G
Guest
Guest
Mijn vriend heeft 3 kleine gaatjes en heeft nu een afspraak gemaakt om ze te laten vullen. Hij is licht verontwaardigd omdat hij nu veel gezonder eet dan voorheen, veel meer en beter zijn tanden poetst dan mij. (hij eet wel meer suikers) en hij gaat sinds een jaar steeds meer mee met mijn eetgewoontes. Hij gebruikt gefermenteerde levertraan, rauwe melk, de fruitsmoothies met olijolie en kokosolie, ook egnruikt hij kokosolie apart soms een eetleel.
Wat is wijsheid, ik las dat de Blue Ice royal,(wij hebben nu de levertraan zonder boterolie met kaneel) honing en rauwe grasboter kunnen helpen genezen.
Ook las ik over een tandarts in Sneek die ozon gebruikt. Iemand daar ervaring mee en kun je daar gewoon een afspraak maken?
Wat is wijsheid, ik las dat de Blue Ice royal,(wij hebben nu de levertraan zonder boterolie met kaneel) honing en rauwe grasboter kunnen helpen genezen.
Ook las ik over een tandarts in Sneek die ozon gebruikt. Iemand daar ervaring mee en kun je daar gewoon een afspraak maken?