tandarts

Danielle, gaatjes vullen doet echt nauwelijks pijn, dus kan je het misschien zonder verdoving proberen lijkt mij, vooral als je er zo heftig op reageert. Anders toch maar even vragen naar het middel en zeker melding maken van je hoofdpijn bij de tandarts. Ben je uiteindelijk toch niet naar een biologische tandarts gegaan?

 
Quote:
Hou me maar op de hoogte.


Ik word helaas niet terug gebeld en op mijn eerdere emails heb ik nog geen reactie gekregen.

38 euro betaald en ik hoor of zie niks.

Dit heb ik nog nooit meegemaakt, vind het ook niet leuk om mee te maken.

Ik heb nu zelf voor de tweede keer gebeld en kreeg als antwoord dat ze niks meer deed en het niet meer doorgaf.

Daar heb ik op gezegd, dat als ik binnen 2 dagen niks had gehoord of gezien, ik dan verdere stappen ging ondernemen en dat het mij verstandig leek, dat ze dit wel door zou geven.

Toen zei ze dat ze het toch nog een keer ging doorgeven, dus ik ben benieuwd.

We wachten rustig verder af, maar ik laat mijn bestelling of geld niet zomaar lopen.

Ik hou je verder op de hoogte Gerard.

 
Het is niet zo ver bij mij vandaan, desnoods fiets ik er wel langs als ze weigerachtig blijven. Als het zo ver komt heb ik wel je gegevens nodig en een "bewijs" van betaling.

We vragen dan Mike wel of hij ons tijdelijk wil koppelen.

Ik kan zo ook nog wel even bellen, dat is wel zo gemakkelijk, dan heb ik uiteraard ook even de gegevens nodig. Ik zal dan ook even vragen waarom ze woekerprijzen vragen.

 
Quote:
Het is niet zo ver bij mij vandaan, desnoods fiets ik er wel langs als ze weigerachtig blijven. Als het zo ver komt heb ik wel je gegevens nodig en een "bewijs" van betaling.

We vragen dan Mike wel of hij ons tijdelijk wil koppelen.

Ik kan zo ook nog wel even bellen, dat is wel zo gemakkelijk, dan heb ik uiteraard ook even de gegevens nodig. Ik zal dan ook even vragen waarom ze woekerprijzen vragen.


Daar doe je me een groot plezier mee, Gerard.

De site ziet er zo netjes en duidelijk uit, ik had dit nooit verwacht.

Ik vind het ook nooit erg als een bestelling wat later komt, maar laat dan even iets weten en geef fatsoenlijk antwoord.

Ik heb alles uitgeknipt wat aan mijn bestelling staat op de site en ik heb de factuur en mijn bankrekening, waar 38 euro minder op staat.

Ik wacht nog even met je hulp in roepen, eerst kijken of ik het zelf op kan lossen.

Maar lukt het me niet, dan roep ik je hulp graag in.

En tot nu toe nog niks gehoord en gezien.

Ik vraag me af of er meer mensen zijn, die dit hebben meegemaakt bij deze site.

 
Voordat ik het vergeet.

Ik heb ze twee dagen gegeven, dus daar hou ik me wel aan. :(

 
Quote:
We vragen dan Mike wel of hij ons tijdelijk wil koppelen.


Mike, is het mogelijk dat je mijn emailadres doorgeeft aan Gerard.

Zodat we dit via de mail verder kunnen regelen, zodat we dit topic niet verder verstoren.

Als jullie het eindresultaat willen horen, dan laat ik dit uiteraard weten.

 
Vandaag voor het eerst met de kinderen op controle naar de bio-holistische tandarts geweest. Wat ik interessant vond was dat hij de eczeem van mijn jongste dochter linkte aan mijn ontstoken en wellicht dode kies (op de dikke darm meridiaan). Hij ziet vaker deze link en meent dat de toxines die ontstaan in de (dode)kies, worden doorgegeven aan de kinderen en deze belast. Mijn dochter zou daardoor een slechte immuniteit ontwikkelen en overbelasting hebben die tot auto-immuunziekte kan leiden.

Zijn insteek is om een moeder nosode te laten maken. Dit wil zeggen een homeopathische verdunning op basis van mijn (afval)stoffen (zweet, ontlasting, urine, bloed, nagels, haren). Deze informatie zou haar dan helpen op mijn belastende toxines uit haar lichaam te verwijderen.

Het maken van nosodes wordt door hem ook gebruikt om toxines van een dode kies af te voeren, dus na extractie (trekken) wordt van de dode kies ook een homeopathische verdunning gemaakt.

 
Maakt hij zelf die homeopathische verdunningen? En wil je dochter dat innemen, jouw afvalstoffen? Eerlijk gezegd schrikt het mij wel een beetje af, ookal,is het verdunt. Ik heb al veel dingen gelezen hier, maar de afvalstoffen van mijn moeder tot me nemen, het is me denk ik een stap te ver...

 
Nee die nosode maakt een therapeut met behulp van de asyra. Tja Alexandra als je over homeopathische verdunning nadenkt is het nooit echt smakelijk, vooral de nosodes niet, maar ik zie die verdunning als informatie, niet als verdunde stront. Mijn dochter van 4 zal dat wel innemen als ik het geef, druppels uit een potje is ze wel gewend. Moest wel even grinniken om je nuchtere blik op de zaak :)

 
O, ze is 4! Dat wordt geen probleem. Wacht maar als ze puber is en hier leest wat je haar hebt gegeven :mrgreen: Dochter van Tanja, je mag best even boos zijn hoor! Maar vergeet niet dat t je heeft geholpen!

Het is ook de eerste keer dat ik hoor over nosodes. Ben echt alleen maar nieuwsgierig, maare.... Hoe en hoeveel moet je aanleveren?

En je hoeft me verder niet uit de droom te helpen, homeopathische verdunning zijn altijd gebaseerd op planten en dat is altijd smakelijk! (Ik ga toch maar eens op onderzoek uit :wink: )

 
Ik heb een klein buisjes waar ik van alles een heel klein beetje in moet stoppen. Kom niet met een kruiwagen vol excretie producten hoor ha ha ha. Ik lees vaak iets over gesteriliseerde producten dus ik waag het erop.

 
Hoi Tanja,

Wat interessant zeg!

Hoop dat die verdunning je dochter kan helpen.

Mijn een na oudste had ook eczeem,kreeg het na zn eerste enting destijds.Hij is er vanaf dankzij laser acupunctuur.Daarna wapf begonnen en nu hij een perzik huidje.

Ik ben toch niet naar die biotandarts gegaan, moet veel aan mn gebit gebeuren en het lukt me echt niet helaassteeds 45 km heen en 45 km terug te gaan.Heb zelf geen rijbewijs,en dan ben ik dus steeds afhankelijk van anderen om daar te komen.

Heb nu 2 kiezen laten trekken bij een erg aardige tandarts hier op het dorp die erg slecht waren en er echt uit moesten,heb ook gevraagd of hij het ligament wilde verwijderen.Dus hoop dat hij dat ook echt heeft gedaan.

Met Fred Neelissen heb ik nog een afspraak staan binnenkort voor mn tandarts de rest van het gebit gaat aanpakken.Heb namelijk 2 wortel kanaal op het schema staan,en dat wil ik echt niet..

Ook nog wat gaatjes te vullen en 4 verstandskiezen die al helemaal door zijn en eruit zouden moeten.

Dus daar wil ik echt een 2 opinion over,mn tandarts weet dat ook.

Heb maandag een kies laten trekken dus ,flink verdoofd wilde ik.Niets gevoeld en ook geen napijn.Gister beneden een laten trekken en die was al wat afgebroken dus het trekken ging wat moeilijk omdat er weinig houvast was.Heel wat gevroet en er moest een hechting in.

Geen pijn gevoeld maar wel napijn behoorlijk.Heb net maar weer een paracetamol geslikt,zolang mogelijk uitgesteld maar zo kan ik de nacht anders niet in.

 
Alexandra,
Quote:
En je hoeft me verder niet uit de droom te helpen, homeopathische verdunning zijn altijd gebaseerd op planten en dat is altijd smakelijk! (Ik ga toch maar eens op onderzoek uit )



Ze ontstoren ook vaccins via homeopatische verdunningen en waar denk je dat die uit bestaan?

Volgens mij groeien de vaccins niet in bomen of planten hoor. 8)

Lia

 
Sheila ik ben in Eijsden geweest, bij Abeling.

Danielle, dat is niet niks om zoveel ineens te laten doen, neem wel de tijd tussendoor om te herstellen en ontgiften. Bij mij moest er al 5 weken tussen elke amalgaam sanering zitten (kinesolgisch getest). Bedenk dat ieder kies/tand verbonden is met een meridiaan en het ook daarom een hele shock voor je systeem is. Sterkte met het herstel.

Mijn dochter heeft trouwens ook nauwelijks last meer en een mooi zacht huidje, maar ik heb toch het idee dat haar immuniteit niet optimaal ontwikkeld, mede doordat ze altijd twee keer koorts krijgt bij ieder griepje.

 
Ik had gisteren voor het slapen gaan al even rond gesnuffeld. Het is echt compleet nieuw voor mij. Ik had mezelf al uit de droom geholpen hoor, maar vindt het nog steeds wel heftig. Op zich is door de verdunning niets terug te vinden van de basisingredienten, maar toch.

Ben jij bevraagd op jouw immuunsysteem Tanja? Want op deze manier kan je dan toch ook "slechte" zaken doorgeven? Of zie ik dat verkeerd?

 
Hoe is dat eigenlijk voor het meridiaan als een tand of kies weg valt vraag ik me af.Weet iemand hoe dat zit.

 
Ik heb dat net geprobeerd op internet te zoeken Danielle, vraag me namelijk hetzelfde af. Ben het nog niet tegengekomen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.379
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan