Syrie

Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.

 
Er worden constant dezelfde propagandatrucs uitgehaald. Beetje toevallig, die gifgasaanval, vind je niet? Net toen de VN-inspecteurs daar waren!

Mike

 
Inderdaad. Ik geloof niet in zulke toeval.

De door de westerse inlichtingendiensten gesteunde gewapende groeperingen hebben er meer baat bij dan de regering.

Ik vraag me wel af of Rusland, Iran en China echt iets gaan doen als Amerika Syrië gaat aanvallen.

 
Quote:
Ik vraag me wel af of Rusland, Iran en China echt iets gaan doen als Amerika Syrië gaat aanvallen



Rusland waarschijnlijk wel daarom is het ook zo idioot om zoiets te doen.

Maar aan de andere kant misschien is dat ook wel de bedoeling.

 
De planning is toch een 3e wereldoorlog in het midden Oosten? Moet Israel er dan niet bij zitten? En als elite zich niet aan landsgrenzen houden, is Rusland dan zuiver? Of is het een spelletje van bad cop, good cop? En is het om mensen bezig te houden, net als een goede goochelaar.

1 Ding is zeker, heel veel mensen in mijn omgeving zijn stiekem (!) wel op een 1 of ander punt wakker, maar slapen verder nog vredig.
Quote:
Een ding is zeker, het ware verhaal krijgen wij via onze media echt niet te horen.

Ik kan de interesse om koppen te snellen amper meer opwekken, meestal ga ik nu rechtstreeks naar de strips in de krant. Het journaal kijken deed ik al niet, maar als ik nu de koppen van de nieuwslezers zie, krijg ik direct afkeer. Het nadeel is dan wel dat je alles een beetje mist.

 
Dit 'conflict' is al jaren in de planning, oa door financiele steun aan de rebellen door Qatar (een staat met de 3e grootste gasreserves ter wereld). Zoals het bij Irak en Libie om olie draait, draait het bij dit 'project' om gas.

 
@Moondust,

het is natuurlijk wel handig als je een beetje weet wat er gebeurt in de wereld, wat de elite uitspookt enz. Zodat je weet wat er op jouw pad kan komen. Maar ja, je moet alle berichten ook weer vertalen. Het gaat mij om de vertaalde info en het is ook niet onhandig als je weet wat bv de rest van jou familie geloofd. Ach ik denk dat ik via fb en dit forum de hoogtepunten ook wel mee krijg. Op dit moment boeit het reguliere nieuws me niet genoeg.

 
@naief

Als het zwaar gekleurd 'nieuws' is dat je mist, dan mis je eigenlijk niets. En mijn ervaring is inmiddels ook dat het volgen van het alternatieve nieuws ook niet alles is. De grote filtermachine moet altijd op volle toeren draaien bij mij om de zin van de onzin te scheiden. Maar goed, als ik voor mezelf spreek dan ben ik nog nieuwsmoe. het is een constante stroom rommel met af en toe een pareltje. Het filteren kost veel tijd en energie en ik kan het steeds minder opbrengen om die te investeren. Ik merk ook dat het eigenlijk niet zoveel uitmaakt. Wat heb ik er nu concreet aan als ik het nieuws volg? Een enkele keer maak ik gebruik van het nieuws, maar in 9 van de 10 gevallen is dat ingegeven door angst, b.v. offerte voor zonnepanelen laten maken vanwege de dreigende importheffing voor panelen uit China. Ik voel steeds meer voor het volgen van mijn gevoel dat ik kan ontspannen en genieten van het leven en aandacht aan zaken geven waar ik een goed gevoel over heb. Nieuws volgen hoort daar niet bij in mijn geval. Ik ga liever lekker in het zonnetje een boekje lezen, daar heb ik veel meer plezier in. Nieuws volgen heeft echter een hoge verslavingsfactor. Mensen denken dat ze op de hoogte moeten blijven van wat er in de wereld gebeurt, maar feitelijk zitten ze gewoon in de tang van de mediamacht en draagt de opgedane 'nieuws'kennis op geen enkele wijze bij aan hun dagelijks leven. Behalve misschien om op verjaardagen een beetje mee te kunnen blaten met de meute, maar dat getuigt enkel van onwetendheid. Nieuws draait mensen een rad voor ogen en ze tuinen er allemaal in. Mijn ouders zijn al decennia lang verslaafd. Ik kan niemand ervan redden behalve mezelf en e.e.a. meegeven aan mijn zoon, maar ook hij moet er zelf achterkomen en niet omdat ik het zeg.

 
Quote:
De planning is toch een 3e wereldoorlog in het midden Oosten? Moet Israel er dan niet bij zitten?


http://sana.sy/eng/21/2013/08/26/499187.htm

Quote:
Q4 Interviewer: The Syrian government claims a strong link between Israel and the terrorists. How can you explain this? It is commonly perceived that the extremist Islamists loathe Israel and become hysterical upon hearing its name.

President al-Assad: If this was the case, why is it then that when we strike the terrorists at the frontier, Israel strikes at our forces to alleviate the pressure off of them? Why, when we blockade them into an area does Israel let them through their barricades so they can come round and re-attack from another direction? Why has Israel carried out direct strikes against the Syrian Army on more than one occasion in recent months? So clearly this perception is inaccurate. It is Israel who has publically declared its cooperation with these terrorists and treated them in Israeli hospitals.

If these terrorist groups were indeed hostile to Israel and hysterical even on the mention of the word as you mention, why have they fought the Soviet Union, Syria and Egypt, whilst never carrying out a single strike against Israel? Who originally created these terrorist groups? These groups were initially created in the early 80’s by the United States and the West, with Saudi funding, to fight the Soviet Union in Afghanistan. So logically speaking, how could such groups manufactured by the US and the West ever strike Israel!


 
Herinner je je nog dat Amerika er absoluut zeker van was dat Sadam Hoessein massavernietigingswapens had? John Kerry van Buitenlandse Zaken is er nu ook 'absoluut zeker' van dat Assad chemische wapens heeft ingezet tegen zijn eigen volk. Achteraf gezien bleek er geen enkel bewijs te zijn voor de vermeende massavernietigingswapens van Hoessein, maar toen was men wel al zijn land binnengevallen en zijn naar schatting ergens tussen de 3 en de 5 miljoen Irakezen verdreven van huis en haard en zijn er bijna anderhalf miljoen Irakezen afgeslacht.

Het hele verhaal begint weer van voren af aan. Gaat de wereld er opnieuw in trappen? Wie heeft het meeste baat bij 'interventie' in Syrie? Hoe dom is het van Assad om juist als er VN-inspecteurs in zijn land zijn gifgas in te zetten tegen de bevolking? Hoe dom is het om op VN-inspecteurs te schieten? Nogmaals, wie heeft hier het meeste baat bij? Qui bono? Who benefits? Het westen! Er is overtuigend bewijs dat niet Assad hier achter zit, maar de door westerse mogendheden gesteunde 'rebellen':

http://www.wnd.com/2013/08/video-shows-rebels-launching-gas-attack-in-syria/

En het is niet de eerste keer in de geschiedenis dat dit spelletje wordt gespeeld:

http://www.storyleak.com/cia-files-us-aided-saddam-chemical-attacks/

De oorlogsmachine is inmiddels in volle gang:

http://www.zerohedge.com/news/2013-08-26/western-warplanes-begin-arriving-cyprus

Maar de Amerikaanse bevolking heeft er zijn buik van vol:

http://www.washingtonsblog.com/2013...olonoscopy-than-launch-war-against-syria.html

Mike

 
Op nu.nl:

Koptext:

Brits leger maakt plannen voor ingrijpen in Syrië

Groot-Brittannië is bezig met het plannen van een militaire reactie op de vermeende inzet van chemische wapens door het regeringsleger van de Syrische president Bashar al-Assad.

En op nujij.nl reacties van iemand:

Laten we ons nu weer bedonderen door de Amerikanen en Engelsen ?

Het volgende geeft aan waarom Amerika een puinhoop aan het maken is van het hele Midden Oosten.

Alles heeft te maken met de collaps als Petro- dollar. Wat de meeste mensen niet weten is dat voor veel dingen die wereldwijd verhandeld worden men eerst verplicht is dollars te kopen.... dit heeft Amerika slapend rijk gemaakt ( voor jaren ).

Bekijk het grotere plaatje maar eens waarom Amerika de oorlogen in het Midden-Oosten voeren.

Ik heb er al vaak over geschreven dat de oorlogen in het Midden-Oosten waar Amerika bij betrokken is gaan over het verwerpen van de Petro-dollar door die landen. Het heeft alles te maken met het systeem van Bretton Woods uit 1944 waardoor Amerika zonder iets te hoeven doen rijk wordt door de Dollar die alle landen nu moeten kopen om te kunnen handelen.

Als Amerika deze Petro-Dollar gaat verliezen raken ze hun geldboom kwijt.

Vandaar dat Amerika er alles aan gelegen is om deze Petro-Dollar te kunnen behouden.

In Irak met Saddam Hoessein zou massa-vernietigingswapens hebben maar er is er niet 1 gevonden. Saddam Hoessein zou de Petro-dollar willen vervangen door de Euro.

Iran zou werken aan een atoombom maar Iran heeft nog nooit 1 proef gedaan met een atoombom. Ook Iran wil van de Petro-dollar af en daardoor wordt Iran nu geboycot. Iran verhandeld nu zijn olie met goud en Amerika gaat de boycot verder aanscherpen.

De Amerikanen vergeten 1 ding…ze spelen China en India direct in de kaart want Amerika zal deze landen nooit aan durven te pakken en door deze boycot is China spekkoper van goedkope olie uit Iran.

Vandaag het nieuwe bericht dat de Libische leider Gaddafi uit de weg moest worden geruimd omdat hij met plannen bezig was met een goudgedekte Afrikaanse valuta.De Libische kolonel wilde zijn olie niet langer afrekenen in dollars, maar in goud. Volgens sommigen is dat de werkelijke reden voor de omverwerping van zijn regime. Libië bezat op dat moment een goudvoorraad van 144 ton.

Ik denk dat die hele Arabische lente door Amerika opgezet en ondersteunt is en dat daarom ook Assad van Syrië wil van de Petro-dollar af. De Arabische lente moet een bloedbad worden en op die manier hopen de Amerikanen angst te zaaien zodat ze hun geliefde Petro-dollar waar ze zo gigantisch veel op verdienen weten te behouden.

Er komen steeds meer haarscheurtjes in de dollar en het zal mij benieuwen hoelang die het nog gaat redden. Het zal voornamelijk aan China zijn die samen met Japan de grootste dollarreserves hebben. Als die landen er klaar voor zijn en voornamelijk China dan laten ze de dollar instorten en daar kan Amerika niets tegen doen.

En:

Hier nog een bewijs dat je Amerika nooit kunt geloven :

VS trokken niet altijd 'rode lijn' bij gifgas... CIA-documenten bewijzen steun VS aan gebruik gifgas door Saddam... Oud-kolonel: we wisten het

Terwijl de VS militair ingrijpen overweegt in een reactie op de mogelijke gifgasaanval in Syrië, wijst het tijdschrift Foreign Policy er fijntjes op dat de VS in het verleden beslist geen 'rode lijn' trok bij gifgas.Het Irakese leger gebruikte de chemische wapens voorafgaand aan vier beslissende militaire offensieven in 1988. De Amerikanen boden daarbij belangrijke ondersteuning in de vorm van satellietbeelden, kaarten en andere informatie.

En:

Misschien als je eens de moeite zou nemen in het volgende dat je toch de wereld met andere ogen gaat bekijken.

History of the Bush Family ( hoe de Bush familie Hitler steunde )

&f …

Hoe Amerika Pearl Harbor opzettelijk heeft laten vernietigen om een reden te creëren om aan de bevrijding van Europa deel te kunnen nemen.



Hoe de banken familie Rothschild ( wie nu nog de echte heersers zijn van de wereld achter de schermen )



En dan , hoe 911 georganiseerd is door de Amerikaanse regering en ruim 3500 mensen vermoord hebben. Bekijk de 2 video`s .

In de eerste vragen ruim 1500 wetenschappers om een onafhankelijk onderzoek omdat ze bewijzen hebben dat het World Trade Centrum nooit ingestort kan zijn door de beide vliegtuigen.

Zouden deze 1500 architecten en wetenschappers hun goede reputatie op het spel willen zetten als ze geen bewijs zouden hebben ?



Alleen het Amerikaanse leger is in het bezit van nano termite.

Prof. Dr. Niels Harrit about nanothermite on 9/11



Door 911 hebben regeringen over heel de wereld de mogelijkheid gekregen om deel te nemen aan The War on Terror........ helaas zijn WIJ met zijn allen hun terroristen.

Door 911 hebben regeringen onder het mom van u veiligheid u hele vrijheid en privacy af kunnen nemen.

Overal cameras in centrums maar ook bij iedere snelweg of openbare weg, vingerafdrukken voor u paspoort ( alsof we criminelen zijn ) , een chip in u paspoort, een biometrisch paspoort, I phones die u overal volgen en die al u tekst en telefoongesprekken registreren, sinds 1-4-2013 moeten alle honden gechipt worden .... in de toekomst zal dat ook met mensen gebeuren. Binnenkort kan u niet meer betalen met cashgeld ...alleen nog met u pinpas waar een chip in zit die u precies kan volgen waar u bent...wat u koopt en hoeveel u besteed maar ze kunnen u in de toekomst vooral onder controle houden ( als u niet luistert worden u passen geblokkeerd en kunt u met niets nog betalen ), vanaf 2015 krijgen alle nieuwe autos een volg chip die precies kan zien waar u bent.

Allemaal voor u veiligheid .......... geloofd u het ( slaap lekker ). Ze willen maar 1 ding en dat is de hele bevolking onder controle hebben.

Wanneer gaat u eens wakker worden !!!!!!!!

Ga eens graven op internet. De mainstream media zit volledig in de zakken van de regeringen, Banken , Multinationals en de Elite.

En:

Dit gaat er naar grote waarschijnlijkheid in de nabije toekomst afspelen en daarvoor wordt Syrië alleen maar gebruikt.

De dollar staat op springen en Amerika zal totaal in gaan storten. Een nieuwe grootmacht gaat opstaan of liever een gezamelijke grootmacht en dat zijn Duitsland , Rusland en China. Dat is ook de reden van het hele Midden Oosten. want die landen wilde alle geruime tijd van de dollar als wereldmunt af en wilde de olie in goud gaan verhandelen....ook Iran.

Als het goud wat in de kluizen ligt van de westerse centrale banken gaat in een sneltreinvaart naar het Oosten.

Alles wat zich afspeelt is het gevecht om goud ....goud is de macht

 
Waar maak je dat uit op Mike? Ik hoor al jaren dat we allemaal massaal ontwaken, maar ik merk er in mijn omgeving niet zoveel van. Betrouwbare cijfers ontbreken en ik geloof niemand op zijn blauwe ogen.

 
Ik hoop t Mike, hij schijft even later na de nodige commentaren nog, en terecht:

@34 is allemaal goed te achterhalen als je googled. De meeste mensen geloven alles wat Nu.nl en de NOS melden.... die worden allemaal ingefluisterd wat het volk wel en niet mag horen. Ga eens wat meer op andere sites lezen ook buitenlandse sites. Ik ben zelf altijd gezond achterdochtig en filter dat gene waarvan ik denk dat kan goed kloppen of het is onzin. De meeste hier zijn gehersenspoeld en kunnen zelf niet meer nadenken.

En:

De NOS is een staatsomroep en van Groen links zijn we Kunduz toch nog niet vergeten of wel ....stelletje achterlijke daar . Stuur in Godsnaam alle politici naar huis. Je zal maar zonen in het leger hebben die om drogredenen de dood ingestuurd worden door een stel incompetente politici.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan