Te hoog serotonine gehalte

G

Guest

Guest
Heeft iemand ervaring of ideeen hoe je een te hoog serotonine gehalte omlaag zou kunnen krijgen. Het te hoog aan serotonine gehalte komt door een carcinoid in darmen met uitzaaiingen in lever. Wat wel te eten en wat niet te eten.

Hartelijk dank

 
Hee, dezelfde achternaam als ik! Een TEVEEL aan serotonine? Een mens kan toch nooit teveel geluk hebben? :wink:

Mike

 
Marga,

Een te hoog aan serotonine, wel eens gehoord van een te laag gehalte. Dan kan iemand depressief zijn, hoe blij kun je dan zijn als je een te hoog gehalte hebt? :)

Maar wat te eten? Kijk eens op mijn site bij 'juiste voeding'. De informatie op mijn site is een overzichtelijke samenvatting van dit forum, althans heel informatie komt hier rechtstreeks vandaan. Bij 'juiste voeding' vind je info wat wel en wat juist niet te eten.

Alles vers en biologisch, geen pakjes meer. En ga H2O2 food grade gebruiken, hier lees je meer over het hoe, wie, wat en waarom en waar je het kunt bestellen.

Gooi alle kunstboters/oliën de deur uit ga roomboter gebruiken, uiteraard biologisch.

Ga lekkere beestenbottenbouillons maken en kefir en yoghurt van rauwe melk.

En ga hier op het forum eerst het alleen lezen forum doorspitten.

Daar staan al heel veel antwoorden op vragen die je nu al hebt en die zeker nog gaan komen.

Lia

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.839
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan