, de zwakken, zieken en ouden (als die er nog zijn na de eerste genocideronde), dan alle bruikbare idioten die bewijs tegen hun Meesters kunnen leveren (zoals foute politiemensen, foute soldaatjes, bijna alle leraren, fout medisch personeel, fout zorgpersoneel, foute ambtenaren, het foute genocide-prikleger, ....) niet noodzakelijk in die volgorde.

Als wij, de bevolking, het zover laten komen rolt onze fascistische overheid gewoon door. Wij gaan winnen, al zijn we in de minderheid! Het enige verschil voor genoemde (foute) categorien is dat ze niet vermoord worden door hun eigen Meesters, maar ter dood veroordeeld worden bij oorlogstribunaal Neurenberg2.0. Er is dus maar 1 soort uitvlucht: klokkeluiden en ontslag nemen, want voor het hekje bij de militaire oorlogsrechters Neurenberg nog een kans.
Ik weet dat Qanon niet bestaat in realiteit, maar het is wel een illusie die door Satanisten wordt opgeworpen.
 
„Zo meteen zou je met open tuberculose overal naar binnen mogen, maar als je kerngezond bent en niet-gevaccineerd tegen Covid-19 word je buitengesloten. Zelfs de overheid doet hieraan mee. Als je je niet laat inenten of testen ’kun je de leuke dingen niet meer doen’, waarschuwt Hugo de Jonge. Dat is wel een heel rare vorm van medische apartheid.”
 
„Zo meteen zou je met open tuberculose overal naar binnen mogen, maar als je kerngezond bent en niet-gevaccineerd tegen Covid-19 word je buitengesloten. Zelfs de overheid doet hieraan mee. Als je je niet laat inenten of testen ’kun je de leuke dingen niet meer doen’, waarschuwt Hugo de Jonge. Dat is wel een heel rare vorm van medische apartheid.”
Het stopt vanzelf op het moment dat de gequackcineerden op zijn, uitzondering daargelaten maar die zijn dan langs geweest bij de wappotheker
 

Mijn lokaaldeur staat altijd open​


Laat je niet leiden door angst. Angst is een slechte raadgever. Angst en uitsluiting in welke vorm dan ook zijn wat mij betreft niet de manier om dit alsnog af te dwingen bij mensen, zegt ze. “Iedereen is welkom en mijn lokaaldeur staat altijd open.”
 
1631534896987.png
 
Over twee weken wordt weer paar hectoliter van de buurman geoogst ... aansluiten op jouw pijplijding?

Zoals 'Crocodile Dundee' zei: "that guy is a sheila" ⚧
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.059
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan