Syrie

Quote:
Je kunt me proberen te laten struikelen op details, maar dan verliezen we de hoofdlijn uit het oog. Het is opnieuw het verhaal van de muis en de olifant.

En jij gaat er natuurlijk vanuit dat jij de juiste feiten brengt, de feiten die jij brengt kunnen wel juist zijn in jouw optiek omdat alles naar het duivelse westen moet wijzen omdat daar de hoofdmannen van het kwaad huizen, en elk feit dat naar de andere kant wijst kan niet omdat het westen toch achter elk kwaad zit, dat is al een oordeel uitspreken, en dus is het makkelijk om dan patronen te zien in waar je je opricht, en het spel wordt dan als doorzien aangenomen omdat overal in de wereld het westen wel invloed heeft en altijd op een of andere manier beschuldigd kan worden. Maar wat als een patroon naar Rusland wijst of naar China of naar een Arabisch land, dat kan niet want wij zijn Nazi’s wij veroorzaken alles. Dat wordt dan overgeslagen en niet gezien of onder de tafel geveegd. Je vergeet dat een verhaal altijd twee kanten heeft. En leugens moet je niet struikelen over details noemen. En de hoofdlijn zal nooit uit ons oog verdwijnen, we zien het dagelijks om ons heen hoe dat we zo dom hebben kunnen zijn om ons af te scheiden van het AL. In ons verre verleden ligt de basis van alle conflicten. Daar is het patroon, en wat vaak hier op de wereld gebeurt is je kans pakken wanneer die er is vooral bij slechte zielen, die dan gaan samenspannen en natuurlijk veel macht verwerven, en ze gebruiken dingen die op hun weg komen in hun voordeel. Waarbij het nu bestaande misschien wel beter is dan wat het op wil volgen. Het echte spel wordt niet doorzien en dat is dat wat we ook doen of uitvreten uiteindelijk kunnen we maar naar een deur gestuurd worden, en dat is terug naar huis waar onze oorsprong ligt. Er is een gezegde dat zegt van: “Ik heb liever een ziel die van slecht door inzicht goed geworden is, dan duizenden goede zielen die als een schaap achter mij aanlopen.” De eerste heeft door inzicht zichzelf gered, de anderen hebben geen inhoud en zullen het nooit beseffen.

Daarom ook: “een leugen verkondigd door een minderheid die de waarheid aanhangt, is slechter dan leugens van de domme meerderheid”.

Twee woorden: muis - olifant. De blanke mens is het probleem en de allerergsten zijn de groep die zich vandaag de dag de zionisten noemt. Wie zijn geschiedenis kent, kan niet om dit feit heen. De Slaven waren de eerste slaven, dus het westen heeft altijd het oosten willen overheersen. Er vindt al vele eeuwen een groot machtsspel om Afrika, het midden-oosten, Palestina en Oost-Europa plaats. Dus ja, ik zie het grotere plaatje en nee, jij niet.

Mike

Obama heeft zijn perfecte 'vijand' gevonden. Wat Al Qaeda voor Bush was, dat is ISIS nu voor Obama. En net als bij Bush moeten de Amerikanen zich opmaken voor een lange, bloederige oorlog met deze nieuwe tegenstander:

http://www.prisonplanet.com/obamas-long-isis-war-it-will-take-years-and-kill-thousands.html

En helaas tuinen de Amerikanen er wederom massaal in:

http://www.prisonplanet.com/obama-c...-opinion-tide-turns-in-favor-of-invasion.html

Terwijl er niets dan oorlogstaal wordt gesproken door Amerika en de EU, zie ik niets dan uiterst intelligente Russische sprekers, zoals nu ook Medvedev:

http://en.ria.ru/politics/20140908/...Could-Close-Airspace-If-West-Imposes-New.html

Meer dan 3000 burgerdoden in Oost-Oekraine inmiddels:

http://www.theguardian.com/world/20...ct-death-toll-rises-above-3000-united-nations

Wat Amancay ook beweert, Amerika en de NAVO zijn wel heel erg creatief met de waarheid:

http://www.globalresearch.ca/the-war-in-east-ukraine-us-natos-paranoid-falsification-of-reality

Het gaat erom dat we de AGENDA blijven doorzien. Hoofdlijnen, geen zijlijnen!

Een van die hoofdlijnen is deze:

http://www.youtube.com/watch?list=UUFjOi1ZpZVErr8EYxg8t1dQ&v=GHCQ_eBULSM

Ze zijn uit op de Levant! Dat is slechts 1 onderdeel van de agenda. Hier dezelfde gast over de agenda in Oekraine:

&list=UUFjOi1ZpZVErr8EYxg8t1dQ

Mike

De nasleep van het conflict in Gaza voor de Palestijnen is dramatisch:

Een Palestijnse tiener is gedood door Israelische kogels in Oost-Jeruzalem:

http://forward.com/articles/205306/violence-escalates-in-east-jerusalem-one-day-after/?utm_source=Sailthru&utm_medium=email&utm_term=The%20Forward%20Today%20%28Monday-Friday%29&utm_campaign=Daily_Newsletter_Mon_Thurs%202014-09-08

Zie je de Palestijnen vervolgens de Israeliers bestoken met las-geleide wapens? Zij hebben niet meer dan 'bottle rockets'. Hoe zit het eigenlijk met het recht van Palestijnen op zelfverdediging?

Mike

Amnesty International komt nu ineens met beelden van Russische troepenmachten in Oekraine. Dat is helemaal hun taak niet. Hun taak is om mensenrechtenschendingen onder de aandacht te brengen. Onpartijdige berichtgeving van Amnesty zou mensenrechtenschendingen van zowel het Oekraiense leger als van de rebellen aan het licht moeten brengen, maar daar horen we ze niet over. Waarom is het nu ineens zo belangrijk om beelden te tonen van een vermeende Russische invasie? Als deze al juist zouden blijken te zijn, dan zijn er (vooralsnog) geen mensenrechten geschonden. Tot op heden heb ik Amnesty niet kunnen betrappen als instrument van de internationale politiek, maar hiermee maken ze zichzelf wel heel erg verdacht. Vertel mij eens hoezeer mensenrechten gebaat zouden zijn bij informatie die bijdraagt aan verdere demonisering van Rusland en ons een stap dichter bij WO3 brengt?

Mike

Quote:
De blanke mens is het probleem en de allerergsten zijn de groep die zich vandaag de dag de zionisten noemt. Wie zijn geschiedenis kent, kan niet om dit feit heen. De Slaven waren de eerste slaven, dus het westen heeft altijd het oosten willen overheersen. Er vindt al vele eeuwen een groot machtsspel om Afrika, het midden-oosten, Palestina en Oost-Europa plaats. Dus ja, ik zie het grotere plaatje en nee, jij niet.

Mike:

De eerste slaven ontstonden toen enkelen zich afscheiden van het AL. Ze werden slaven van de vaste materie door hun eigenste hebzucht en eigenwijsheid. En van daaruit legden sommige een vrijheidsbeperking op aan anderen. De eerste oorzaak was de afscheiding van het AL daar ligt het probleem, en van daaruit slaaf van en in de materie, en vandaar uit slaaf van een andere slaaf in de materie. Je kunt niet de blanke mens overal de schuld van geven, alleen zijn er die er meer van profiteren.

Quote:
Amnesty International komt nu ineens met beelden van Russische troepenmachten in Oekraine. Dat is helemaal hun taak niet. Hun taak is om mensenrechtenschendingen onder de aandacht te brengen. Onpartijdige berichtgeving van Amnesty zou mensenrechtenschendingen van zowel het Oekraiense leger als van de rebellen aan het licht moeten brengen, maar daar horen we ze niet over. Waarom is het nu ineens zo belangrijk om beelden te tonen van een vermeende Russische invasie? Als deze al juist zouden blijken te zijn, dan zijn er (vooralsnog) geen mensenrechten geschonden. Tot op heden heb ik Amnesty niet kunnen betrappen als instrument van de internationale politiek, maar hiermee maken ze zichzelf wel heel erg verdacht. Vertel mij eens hoezeer mensenrechten gebaat zouden zijn bij informatie die bijdraagt aan verdere demonisering van Rusland en ons een stap dichter bij WO3 brengt?

En waarom mag Amnesty International dat niet? Omdat dat dat jouw kaarthuis in elkaar doet klappen? Eigenste schuld toch door steeds te zeggen er zijn helemaal geen Russen in Oekraine.

Jij hebt dat zelf mogelijk gemaakt op deze manier. Jij gelooft de RT wel want die heeft alle mensenrechten schendingen van Oekraine allang aan jou laten zien, maar niks van Russische zijde.

Ja Mike wordt nou is wakker de Russen zijn daar wel. Er zijn wel mensenrechten geschonden. Jij maakt jezelf verdacht door hoe dan ook Rusland te willen beschermen en de hand boven de hoofd te houden. Dus je wilt liever niet de waarheid zien, want a.u.b. Rusland is zo lief. Jij brengt WO3 dichterbij door alles met de mantel der liefde te bedekken van wat Rusland uitspookt, je moet ze gewoon zeggen tot hier en niet verder. Je reageert als een vrouw.

Wat een huichelachtig gedoe zeg van jou. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Net of ik geen pedofiel mag pakken omdat mijn taak niet is kom op zeg……………………………..

Daarom ook: “een leugen verkondigd door een minderheid die de waarheid aanhangt, is slechter dan leugens van de domme meerderheid”.

Steeds waarschuw ik je dat het anders zit dan jij denkt en doorgeeft, maar toch volhard jij in je leugens. Jij veroorzaakt door je gedraai en leugens en misleiding een oorlog.

Quote:
Vice News brengt het verraad van Ilovaisk in beeld. Omsingelde Oekraïense troepen kregen een vrijgeleide, maar liepen in de val. Ze werden vernietigend beschoten door artillerie. Waarbij het vooral gemunt was op de vrijwilligersbataljons die als ideologisch worden beschouwd. Gruwelijk. Vice News: ‘With Ukrainian forces having little choice, they surrendered and were assured they could leave the city through a safe “green corridor”. However, the separatists seemed to have reneged on the promise of safe passage, and several Ukrainian columns were caught in devastatingly brutal ambushes, leaving hundreds dead and dozens taken prisoner. VICE News stumbled upon one of the many Ukrainian ambulance convoys sent to retrieve the dead and wounded from an ambush site at Novokaterynivka, finding a scene of absolute horror and panic.‘

&hd=1

The Russian army destroyed all Ukrainian forces in Petrovs'ke, a city still be marked "Ukrainian" on the ATO map

&hd=1

THOUSANDS OF RUSSIAN INVADERS MARCH IN MILITARY PARADE IN LUHANSK OBLAST.

Kijk goed naar de hoofddeksels van sommigen die meelopen dat zijn Russische paratroopers enz..

&hd=1

Ukrainians Fight Against 20 Russian Army Brigades and Regiments

http://freejournal.biz/article4923/index.html

Russian army luhanks region

&hd=1

Ukrainian artillery positions east of #Mariupol took direct and destructive hits from precise Russian army artillery

&hd=1

Iggy Ostanin is a freelance Russian journalist who does investigative research on the Ukrainian conflict.

September 8, 2014

New evidence has been found that shows the Buk missile system that was used to shoot down MH17 on the 17th of July came from Russia, and was most likely operated by Russian soldiers. Using videos posted by locals in Russia’s Belgorod region back in June it has been possible to identify the Buk missile launcher seen in Ukraine on July 17th as part of a convoy of Buk missile launchers. It has also been possible to identify the Russian brigade the Buk is likely to have belonged to, and who may have operated the Buk missile launcher when it was in Ukraine.

LINK

LINK

It’s completely different now – the battles are denied, the losses are denied, the very fact of Russian soldiers being outside Russia is denied. The scale of lies has grown by several orders of magnitude in 14 years. Back then it was bureaucratic lies fed by the officials’ fear for their posts, but now it’s global political lies. The people who organized this mess realize: everything the Russian troops do in Ukraine is legally a crime.’ Aldus de Russische afgevaardigde van Pskov Lev Shlosberg in Novaya Gazeta.

LINK

LINK

Reconnaissance – sabotage group DPR ‘Ryazan’ uit de Russische stad Ryazan opereert op 31 augustus 2014 in Oekraïne.

LINK

Russian terrorist group 'Ryazan' operating in Ukraine

LINK

LINK

The Instagram account of a Russian special forces operative reveals that members of the elite Alpha Group took part in military operations in Ukraine. Ilya Gorelyh, who has been highly decorated for his service in special operations, has suggested that he and his colleagues took part in the fighting against Ukrainian forces.

LINK

Around 40 Russian Troops from Pskov Died in the Ukraine, Reinforcement Sent In

August 27, 2014 By Magnitsky

LINK

Back in April Ukrainian Intelligence passed photographs to the Organization for Security and Co-operation in Europe (OSCE) which, they claimed proved that Russian Special Forces were operating in Ukraine to destabilize the country.

LINK

Dank voor dit tegengeluid voor de zoveelste ronde onzin die Amancay verkondigt. Goed om te zien dat de mensen die de moeite hebben genomen om te reageren op de nieuwste propagandastunt, naar buiten gebracht door de British Bullshit Corporation die ook 'bewijs' had voor de schuld van Assad aan de gifgasaanval in Syrie (de reden waarom dit draadje door mij is gestart), een stuk beter het spel doorzien dan Amancay, die zich met elke post een beetje meer belachelijk maakt. Nee hoor, hij is helemaaaaaaaaaaaal niet anti-Poetin, ben je gek!

Vanochtend was ik even vuilniszakken halen in de supermarkt en zag bij de kassa de voorpagina van de Telegraaf, die met koeienletters kopt 'Russen schoten'. Tuuuuuuuuurlijk waren het de Russen. Vertel mij eens wat het de Russen zou opleveren als ze een lijnvliegtuig uit de lucht halen. Of de andere variant die Tuna graag verkondigt: het waren de rebellen. Wat levert het de rebellen op? Kijk altijd naar de timing en wie hier het meeste baat bij heeft en dan heb je je schuldige.

Een andere, meer serieuze krant dan dat vod dat de Telegraaf heet berichtte op de voorpagina dat er steeds meer weerstand komt in de EU tegen alsmaar verder gaande sancties tegen Rusland. Boeren gaan massaal failliet. Voedsel wordt doorgedraaid of gratis weggegeven en wat verkocht wordt gebeurt zwaar onder de prijs. Europa wordt uitgeknepen door zware bezuinigingen, aangemoedigd door de ECB en het IMF, en nu door sancties. Ondertussen storten de oorlogshitsers in Washington en Brussel ons steeds meer in een allesvernietigende Europese oorlog, die mogelijk zelfs een wereldoorlog kan worden. Deze waanzin moet stoppen en het helpt niet als Amancay voortdurend als stoorzender met de vinger naar Rusland blijft wijzen. Ik ga hier dan ook paal en perk aan stellen, het is mooi geweest.

Mike

Quote:
Wat een huichelachtig gedoe zeg van jou. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Net of ik geen pedofiel mag pakken omdat mijn taak niet is kom op zeg……………………………..

Hieruit blijkt wel dat je helemaal de weg kwijt bent. Wat hebben pedofielen hier nu mee te maken? Je hebt je punt gemaakt. Je posts blijven staan als leerpunt voor anderen hoe ondoorgrondelijk de menselijke geest kan zijn in het verkondigen van onsamenhangende wartaal. Ik ga je blokkeren, Amancay, ik wens je beterschap met je verstand.

Mike

Quote:
British Bullshit Corporation

David Icke noemt het "Buggering British Children" ;-) Ik lees geen kranten meer, ik schrik ook elke keer heel erg als ik er per ongeluk een vast krijg. Hele bladzijden over een vrouw die door pro Russische rebellen werd besmeurd met tomaten. Oh jeetje, tomaten! en ze moest met een bord met een spreuk er op door de straat lopen. En ze had ook nog wat klappen gehad. http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieu...arteld-bespuugd-en-met-tomaten-besmeurd.dhtml

Ja, heel erg hoor, bijna net zo erg als 2000 burgerdoden die er tot nog toe gevallen zijn.

Meer dan 3000 doden! Waarom horen we Amnesty hier niet over? Als onafhankelijke mensenrechtenorganisatie is het hun taak om misstanden onder zowel Oekraiense als rebellentroepen naar buiten te brengen. Nee, ineens komen zij met foto's van Russische tanks op Oekraiens grondgebied. Dat is hun taak niet en van de ene op de andere dag is Amnesty verdacht, omdat het zich schuldig maakt aan schaamteloze propaganda.

Mike

Alle! liefdadigheidsorganisaties verworden tot propagandamachines zodra we enige invloed gaan krijgen. Het grote geld bepaalt en jij betaalt.

Quote:
Ik ga je blokkeren, Amancay

Jammer hoor dat dit weer zo moet middels een blokkade. Toch wel typisch hoe het hier gaat.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.598
Leden
8.686
Nieuwste lid
Sophie G
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan