Quote:
Kom nog wel eens terug mocht WO3 echt uitbreken en geef ik je dan gelijk!
Dan is het te laat. Bovendien zit ik niet op jouw gelijk te wachten, dus: don't flatter yourself. Sterker nog, ik hoop juist dat ikzelf geen gelijk krijg! Ik mag hopen dat de snelheid waarmee de alternatieve internetmedia reageert en viraal om zich heen grijpt bijdraagt aan het voorkomen van weer een zinloos conflict op basis van leugens!
Quote:
maar afgelopen maanden ben ik beetje afkerig geworden van het aantal mensen dat wordt geblokkeerd om een afwijkende mening.
Interessant, want juist de afgelopen maanden was het bijzonder rustig, bijna op het saaie af!
Quote:
Heb je nog niet door dat het Weston Price forum een autocratie is?
Hup, en nou allemaal weer in het gelid achter de grote roerganger aan.
Nee maar, Spuit 11 (Haettenschweiler) geeft weer modder! Makkelijk he, reageren i.p.v. ageren? De PC-politie leest mee! Ongelooflijk hoe je meteen als een 'aluhoedje' wordt neergezet als je complotFEITEN en complotPRAKTIJKEN bestudeert en aan de kaak stelt. De mind control werkt perfect bij de geslotenen van geest!
Quote:
Nee laat Mike maar Bla-die-bla-die-bla zeggen tegen alles wat hem niet aanstaat...
Nee, alleen maar als je met pseudo-spiritueel gewauwel aan komt.
Heeft een van jullie nog wat te melden met inhoud? Ik ben nou in de mood, dus 1 ban meer of minder maakt mij niet uit.
Mike