Syrie

@Tuna,

Quote:
Jammer hoor dat dit weer zo moet middels een blokkade. Toch wel typisch hoe het hier gaat.

Vind jij dan dat Mike zich hier voor huichelaar moet laten uitmaken?

Ik vind van niet!

Mij kan het niet zoveel schelen wat Amancay te zeggen heeft, ik stoor me er persoonlijk niet aan.

Wel nog even over die link die ik niet gecontroleerd had, http://russia-insider.com/en/nato_r...ople_your_vacation_war_tourists_human_safaris die reizen bestaan wel, van alle kanten kom ik die berichten tegen.

De link die ik gepost had bleek niet helemaal te kloppen, amancay kwam met een uitgebreid onderzoek, dat ik later woord voor woord hier terug vond http://www.stopfake.org/en/fake-ssu-head-s-daughter-arranges-howitzer-shooting-tours/ ipv te doen alsof hij alles zelf opgezocht had had hij ook gewoon deze link kunnen geven. Of en wat er nu precies waar is dat weet ik niet, maar dat er reizen zijn die je kunt boeken als je eens iemand wil doodschieten dat staat volgens mij toch echt wel vast.

Quote:
Vind jij dan dat Mike zich hier voor huichelaar moet laten uitmaken

Zeker niet, maar geef iemand dan een waarschuwing ipv blokkkade. Juist met een blokkade bevestig je juist het gelijk van Amancay in een eerdere post. Mike houdt van een scherpe discussie, nou laat dat dan ook toe, tenminste wat peper op dit forum.

Quote:
Israel Rejects New Zealand’s New Ambassador

New Zealand officials said Monday that Israel has rejected their new ambassador because he is also an envoy to the Palestinian Authority.

Since 2008, New Zealand’s ambassadors in Turkey have been responsible for covering a large swath of territory. But the officials said Israel has refused to accept their latest appointment to the post, Jonathan Curr, who was due to travel to Jerusalem in the coming days to present his papers.

“A few days ago, Israel advised New Zealand that it would not accept as ambassador a person who was also a representative to the Palestinian Authority,” Foreign Minister Murray McCully said in a statement.

The Israeli Embassy in Wellington said the matter is a “protocol principle” applicable to all ambassadors to Israel.

http://www.nzherald.co.nz/world/news/article.cfm?c_id=2&objectid=11320971

Zeker hier niks mee te maken ;-) http://en.wikipedia.org/wiki/2004_Israel–New_Zealand_passport_scandal

Quote:
Zeker niet, maar geef iemand dan een waarschuwing ipv blokkkade. Juist met een blokkade bevestig je juist het gelijk van Amancay in een eerdere post.

Volgens mij had Amancay geen waarschuwing nodig want hij was duidelijk op de hoogte van de mensen die voor hem geblokkeerd werden, dat geldt toch als waarschuwing? Je kunt het klein kind uit gaan hangen, steeds een beetje verder gaan en dan maar gaan schelden net zolang tot je die fel begeerde blok hebt en dan roepen "zie je wel, en ik heb niet eens een waarschuwing gehad" Voor mij hoefde die blok niet maar ik hoef ook niet overal op te antwoorden.

Amancay stuurde eerder zelf al aan op een ban. Hij overtrad echter geen enkele fatsoensgrens en ik houd inderdaad van discussieren op het scherpst van de snede. daarom heb ik hem laten begaan. Hij werd echter steeds respectlozer en haalde bij zijn 'argumentatie' allerlei dingen van buitenaf erbij (vreemde opmerkingen over pedofielen in elkaar slaan), die de discussie alleen maar vertroebelen en argeloze lezers die proberen enige zin of duiding aan de situatie in de wereld te verkrijgen zien dan door zijn bijdrages door de bomen het bos niet meer. Het is al ingewikkeld genoeg soms en dan helpt het niet als er stoorzenders tussen zitten. Dat was voor mij een zwaarderwegende reden dan dat ik voor huichelaar werd uitgemaakt.

Mike

Maar welke voorwerpen dat zijn wordt niet vermeld, en dat lijkt me toch wel belangrijk. Flutrapportje van niks dus.

Had je iets anders verwacht dan? Dit is een zoethoudertje voor het Nederlandse volk. De waarheid mag helemaal niet naar buiten komen, daarom is er ook een non-disclosure agreement getekend tussen Nederland, Belgie, Australie en Oekraine. De conclusie is al duidelijk volgens de propaganda-kanalen: Rusland heeft het gedaan. En als je dat gelooft heb ik nog wat kogelgaten uit de romp van het vliegtuig voor je te koop.

Mike

jammer dat de enige persoon die wat tegengas geeft geblokkeerd wordt...

lekker volwassen gedrag, maar zie hier ook wel erg veel alu-hoedjes praat voorbij komen (wat niks met Weston Price te maken heeft, al komt het volgens sommige door het "verlichtende" gebruik van veel vetten en helder maken van de pijnappelklier...)

Enig tegen geluid is kennelijk niet op zijn plaats hier, antwoorden die stroken met Mike zijn opinie worden wel toegejuicht...

lees hier al een jaartje mee, vind het jammer dat een discussie afgelopen is als het teveel tegen de zin van jou ingaat... En kennelijk kun je ondanks je goede voeding niet heel goed omgaan met kritiek...

En ik vind het jammer dat jij alleen je mondje roert als er niets zinnigs uitkomt. De posts van Amancay blijven staan, dus iedereen kan zijn kritiek lezen. Ik heb mijn redenen voor de ban al gegeven, dus ik hoef niet in herhaling te vallen.

Mike

Tuurlijk Mike... Alleen al met de zin "Heb je zelf geen leven?" geef je aan dat je je langzaam aan een beetje verheven bent gaan voelen met je groot aantal bezoekers, alziende blik over geheime agenda's en doorzien van patronen :) Kom nog wel eens terug mocht WO3 echt uitbreken en geef ik je dan gelijk!

Maar mooi dat die posts van Amancay blijven staan, heeft die verder weinig aan, want een verder kritisch geluid van hem is nu onmogelijk.

Quote:
Maar mooi dat die posts van Amancay blijven staan, heeft die verder weinig aan, want een verder kritisch geluid van hem is nu onmogelijk.

Ach ja, een nieuw profiel is zo aangemaakt he gnwa201.

nou Amancay ben ik zeker niet; lees dit forum nu bijna 2 jaar; in begin met veel interesse en ook meestal vooral zoekende naar de opinie van fatsnotblad omdat ik die zeer interessant vond

maar afgelopen maanden ben ik beetje afkerig geworden van het aantal mensen dat wordt geblokkeerd om een afwijkende mening.

Quote:
jammer dat de enige persoon die wat tegengas geeft geblokkeerd wordt...

Je leest al een jaar mee. Heb je nog niet door dat het Weston Price forum een autocratie is?

Hup, en nou allemaal weer in het gelid achter de grote roerganger aan.

nou ik lees ook al een hele tijd mee om te lezen wat mensen niet allemaal mankeren en in ze omgaat :)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.585
Leden
8.683
Nieuwste lid
urehrwjqnb
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan