Tegenstellingen tussen groepen en generatiekloven

Logo achtergrond twitteraccout ... 6 6 6 ?

"Kunnen ze dat VROUW gedeelte van de Telegraaf niet gewoon MAN noemen? Het gaat alleen maar over hoe mannen ons willen zien. Er is niets feministisch aan dat magazine."
Mens ik wil jou niet eens zien. Weer een paar minuten in mijn leven kwijt die ik nooit meer terugkrijg.

Haha ... space tourist ... er zwerft al tonnen afval van de mensheid in de ruimte ... kan er wel bij.
 

Staat in haar profiel. Is zij een hoerenmadam voor Moderna? He;pt zij anderen aan de prikjes?

Dit staat ook in haar profiel:

Hey man, gedraag je, met je zogenaamde grapjes.

Ik zou kunnen zeggen: fuck you, bitch, and the horse you rode in on. Maar ik weet dat we binnen afzienbare termijn van Marieke en de Mariekes van deze wereld verlost zijn. Er zullen aanzienlijk meer mannen dan vrouwen overblijven en dan is de mannelijke correctie een feit, die vrouwen die dan overblijven zijn ook echt de moeite waard.

Mike
 

Ik weet niet of dit het goeie onderwerp is maar ok, de NOS gaat dus meer uitzenden van de Paralympische spelen, vraagje zijn dat dan de zelfde woke figuren die nu meedoen na vaccinatie schade? Of moet je aantonen dat je beperking van voor corona is, wat zijn de eisen.... Geestelijke beperking dan wordt het druk op de spelen lgbtqigdvbljssrukbc53380113+ woke leftovers, hysterische vegetariërs en vegans vaxinazis en waarschijnlijk nog een paar honderd gestoorden..... Vragen vragen
 
Kijkcijfers storten ws net zo hard in elkaar voor 🦽OS als de "normale" 🏳️‍🌈 OS. 📉📉📉
Dus meer uitzenden en kijkers bij elkaar schrapen..?

Wist niet eens dat er OS waren, totdat er e.e.a. kwam over US deelnemers die wegbleven bij de opening en dus 'fuck my country' zeggen... deelname intrekken .. koop zelf een ticket terug .. anal PCR erachteri...aan en intrekken financiele support..

Hahaha ... "world distracted by covid" ..no no no no .. The world does not want to see this 🏳️‍🌈 woke crap!
 
HERSTART LESSEN IN SEPTEMBER 2021
met papieren bewijs van volledige vaccinatie (geen QR-code)
en identiteitsbewijs

De medische apartheid wordt zichtbaar. Dansschool in Utrecht.

 
De medische apartheid wordt zichtbaar. Dansschool in Utrecht.

Maar gelukkig weer iets waar ik niet heen hoef, pfeeeeuw
 
En uiteraard een VROUW.

Mike
Ehhh
Rechter commissaris
Facistisch
D66

Hoe durf je dat een vrouw te noemen, 𝙛𝙤𝙨𝙨𝙞𝙚𝙡𝙚 𝙙𝙚𝙢𝙤𝙣𝙞𝙨𝙘𝙝𝙚 𝙝𝙚𝙠𝙨 klopt meer.
Er zijn zelfs d66 en GroenSlinks vrouwen te redden.
De dansen met Jansen snol van een paar huizen verder is bekeerd, geprikt positief getest en snotterend, na commentaar op mij 😇 sinds gisteren aan de ivermectine ... Dus soms is er hoop zelfs bij Jesse volgers 😂😂
 
Ehhh
Rechter commissaris
Facistisch
D66

Hoe durf je dat een vrouw te noemen, 𝙛𝙤𝙨𝙨𝙞𝙚𝙡𝙚 𝙙𝙚𝙢𝙤𝙣𝙞𝙨𝙘𝙝𝙚 𝙝𝙚𝙠𝙨 klopt meer.
Er zijn zelfs d66 en GroenSlinks vrouwen te redden.
De dansen met Jansen snol van een paar huizen verder is bekeerd, geprikt positief getest en snotterend, na commentaar op mij 😇 sinds gisteren aan de ivermectine ... Dus soms is er hoop zelfs bij Jesse volgers 😂😂
Tja maar ze is al wel geprikt. Ik ken trouwens iemand die haar buurvrouw tot project had gemaakt om bij de vaccinaties weg te houden. Is gelukt ook nog bij haar, wel echt leuk, maar voor mij voelen dat soort projecten als dweilen met de kraan open... Ik heb ook niet zoveel overredingskracht. Lukt gewoon niet. En ik ben snel ontmoedigd. Plus dat mensen echt gemiddeld verbluffend ver heen zijn. In het begin zag je nog wel iets van skepsis bij de gemiddelde mens. Zo van: ja ik ben gezond dus ik hoef dat vaccin niet. Of: ja het is wel een experiment. Maar mensen die ik dat heb horen zeggen zijn alsnog toch voor de bijl gegaan!
 
Tja maar ze is al wel geprikt. Ik ken trouwens iemand die haar buurvrouw tot project had gemaakt om bij de vaccinaties weg te houden. Is gelukt ook nog bij haar, wel echt leuk, maar voor mij voelen dat soort projecten als dweilen met de kraan open... Ik heb ook niet zoveel overredingskracht. Lukt gewoon niet. En ik ben snel ontmoedigd. Plus dat mensen echt gemiddeld verbluffend ver heen zijn. In het begin zag je nog wel iets van skepsis bij de gemiddelde mens. Zo van: ja ik ben gezond dus ik hoef dat vaccin niet. Of: ja het is wel een experiment. Maar mensen die ik dat heb horen zeggen zijn alsnog toch voor de bijl gegaan!
Ze is geprikt heeft nu spijt ok das te laat maar een pot ivermectine kan helpen toch, ben het verder met je eens prikken is keuze velen deden het voor feest uitgaan vakantie en komen nu van een hele koude kermis thuis.
Wat ik vaker gezegd heb hier ze kunnen 15 meter afstand houden, ik doe niets als ze omvallen, komen ze om hulp krijgen ze dat, dwz Bijbel en ivermectine
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.806
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan