Syrie

Quote:
Alleen dan zie ik weer wat bijvb. Haettenscheweiler typt en dan snap ik niet hoe iemand nog steeds in die media leugens kan geloven.

In welke medialeugens geloof ik? Je hebt mij niet kunnen betrappen op een pro israel houding. Ik ben simpelweg een inhoudelijke discussie gestart. En vervolgens word ik in een kamp geplaatst. Ik kan dat ook. Jij hebt aan pro palestina protesten meegedaan. Als ik zo als jij denk dan zou ik tot de conclusie moeten komen dat jij een ISIS of IS aanhanger bent en dat jij heel erg blij bent dat daar in Irak en Syrië mensen op de meest gruwelijk manieren om zeep worden geholpen. Maar dat is toch geen manier van discussiëren?

Quote:
Jij lijkt me inderdaad een hopeloos geval. Uit je voorsteltopic:

Ik eet niet volledig volgens het WAPF principe, de eerlijkheid gebied dat te zeggen, het gaat me soms een beetje te ver.

Dan kunnen we mekaar de hand schudden 'meneertje ik lust geen lever' of "WAPF is geen protocol maar een richtlijn".

Vorige week was er een nederlandse joodse vrouw die een israelische vlag aan haar gevel had hangen en daarvoor in elkaar geslagen werd (ik meen door palestijnen maar dat durf ik niet zeker zeggen).

Ik vind dat niemand in elkaar geslagen zou mogen worden. Tegelijkertijd vind ik het getuigen van hele slechte smaak om met een israelische vlag te wapperen op het moment dat israel oorlogsmisdaden pleegt nav een false flag waarbij 3 joodse jongens omkwamen.

Natuurlijk mag zij die vlag uit hangen. Natuurlijk moet zij daarom niet in elkaar geslagen worden. Maar tegelijkertijd kun je mensen ook met niet strafbare feiten tot het uiterste drijven en is het misschien beter de liefde voor je land of staat of volk wat meer ingetogen te vieren op een moment dat het voor andere mensen, begrijpelijk, heel gevoelig ligt. Dat moeten duitsers al vele vele jaren, daar hoor je zelden over, en de meeste duitsers hebben ook helemaal geen schuld aan de holocaust.

Ik heb me er de laatste dagen eens wat in verdiept, maar er zijn aanwijzingen genoeg dat joodse zionisten Hitler op zijn minst mede gefinancierd hebben. Toen men na de oorlog echt werk kon maken van de staat Israel kregen ze het niet eens bevolkt, de europese joden die de oorlog overleefd hadden waren niet welkom of slechts met mondjesmaat. De grond waar men de Palestijnen met grof geweld en bloedvergieten heeft afgejaagd daar zijn dan maar bossen aangeplant. Dat is allemaal het werk van de zionisten, de zionisten hebben hun eigen volk verraden en doen dat nu opnieuw. Joden over de hele wereld moeten opdraaien voor de daden van zionisten zodat deze weer kunnen schermen met antisemitisme en jodenhaat. De christenen en andere minderheden in de buurlanden worden met bruut geweld vermoordt door Isis die weer gesteund worden door de zionisten in de VS (hence de belachelijk symbolische naam ISIS) en door Israel. Hier nog een goede analyse en vooral het eerste commentaar daaronder http://henrymakow.com/reordering-the-middle-east.html De mensen worden niet alleen uitgemoord, hun hele geschiedenis wordt weggevaagd, tempels, kerken, moskeeën, alles moet eraan. Israel heeft gebouwen waar alle geboortecertificaten van het hele Palestijnse volk bewaard werden volledig vernietigd. (met sleutels zodat ze konden controleren of er hamasstrijders verstopt zaten namen ze geen genoegen). Het is niet zomaar moorden, het is compleet van de aardbodem laten verdwijnen. En als je als palestijn bestaansrecht wil krijgen van israel eisen ze dat geboortebewijs.

Dat een stelletje domme BNers doen wat politiek correct is, of wat hen wordt opgedragen, moeten ze zelf weten, maar wij weten hier toch wel beter, dáár gaat het om. Als het echt was en geen propaganda zou het gaan over vrede, of over samenleven zonder haat, dan zou men verschillende kanten benadrukken, en niet alleen de joodse kant. Er zijn protesten genoeg geweest van orthodoxe joden samen met hun palestijnse broeders, dat zijn pas krachtige fotos tegen antisemitisme! Nu is het alleen maar olie op het vuur. En dat is wat zionisten willen, de slachtofferrol in kruipen! en die holocaust is daarbij een godsgeschenk. Holocaust, dat betekent brandend offer. Een offer is iets dat je brengt, niet iets dat je wordt afgenomen.

Als de internationale gemeenschap de daden in Israel zou veroordelen zou de gewone burger zijn woede niet uit hoeven kuren op de joden in het dagelijks leven die hier al jaren met ons samen leven. Dat gebeurt omdat mensen zich niet gehoord voelen, mensen leven mee met de palestijnen. In feite kun je stellen dat die daden van "Jodenhaat" of antisemitisme voortkomen uit onmacht. Ben blij dat de nederlander eens een keer niet onverschillig en gelaten is. Maar oproepen dat we dit (WW2) niet opnieuw laten gebeuren is schijnheilig, want het gebeurt wel, en wel NU, het zijn nu alleen niet de joden, maar de Palestijnen en minderheden in de buurlanden. En vergeet Ukraine niet, waar heel Europa en de VS, en de Telegraaf en geenstijl een fascistisch NAZI-regime steunen.

Als onze 'meneer Jansen' zich net zo druk zou maken om de schurkenstreken van de schurkenstaat Israel als om iemand die daadwerkelijk probeert een gezondere wereld (in elke zin van het woord) neer te zetten (ondergetekende) zouden we een stuk verder komen.

Mike

Quote:
Als onze 'meneer Jansen' zich net zo druk zou maken om de schurkenstreken van de schurkenstaat Israel als om iemand die daadwerkelijk probeert een gezondere wereld (in elke zin van het woord) neer te zetten (ondergetekende) zouden we een stuk verder komen.

Volgens mij heb ik gereageerd op een stukje van Edwin en die heeft mij op een nette manier antwoord gegeven. Ben ik het er helemaal mee eens? Nee, maar dat hoeft ook niet. Ik wilde gewoon duiding.

Daar zou de kous wat mij betreft mee af zijn. Helaas moet ik mijn verkeerde visie (een visie die bij jou volstrekt onbekend is en volledig gebaseerd op verkeerde aannames)bekopen met jouw bekeringsdrang gepaard gaande met de overbekende persoonlijke aanval. En dan met droge ogen beweren dat ik me druk om jou maak.

Typisch gevalletje van projectie. Als je niet weet wat dat is: Van projectie kan sprake zijn wanneer men eigenschappen of emoties van zichzelf tracht te ontkennen, verbergen of verdringen door deze toe te schrijven aan iets of iemand anders.

Mike,

Ik ben het overigens volledig met je eens als het gaat om de MH17. Persoonlijk denk ik dat de MH370 ook uit de lucht is geschoten door de Amerikaanse luchtmacht. Als soort van proef. Er was ten slotte een luchtmachtbasis in de buurt. Ik was eigenlijk van plan om 't voor me te houden. Wil niet versleten worden voor alu-hoedje. Maar aangezien ik al onder vuur lig kan dit er ook nog wel bij.

Vanaf nu ga ik weer in lurker mode.

Even zelf iets recht zetten van wat jij doorgaf en beweerde Mike:

Quote:
Wie hier meeleest en nu nog niet is overtuigd van het feit dat MH17 door Oekraïense gevechtsvliegtuigen is neergeschoten is nergens meer van te overtuigen:

http://wakeupfromyourslumber.com/blog/tom-sullivan/second-aircraft-was-malaysia-flight-17-shot-down

German pilot and airlines expert, Peter Haisenko, thinks that Malaysia Flight 17 was not blown up by a ground-based antiaircraft missile, but shot down by the type of double-barreled 30-mm guns used on Ukrainian SU-25 fighter planes. Haisenko presented his theory in a widely-circulated and controversial article which appeared on the Global Research website titled “Revelations of German Pilot: Shocking Analysis of the “Shooting Down” of Malaysian MH17. “Aircraft Was Not Hit by a Missile”.

Here’s an excerpt from the article:

“The facts speak clear and loud and are beyond the realm of speculation: The cockpit shows traces of shelling! You can see the entry and exit holes. The edge of a portion of the holes is bent inwards. These are the smaller holes, round and clean, showing the entry points most likely that of a 30 millimeter caliber projectile….” (“Revelations of German Pilot: Shocking Analysis of the “Shooting Down” of Malaysian MH17. “Aircraft Was Not Hit by a Missile””, Global Research

Zie ook:

http://www.anderweltonline.com/wiss...lysis-of-the-shooting-down-of-malaysian-mh17/

Hier iets tegen het verhaal ven Peter Haisenko:

Deze piloot (en iedereen hier) had beter nog even verder kunnen kijken:

Bij de cockpit van de MH17 heb je twee lagen metaal. De binnenste laag ziet eruit alsof het van buitenaf geperforeerd is naar binnen en de buitenste laag naar buiten gebogen alsof er geschoten is van binnen (en dan komt ook het verhaal van twee Su-25 te voorschijn die aan beide kanten van de cockpit zogenaamd vuurden). Wat ik hier zie is wat anders:

Wanneer hete fragmenten van een type gelijk een Buk raket (en die fragmenten zijn zeer heet tot aan het gloeien toe) een enkele laag metaal raakt, doordringen ze die ze smelten er als het ware al bijna doorheen. Alle expansie van gassen en druk en hitte en snelheid dat het fragment heeft en veroorzaakt gaat naar binnen door de enkele laag metaal heen.

Indien een fragment een dubbele metalen constructie tegenkomt. Wordt de eerste laag opnieuw geperforeerd, maar op het zelfde moment omdat hij nu een tweede laag metaal tegenkomt wordt er nu veel druk opgevoerd tussen de twee lagen metaal door uitbreidende gassen en smeltende delen van de eerste laag metaal, waardoor dus de eerste laag naar buiten gebogen wordt bij de inslag opening. En dan wordt de tweede laag doorboord naar binnen toe.

Bij een deel van het vliegtuig zijn er tekenen van "machinegeweer" gaten met zulke kleine dispersie en grote nauwkeurigheid. Dat het deel van dichtbij moet zijn beschoten. Dat wil zeggen dat iemand heeft geprobeerd te knoeien met bewijzen. Of dit zijn geen gaten van kogels, ze lijken er alleen op. Sommige gaten die eruit zien als gemaakt door kogels, kunnen ook uitgescheurde bouten of klinknagels zijn. Of bolletjes die bij de scherven van de Buk raket zaten.

Kijk hier maar eens wat een inslag van 30mm caliber van een boordkanon (machine-gun) kan aanrichten. En dit was maar bij een kort salvo:

http://gruntdoc.com/files/suburban.jpg

Caliber verschil:

https://www.metabunk.org/data/MetaMirrorCache/dcd670269eec78387256c132c0920000.jpg

Kijk is hoe groot de inslag van een 30mm is vergeleken met de andere Calibers. Heb je zulke inslagen gezien bij de MH17?

Verder heeft deze piloot geen idee hoe een boordkanon wordt gebruikt, en hoe dan de piloot (of twee piloten twee Su-25) van deze Su-25 moet richten op een vliegtuig dat al gauw harder dan 1500 km per uur gaat, om dan ook nog de cockpit te raken in die hoek die de schade aangeeft op de foto’s (meer frontaal bij de zijkant cockpit niet schuin) terwijl het boordkanon van de Su-25 niet in alle richtingen kan schieten, het schiet recht vooruit. En het is een gronddoel aanvaller dus gericht op neerwaarts schieten. En de Su-25 gaat niet sneller met volle bewapening dan een boeing 777, en de afstand was te groot 3 kilometer of meer ook voor het boordkanon.

Dan hebben we het hier nog niet over de hoogte dat de Su-25 kan vliegen. Iedereen noemt weer een andere maximale hoogte, maar bij Sukhoi (de ontwikkelaar) zelf zeggen ze 7 kilometer. Maar ook bij 10 kilometer hoogte verandert er niks bij dat de Su-25 een gronddoel aanvaller is en geen onderschepper op grote hoogte.

http://www.sukhoi.org/eng/planes/military/su25k/lth/

http://www.sukhoi.org/eng/planes/military/su25k/history/

http://en.uos.ua/produktsiya/aviakosmicheskaya-tehnika/84-cy-25

http://www.airforce-technology.com/projects/su25/

&hd=1

Nou wat zou nu de oorzaak kunnen zijn wat betreft de MH17?

Het bewijs (zoals te zien op foto's van vliegtuig onderdelen) laat zien dat een op grote hoogte op oostelijke koers vliegend passagiersvliegtuig (MH17) werd verwoest door ontploffing van een grote fragmentatie raket dichtbij de zijkant van de cockpit (de afstand was dichtbij - het kleine gebied van de verschroeide en verbrand oppervlakte en het patroon van de scherf gaten wijst dat aan).

Dit kan alleen een BUK of heel misschien een zware AAM zijn geweest (met fragmentatie kop) en dan niet uit het westen komend, de nabijheidontsteker (proximity fuse) zou dan veel eerder zijn afgaan en de achterkant of het midden gedeelte van het vliegtuig geraakt hebben.

Het feit dat de raket afging dicht bij het cockpit gebied suggereert een bijna frontale onderscheppingskoers van de raket radar gericht op het centrum van de massa. Mogelijke radar reflectoren zijn ook de vleugel vooranden, motoren, de cockpit met zijn ramen en voorkant radome. De rest van het vliegtuig oppervlak is minder radar reflecterend. Op weg naar het vliegtuig komt de raket in de buurt van de cockpit en de nabijheidontsteker gaat af.

Als we de mogelijkheid uitsluiten van een zware AAM (met fragmentatie kop) afgevuurd door een gevechtsvliegtuig uit de oostelijke richting, en de Su-25 heeft geen zware AAM, de enige andere mogelijkheid is dan een BUK met grote fragmentatie kop.

Enig ander wapen (boordkanon)) of binnen explosie (bom) past niet bij de beschadiging van de cockpit.

De scherven en bolletjes schade is een sterke aanwijzing voor een fragmentarische kop die ontworpen is om te ontploffen in de buurt van het doel met uitgaande projectielen.

En dat is precies wat de SA-11 (Buk) doet.

De nabijheidontsteker (proximity fuse) van een raket als de Buk is meer side looking dan front looking (waarschijnlijk onder een hoek van ongeveer 60 graden van de raket as). Het is ontworpen om te ontploffen wanneer het dichtbij het doel passeert. De snelheid van de scherven en bolletjes van de kop is veel hoger dan de sluitings snelheid van de raket / doel, waardoor de kop niet als een shotgun schot werkt. Het ontploft gewoon wanneer het doel dichtbij passeert en de scherven en bolletjes worden dan uitgestrooid naar de zijkanten snel genoeg om het doel te raken (de scherven en bolletjes gaan vele malen sneller dan de raket).

Dus de raket ging bijna frontaal horizontaal of van boven af meer naar de zijkant, en de kop ontplofte zodra de cockpit in het gezichtsveld kwam van de side-looking nabijheidontsteker antennes.

Kijken we naar de cockpit schade, de raket was dichtbij, dus het meeste van de scherven en bolletjes werden geabsorbeerd door het voorste deel van de romp met een hoog fragment dichtheid. De verspreiding patroon van de scherven en bolletjes is niet omnidirectioneel, bijna alle fragmenten worden naar de zijkanten uitgesproeid. Bijna alle andere vliegtuig onderdelen waren buiten de scherven en bolletjes kill-zone, alleen een vleugel en de motor ervan kan ook wat ontvangen hebben.

De schade aan de linkse zijde van de cockpit en scherven remsporen op de bovenkant linkervleugel geven aan dat raket op vleugel hoogte of iets hoger was toen het ontplofte.

Quote:
Wat jij doorgaf Mike: http://wakeupfromyourslumber.com/blog/tom-sullivan/second-aircraft-was-malaysia-flight-17-shot-down

Adding to the controversy, international monitor Michael Bociurkiw, who was one of the first inspectors from the Organization for Security and Cooperation in Europe (OSCE) to reach the crash site and who spent more than a week examining the ruins–also appears to be convinced that the ill-fated jetliner was not hit by a missile but downed by machinegun fire consistent with the myriad bullet-holes visible on the fuselage.

Here’s what he told on CBC World News:

“There have been two or three pieces of fuselage that have been really pock-marked. It almost looks like machine gun fire; very, very strong machine gun fire that has left these unique marks that we haven’t seen anywhere else.

We’ve also been asked if we’ve seen any signs of a missile?

Well, no we haven’t. That’s the answer.” (“Malaysia Airlines MH17: Michael Bociurkiw talks about being first at the crash site“, CBC News. Note: The above quote is from the video)

Dit is weer niet het hele verhaal van wat Michael Bociurkiw gezegd heeft!

Achter: Well, no we haven’t. That’s the answer. Zegt hij: and even if it was there we don't have those trained eyes to pick that out, but now there are experts here who would be able to.

Waarom geef je niet de eind zin mee? Hij zegt ook dat het lijkt op machinegeweer vuur en ook dat hij niet de getrainde ogen heeft om iets van een raket te onderscheiden al was er een raket! Dus niks staat bij hem vast, maar wat zeg jij:

Quote:
Wie hier meeleest en nu nog niet is overtuigd van het feit dat MH17 door Oekraiense gevechtsvliegtuigen is neergeschoten is nergens meer van te overtuigen

Hier het interview van Michael Bociurkiw:

There have been two or three pieces of fuselage that have been really pockmarked. It almost looks like machine gun fire. Very, very strong machine-gun fire that has left these unique marks that we haven't seen anywhere else. We have also been asked for example have we seen any examples of missile? No we haven't that's the answer and even if it was there we don't have those trained eyes to pick that out, but now there are experts here who would be able to.

En wat wordt daarop gezegd:

Michael Bociurkiw is clearly not an expert and admits that in the video interview. He is clearly just highlighting as a non-expert holes that to him looks like machine-gun fire. I expect that if you showed him images from A-10 Warthog with SAM warhead damage then he would describe the damage as looking like "machine-gun fire".

Wat zegt Michael Bociurkiw nog meer:

European monitors say pieces of the Malaysia Airlines plane that was allegedly shot down in eastern Ukraine have been moved and "hacked into", adding to fears that pro-Russian rebels have been tampering evidence.

Officials from the Organisation for Security and Co-operation in Europe at the scene said that they saw uniformed men cutting into the Boeing 777's cockpit and part ofthe first-class cabin with a diesel-powered saw two days ago.

Other pieces were also later changed or moved, OSCE spokesman Michael Bociurkiw said.

"[They tampered with] major pieces, I'm looking at the tailfin ... they do look different than when we first saw them, in that they have been cut into," Bociurkiw told the BBC world service. "One main cone section has been almost split in half."

http://www.ibtimes.co.uk/mh17-evidence-tampering-fears-cockpit-was-hacked-into-says-osce-1457823

On UK Sky News today there was in interview with OSCE observer Michael Bociurkiw. He claimed that the cockpit section had been cut into and that he has documented it and will pass on his observations. Of course will all the photographs coming out it should be very useful for investigators to establish any suspicious activity. Of course it could be purely in relation to recovery of bodies.

If there was any tampering or removal or wreckage then they obviously missed the port nose section. That piece will be crucial to the investigators and obvously now very hard for that piece to go missing after it has been photographed. Morbid to think about it but the reality is that the bodies of the pilots are likely to hold the evidence of the type of warhead used.

Mike ga je nu hierop zeggen er is niks gezaagd omdat dat niet uitkomt!

Quote:
Wat jij doorgaf Mike: http://wakeupfromyourslumber.com/blog/tom-sullivan/second-aircraft-was-malaysia-flight-17-shot-down

The fact that Russian radar spotted a SU 25 in the area where MH17 was attacked, has persuaded many that Haisenko’s analysis is credible

Daar heb ik dit op:

Van een Russisch forum dit beeld:

https://lh5.googleusercontent.com/-6qw1Lw99VSg/U9uRsKbUbaI/AAAAAAAAADw/cbKeFqEqsE8/w958-h431-no/%D0%9A%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0%D0%A1%D0%B2%D0%BE%D0%B5.PNG

Wat ik hier zie is dat de verspreiding van het puin consistent is met het radarbeeld van de MH17 Shotdown door de Russen gepresenteerd op hun conferentie. Met dit verschil, dat het gene dat de Russen "een Oekraïense Su-25" noemden - eigenlijk werd gemaakt door delen van MH17 die naar beneden vielen.

De lichte delen van de romp, gebroken door raket explosie of door explosieve decompressie & luchtstroom, bewoog en ging uit eindelijk zelf naar beneden. Het creëerde een nieuwe "radar target" in de buurt van de plaats van de raket hit (de zogenaamde "Su-25").

Het zware deel van de lagere neus en de cockpit, die afbrak, vloog ballistisch een beetje verder naar het zuid-oosten in de richting van Rozsypne.

Het grootste deel van het vliegtuig draaide een beetje naar links en verder naar het oosten of het noorden-oosten voor een aantal kilometers (zoals te zien op het Russische radarbeeld), vervolgens brak het verder tijdens de vlucht (gescheiden stabilisatoren en andere delen gevonden op enige afstand van het belangrijkste wrak) en is gevallen in de buurt van Grabove.

Daarom zagen ze ook mensen uit de lucht vallen. En de speculatie van de rebellen(onzin) dat het vliegtuig lijken vervoerde omdat de mensen al dood leken voor ze de grond raakten is ook verklaarbaar, tussen de plotselinge decompressie en de schokgolf van de fragmentatie kop ontploffing, was het bijna meteen over voor iedereen. Zonder in te gaan op morbide gegevens, kan ik alleen maar zeggen dat een korte blik op de beschikbare foto’s dit bevestigt.

Het is te hopen voor die mensen in de MH17 dat de dood mee kwam, en niet dat sommigen na paar seconden weer even bij bewustzijn kwamen en realiseerden wat erop hun weg kwam.

Zie ook hier meer over de radar fout:

Hopefully this is useful for those that really want to know what is going on in this press briefing by the Russians.

http://whoisstrelkov.wordpress.com/2014/07/23/russian-atc-lesson-101-the-phantom-su25/

Rusland en Amerika hebben waarschijnlijk bewijzen over vlucht MH17. Het zal hun nu verstandig lijken om het voor zichzelf te houden als chantage om elkaar in de houdgreep te houden. De Russen en Amerikanen weten waarschijnlijk alles maar houden de informatie tegen totdat ze het nodig hebben of wanneer het hun het beste uitkomt.

Uitstekend uitzoek werk Amancay.

Maar wie heeft het nu gedaan of wie allemaal en waarom?

Amerika,via handen van een ander, om Rusland onder druk te zetten vanwege de dollar?

Wat wint Rusland ermee?

Wat winnen de separaten ermee?

Of het Oekraïense leger?

Of noem ik nu allemaal poppen op en trekt er nog een andere partij aan de touwtjes?

Er winnen hier geen mensen, dus blijven de idioten over. Obama is een idioot. Is Poetin dat ook?

Voor een 3e wereldoorlog is dit vliegtuig te klein. Was het voorspel?

Time will tell

En opnieuw baseert Amancay zich op dubieuze bronnen. Over metabunk.org van Mick West:

Quote:
The Metabunk forum is a watering hole for hardened deniers, educationally challenged, gullible and disinfo agents who spend too much time at attempting to debunk supportable evidence to suspect they're not on some payroll.

http://beforeitsnews.com/chemtrails...es-run-by-just-one-guy-mick-west-2430014.html

Mick West is vooral bekend geworden omdat hij zogenaamd de bewering dat chemtrails bestaan zou hebben ge'debunked'. Zelfs de WAPF erkent het bestaan van chemtrails en recensent Tim Boyd heeft nog aandacht besteed in de Wise Traditions aan de documentaire What In The World Are They Spraying:

http://www.westonaprice.org/dvdmedi...they-spraying-by-griffin-murphy-wittenberger/

Deze DVD is door Mick West zogenaamd ge'dunked'. Van het stuk op beforeitsnews.com over Mick West:

Quote:
It's not rational that someone who didn't know or care that chemtrails was a "real" issue would adopt a hostile and ad hominem posting style and resort to verbal abuse and insults to beat down a theory they think doesn't exist.

Based on long experience, I calculate there's a network of deniers and disinfo trolls who are actively engaged in interfering with a story that reveals a mammoth and global covert weather manipulation project in plane sight.

Opnieuw mooi speurwerk, Amancay, ga zo door! Geen idee waarom je zo gebrand bent op het 'ontmaskeren' van Poetin en van de pro-Russische rebellen, het lijkt op een persoonlijke kruistocht. Die heeft Zbignieuw Brzezinski ook en daarom wordt er nu aangestuurd op een nieuwe confrontatie tussen oost en west!

Dan naar het interiew met Michael Bociurkiw. Jij schrijft:

Quote:
Dit is weer niet het hele verhaal van wat Michael Bociurkiw gezegd heeft!

Achter: Well, no we haven’t. That’s the answer. Zegt hij: and even if it was there we don't have those trained eyes to pick that out, but now there are experts here who would be able to.

Waarom geef je niet de eind zin mee? Hij zegt ook dat het lijkt op machinegeweer vuur en ook dat hij niet de getrainde ogen heeft om iets van een raket te onderscheiden al was er een raket! Dus niks staat bij hem vast

Het klopt dat ik niet de eindzin heb geciteerd in mijn post. Ik heb echter wel het filmpje gepost van het hele interview, dus iedereen heeft dit zelf kunnen zien en horen. Is het niet bij je opgekomen dat Bociurkiw zich indekt met die laatste statement? De geopolitieke implicaties van zijn bevindingen (MH17 is neergehaald door 2 gevechtsvliegtuigen) zijn enorm! Een intelligente man als hij is slim genoeg om zich niet al te hard uit te spreken over het bewijs dat hij heeft aangetroffen. Dat kan hem letterlijk zijn leven kosten en waarschijnlijk heeft hij ook een gezin! We mogen dus blij zijn met wat hij wel te zeggen heeft, nl. dat hij geen enkel bewijs heeft aangetroffen dat MH17 zou zijn neergehaald door een BUK-raket.

Opnieuw een leuke poging om disinfo te verspreiden. Ik vermoed dat jij (net als Tuna) daadwerkelijk hier nog in gelooft ook, maar net als Tuna wordt het tijd dat je je bronnen wat beter gaat checken voordat je wat roept.

Mike

Quote:
En opnieuw baseert Amancay zich op dubieuze bronnen. Over metabunk.org van Mick West:

Metabunk? Kun jij vanaf waar jij woont zien waar ik me bevindt, waar ik surf op internet, wat ik denk en doe?

Nee hoor, zelf logisch nadenken. Ik leg het uit van die twee vliegtuigen, dat dat niet kan op een logische manier en toch probeer jij er onder uit te komen door maar wat te roepen zonder wat bewijs dan ook. Ik bewijs via wiskunde en mogelijkheden van een Su-25 en waar de delen van het vliegtuig neerkwamen. Heb jij zelf ook maar iets onbevooroordeeld onderzocht? Kun jij zelf naar de feiten kijken zonder er steeds alternatieve sites erbij te halen, en die het woord voor je te laten doen?

Quote:
Het klopt dat ik niet de eindzin heb geciteerd in mijn post. Ik heb echter wel het filmpje gepost van het hele interview, dus iedereen heeft dit zelf kunnen zien en horen. Is het niet bij je opgekomen dat Bociurkiw zich indekt met die laatste statement? De geopolitieke implicaties van zijn bevindingen (MH17 is neergehaald door 2 gevechtsvliegtuigen) zijn enorm! Een intelligente man als hij is slim genoeg om zich niet al te hard uit te spreken over het bewijs dat hij heeft aangetroffen. Dat kan hem letterlijk zijn leven kosten en waarschijnlijk heeft hij ook een gezin! We mogen dus blij zijn met wat hij wel te zeggen heeft, nl. dat hij geen enkel bewijs heeft aangetroffen dat MH17 zou zijn neergehaald door een BUK-raket.

Opnieuw een leuke poging om disinfo te verspreiden. Ik vermoed dat jij (net als Tuna) daadwerkelijk hier nog in gelooft ook, maar net als Tuna wordt het tijd dat je je bronnen wat beter gaat checken voordat je wat roept.

Zo kun je overal onder uit komen met de manier waarop jij reageert, want niet iedereen kan Engels volgen in een filmpje, of weet de ondertiteling niet te vinden, of gaat gewoon af op je woorden en kijkt het filmpje dus niet. En als Bociurkiw zich moet indekken dat maak jij dat er pas achteraf van als iets niet volgens jou zin verloopt. Iemand die niet zegt wat jij wilt horen is naïef of verspreid onzin, iemand die wel zegt wat jij wilt horen is intelligent! Dan komt de disinfo van jou zelf. Het gaat niet om leuke pogingen, het waren echte mensen in dat vliegtuig die iets verschrikkelijks overkwamen, dan past bescheidenheid en nuchter nadenken en uit zoeken.

Verder had je meer commentaar:

Quote:
Amancay, je komt met sites die prijzen winnen voor 'best social activism' en 'people's choice award'. Dat is kennelijk een big deal voor jou, maar ik ben niet onder de indruk. Ik wens je veel succes met je kruistocht tegen Poetin, maar ik heb betere dingen te doen. Na Tuna ben jij de volgende die zijn tijd aan het verdoen is met onzin vermomd als waarheid. Ik ga weer verder met dingen die er wel toe doen en heb hier geen tijd voor.

Sinds het begin van dit jaar wordt Poetin al gedemoniseerd in een forse propaganda-oorlog. Dat alleen al zou je aan het denken moeten zetten. Poetin haat homo's. Poetin heeft de Krim geannexeerd. Poetin zit achter het neerhalen van MH17. Precies de reden waarom ik geen energie wil steken in nog meer demonisering van Poetin door Amancay met zijn 'onafhankelijke' bronnen. Hier gaat het juist om het doorprikken van de leugens, er is op andere internetplatforms al meer dan genoeg disinfo.

Ik demoniseer Poetin helemaal niet? En kruistocht? Met je woorden als kruistocht en demon zie je al waar al je energie opgericht is, op negativiteit. Voor mij is de waarheid de waarheid ongeacht of ik nu voor Rusland ben of voor Amerika. Trouwens heb ik wel wat Russische en Servische vrienden, dus heb ervaring met zulke lui, en weet ook dat het daar anders in elkaar zit dan hier met meer mafia achtige verbanden, en Poetin heeft karakter trekken die ik moet. Maar het vliegtuig is een ander verhaal.

Het probleem is dat veel Conspiracy theorieën mensen helemaal in beslag nemen en het evenwicht soms zoek is. Het wordt zo groot dat het remmend werkt op te zien wat waardevol is en wat troep is. Het verword soms een politiek correcte verwaterd zien, met slechte Nazi’s en goede Ultra Nationalisten. Het gaat om mensen zeg, en mensen kunnen overal in meegesleept worden.

Hier waar je nu woont kan je alles posten op internet over welke theorie ook, indien je dit op een Russische of Chinese enz. website plaatst met veel bezoekers houdt je anonimiteit op en gebeurt er wat met je als je tegen de stroom in gaat. Waardeer tenminste wat je hier hebt, ga niet zo vlug je eigenste nest vervuilen, anders ga je toch naar die landen toe om daar te gaan wonen. Als je echt een harder leven hebt zoals Palestijnen of Russen in afgeleefde gebieden of andere mensen dan bescherm je juist wat van jou is en jouwe gebied en o wee als je er andere gedachten over hebt. Wat te denken van mensen die in de natuur leven en een kind zien geboren worden die zich niet aanpast of gebreken vertoont, die wordt eruit gezet of dood gemaakt.

Soms is het wel zielig om steeds weer nieuwe valse vlaggen en samenzweringen te zien die elke dag tevoorschijn komen, en wanneer het niet gebeurt willen ze er ook niet verantwoordelijk voor gehouden worden. Pedofielen. Nou daar weet ik wel raad mee, ik ga er geen verhalen over maken, nee ik lever ze uit aan de politie of stamp ze kapot, heb er zelf al twee laten oppakken door de politie straf 6 jaar.

Quote:
Hier nog iets wat jij plaatste Mike:

Laten we vooral niet vergeten tot de valse voorwendselen van deze potentiele oorlog o.a. het neerhalen van MH17 behoort. Er zijn diverse analysten van Amerikaanse veiligheidsdiensten die niet overtuigd zijn van de schuld van Rusland en de pro-Russische seperatisten, integendeel:

http://consortiumnews.com/2014/08/03/flight-17-shoot-down-scenario-shifts/

Als jij deze link zo plaatst dat er diverse analysten zijn van Amerikaanse veiligheidsdiensten die niet overtuigd zijn van de schuld van Rusland en de pro-Russische seperatisten, en ik ga dan op die site kijken, van nu zullen we wat meer weten blijkt dat er dit staat:

Quote:
But some U.S. intelligence analysts may see the evidence differently, writes Robert Parry. Some U.S. intelligence analysts have concluded that the rebels and Russia were likely not at fault and that it appears Ukrainian government forces were to blame, according to a source briefed on these findings. This judgment – at odds with what President Barack Obama and Secretary of State John Kerry have expressed publicly – is based largely on the absence of U.S. government evidence that Russia supplied the rebels with a Buk anti-aircraft missile system that would be needed to hit a civilian jetliner flying at 33,000 feet, said the source, who spoke on condition of anonymity.

Dus wie zijn die analysten, heeft Parry of jij ze gezien of met ze gesproken? En wie is diegene die spoke on condition of anonymity? Zo kan je alles neerzetten wat je maar bevalt. Is er een opname van dit gesprek of een video? En dit zijn je “onafhankelijke” bronnen? Geen links, geloofwaardig of anderszins.

En zo zijn er nog wel meer voorbeelden van links die verwachtingen wekken, maar later een dode mus blijken.

Dus als jij links en teksten plaatst is het dan wel allemaal goed en oke omdat jij het bent, je bent niet skeptisch naar jezelf toe maar wel naar mij toe, terwijl ik niet anti Poetin ben? Dus je wilt al mee mij in discrediet brengen met een aanname en verder te zeggen dat na Tuna ik de volgende ben die zijn tijd aan het verdoen is met onzin vermomd als waarheid?

Er zijn altijd twee kanten aan een verhaal, maar bij jou gaat het rechtstreeks de tunnel in naar het zoeken van het opperhoofd van alle onheil op aarde en die kan volgens jou maar in een richting liggen!

Je kunt zoveel links doorgeven als je wilt, maar betracht dan even wat scepsis. En maak er geen sensatie van van deel dit deel dit, of case closed. Want soms laat jij woordjes weg of verdraait ze die het verhaal net wat anders maken.

En mij hoef je niet uit te lokken want ik ben geen trol.

Na verloop van tijd doet het geven van misinformatie zijn werk, de waarheid zal zijn weg niet meer vinden door de stapels onzin en fantasieën. En beide kanten maken zich er schuldig aan. Een verhaal dat eigenlijk klopt op wat hoofdpunten wordt ook vaak zijn nek omgedraaid, of gunstig de andere kant uitgestuurd door stiekum geplaatste onwaarheden, of het weglaten van delen van het hele gesprek. Alle overvloed van informatie en verdenkingen en (ook ongegronde) beschuldigingen van samenzweringen moet niet leiden tot het doel heiligt alle middelen.

Niets is onmogelijk bij een complottheorie aanhanger. Indien ik aangeeft dat een Citroen 2CV geen 250 km p/uur haalt zal men blijven volhouden dat dit wel degelijk mogelijk is. Niets is onmogelijk voor welke inlichtingendienst ook ter wereld om bewijzen te laten verdwijnen of bewijzen te leveren. Het zal altijd besmet zijn.

Als het onderzoek naar de ramp maanden tot zelfs jaren kan duren. En er weinig zal worden gecommuniceerd voor het onderzoek is afgesloten. Wordt dit een vette kluif voor de complottheorie aanhangers. Zelfs de resultaten van het onderzoek zullen ze tegenspreken.

Quote:
Zbignieuw Brzezinski

Als we het over een brein, een architect achter de wereldorde hebben, dan is het deze man wel en niet John Wolfowitz.

John Wolfowitz is eerder een soort vertegenwoordiger, een 'verkoper', een evangelist misschien zelfs wel van de plannen van Zbignieuw Brzezinski om strategisch terrein te winnen voor de NWO.

Gaat het alleen maar om sensatie nu?

Quote:
Juist daarom moeten we ons niet laten afleiden omtrent de waarheid over MH17. Deze is neergeschoten door Oekraiense gevechtsvliegtuigen:

http://www.globalresearch.ca/mh17-b...ed-off-by-30-mm-cannon-experts-allege/5395127

Case closed.

Mike

Daar staat: The Malaysian Boeing plane that crashed in eastern Ukraine in mid-July, could have been brought down by an air-to-air missile and a cannon of the Su-25 fighter that had been “shadowing it,” The New Straits Times reported on Wednesday citing experts.

Ja, could have been brought down by an air-to-air missile and a cannon of the Su-25 fighter, betekent kan neergehaald zijn door een AAM of een boordkanon van de SU-25. Er staat niet is!

Staat dus helemaal niet dat hij neergeschoten is door Oekraïnse gevechtsvliegtuigen en jij zegt doodleuk:

Quote:
Juist daarom moeten we ons niet laten afleiden omtrent de waarheid over MH17. Deze is neergeschoten door Oekraïnde gevechtsvliegtuigen

Dan wil je liever dus de waarheid verdonkeremanen of geweld aandoen.

En nogmaals, een SU-25 heeft geen zware AAM die hij hiervoor kan gebruiken, en jij weet kennelijk niet hoe een boordkanon werkt van de SU-25.

Verschrikkelijk, ronduit verschrikkelijk. Israel en Hamas zijn elkaar weer aan het beschieten en de inwoners van Gaza zitten opnieuw in het kruisvuur:

[URL]http://www.aljazeera.com/news/middleeast/2014/08/gaza-ceasefire-2014885123583978.html[/URL]

De nachtmerrie duurt voort. Israel maakt gebruik van een nieuw energiewapen:

[URL]http://www.intellihub.com/israel-deploys-new-weapons-system-gaza/[/URL]

Quote:
The destructive beam, thought to be a high energy laser, is emitted from a plane identified as a Boeing KC707 “Re’em,” originally configured for Electronic Warfare.

Those observing the attacks cite a beam from a 4 engine jet hitting a target which immediately turns “white hot.” After these attacks, the target area is then hit with either bombs or artillery to destroy evidence of the use of an American designed and built energy weapon illegally given to Israel.

Hamas wordt voortdurend beschuldigd van ontvoeringen, maar hier zien we hoe Israelische soldaten een Palestijnse jongen kidnappen:

5 feiten die de Irsaelische en Amerikaanse overheden liever niet naar buiten brengen:

[URL]http://www.globalresearch.ca/f...aeli-government-would-prefer-you-did-not-know[/URL]

'Israel heeft het recht om zich te verdedigen'. En de Palestijnen niet dan?

[URL]http://1newsjunkie.blogspot.nl/2014/08/israel-has-right-to-defend-itself-what.html[/URL]

Blijf Israelische producten boycotten! Er is ook al een BDS-beweging: boycott, divestment and sanctions:

En er is een speciale app die je hierbij helpt, genaamd Buycott:

[URL]http://www.forbes.com/sites/cl...pp-to-boycott-israel-in-grocery-store-aisles/[/URL]

Download de app hier:

[URL]http://www.buycott.com/[/URL]

De Amerikaanse comedienne Joan Rivers, die eruit ziet alsof ze ontsnapt is uit een wassenbeeldenmuseum, is NIET LEUK:

[URL]http://www.intifada-palestine.com/2014/08/joan-rivers-palestinians-deserve-dead/[/URL]

Iemand die wel leuk was en zei waar het op stond, was George Carlin:

De Nederlandse SP en de Rotterdamse islamitische partij NIDA zijn van mening dat 'Israelische jihadisten' uit de stad moeten worden geweerd:

[URL]http://www.dichtbij.nl/rotterd...dstrijders-niet-meer-binnen-in-rotterdam.aspx[/URL]

Quote:
De SP en NIDA vinden bovendien dat de organisaties die dit ondersteunen, zoals Sar-El en het CIDI, door de gemeente Rotterdam moeten worden geboycot.

Dat is die fijne CIDI waar Haettenschweiler kennelijk geen probleem mee heeft. Terwijl de rook in Gaza nog niet was opgetrokken, vond de CIDI het nodig om te gaan jammeren of hoe zielig de joden eigenlijk wel niet zijn. En die 'zielige joden' zijn nu de klus aan het afmaken. Toegegeven, Hamas bestaat ook niet uit lieverdjes, maar wat we vaak vergeten is dat de grootste agressor de meeste schuld draagt. Even de cijfers: 1886 Palestijnse doden, waaronder 408 KINDEREN, vs. 64 dode Israelische soldaten en 3 Israelische burgers. Van de bijna 10.000 gewonden zijn er bijna 3.000 KINDEREN. Hoezo assymetrisch? Maar ja, volgens premier Begin (1977-1983) zijn de zionisten dan ook het 'meesterras', de 'verheven goden':

[URL]http://12160.info/photo/menechem-begin-we-are-the-master-race-divine-gods[/URL]

En die 'goden' vuren op hulpverleners en medici:

[URL]http://presstv.com/detail/2014/08/07/374398/israel-deliberately-attacks-gaza-medics/[/URL]

En op vluchtende burgers:

[URL]http://www.globalresearch.ca/i...ed-fleeing-civilians-in-southern-gaza/5395044[/URL]

[URL]http://www.truth-out.org/news/...raeli-war-crimes-for-shooting-fleeing-gazans?[/URL]

[URL]http://1newsjunkie.blogspot.nl/2014/08/idf-whistleblower-who-posted-israeli.html[/URL]

En ze lachen om de vernielingen die ze aanrichten:

&feature=em-share_video_user

Kijk eens naar de verwoesting die tot nu toe al is aangericht:

[URL]http://www.telegraph.co.uk/new...anorama-of-flattened-town-of-Khuzaa-Gaza.html[/URL]

Kinderen hebben het meest onder dit conflict te lijden:

[URL]http://www.usatoday.com/story/news/world/2014/08/07/gaza-children/13673931/[/URL]

Hoe kan wie dan ook het traumatiseren van kinderen rechtvaardigen? Vrede, daar hoef je bij deze Palestijnse man niet meer aan te komen:

[URL]http://www.informationclearinghouse.info/article39350.htm[/URL]

Quote:
My father’s brother, Ismail al-Ghoul, 60, was not a member of Hamas. His wife, Khadra, 62, was not a militant of Hamas. Their sons, Wael, 35, and Mohammed, 32, were not combatants for Hamas. Their daughters, Hanadi, 28, and Asmaa, 22, were not operatives for Hamas, nor were my cousin Wael’s children, Ismail, 11, Malak, 5, and baby Mustafa, only 24 days old, members of Islamic Jihad, the Popular Front for the Liberation of Palestine or Fatah. Yet, they all died in the Israeli shelling that targeted their home at 6:20 a.m. on Sunday morning.

Quote:
If it is Hamas that you hate, let me tell you that the people you are killing have nothing to do with Hamas. They are women, children, men and senior citizens whose only concern was for the war to end, so they can return to their lives and daily routines. But let me assure you that you have now created thousands — no, millions — of Hamas loyalists, for we all become Hamas if Hamas, to you, is women, children and innocent families. If Hamas, in your eyes, is ordinary civilians and families, then I am Hamas, they are Hamas and we are all Hamas.

Dat de Israelische regering weet dat ze zo fout als de hel zijn, blijkt wel uit het feit dat Netanyahu de steun van Amerika vraagt om een strafrechtelijk onderzoek naar oorlogsmisdaden te ontlopen:

[URL]http://www.hangthebankers.com/netanyahu-asks-us-to-help-israel-avoid-war-crime-charges/[/URL]

[URL]http://1newsjunkie.blogspot.nl/2014/08/help-israel-avoid-war-crimes-charges.html[/URL]

Niet zo verwonderlijk als je ziet hoeveel Amerikaanse politici ook Israelisch staatsburger zijn:

[URL]http://www.budgetcamerareview....litics-who-hold-dual-usisraeli-citizenship/p1[/URL]

Een aantal zionistische leugens op een rij en een antwoord daarop:

[URL]http://dissidentvoice.org/2014/08/zionist-lies/[/URL]

Is die Rotterdamse actie geinspireerd op die van George Galloway in Bradford?

[URL]http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/183832#.U-OrxaPZfuB[/URL]

Turkije onder Erdogan gaat eveneens de strijd aan met de zionisten:

[URL]http://www.corbettreport.com/turkey-takes-on-big-pharma-big-banking-zionists-the-eyopener/[/URL]

Geen wonder dat Wilders zo'n probleem met hem heeft.

De oorzaak van het eeuwigdurende conflict en hoe het op te lossen is:

[URL]http://www.huffingtonpost.com/...sion=legacy&view=print&comm_ref=false[/URL]

Mike

Quote:
En mij hoef je niet uit te lokken want ik ben geen trol.

Dat weet ik, Amancay. En Tuna ook niet.

Ik waardeer je laatste posts wel, moet ik zeggen. Je doet moeite om uit te leggen hoe jij hier in staat, waarmee je je betrokkenheid illustreert. Toch denk ik dat je je baseert op twijfelachtige bronnen, evenals Tuna. Robert Parry is een zeer gewaardeerde onderzoeksjournalist, zo iemand als bijv. Seymour Hersh. Als hij anonieme bronnen citeert, geloof ik hem. Ik haal ook niet zomaar lukraak alternatieve sites aan, maar alternatieve sites die ik vertrouw. Goede voorbeelden zijn: prisonplanet.com, infowars.com, whatreallyhappened.com, informationclearinghouse.info en globalresearch.ca.

Ik beschik zeker niet over gedetailleerde kennis van raketafweersystemen en gevechtsvliegtuigen en vaar dus inderdaad op sites die experts citeren die wel over deze kennis beschikken. Tot nu toe is wat mij betreft de conclusie nog steeds onontkomelijk:

http://www.nst.com.my/node/20961

http://www.blacklistednews.com/Syst...t_Is_Clear_and_Damning/37107/0/38/38/Y/M.html

Mike

De weerstand tegen de oorlogszuchtige junta in Kiev onder de bevolking van Oekraine groeit:

http://orientalreview.org/2014/08/07/ukrainians-stand-up-against-junta/

http://rt.com/news/178612-maidan-clashes-police-activists/

http://www.zerohedge.com/news/2014-08-07/meanwhile-kiev-burning-again

Hoe krijgt de EU het voor elkaar om enerzijds geld te pompen in dit regime en anderzijds zijn eigen glazen in te gooien door sancties tegen Rusland af te kondigen? Dat is twee keer geld verliezen!

http://www.businessspectator.com.au/news/2014/8/8/financial-markets/european-stocks-fall-russia

Dit geldt ook voor Amerika:

http://investmentwatchblog.com/sanctions-against-russia-u-s-and-eu-shoot-themselves-in-the-foot/

En Canada doet vrolijk mee door het zenden van wapens aan deze fascistische moordenaars:

http://www.zerohedge.com/news/2014-08-07/it-begins-canada-send-military-equipment-ukraine

Doen ze het er bewust om? Het financiele stelsel stond toch al op instorten, dus nu maar een wereldoorlog. Voor de creatie van de eerste centrale bank, de Federal Reserve, was er NOG NOOIT een wereldoorlog! ALL wars are bankers' wars. Bekijk ook dit:

http://www.youtube.com/watch?list=UUngq92xrmmsfEgGdfAJ6giQ&v=uYoMpyPEP_Y

Oorlog komt het regime in Kiev ook goed uit om te verhullen dat ze achter het neerschieten van MH17 zitten:

http://en.ria.ru/world/20140807/191808368/Poroshenko-Ends-MH17-Crash-Zone-Ceasefire.html

Mike

Wie roept mij uit mijn lurkerstaat? Oh, het is Fatsnotbad met wederom een twijfelachtige opmerking ten koste van een eerbaar forumlid om toch vooral maar gelijk te krijgen.

Quote:
Dat is die fijne CIDI waar Haettenschweiler kennelijk geen probleem mee heeft.

Als jij ergens in een van mijn berichten kan aantonen dat ik wel/geen probleem met het CIDI heb dan zie ik dat graag terug. Wel goed dat je nu het woord "kennelijk" gebruikt. Het siert je dat je de "Ik ben almachtig. Ik heb altijd gelijk" houding een beetje laat varen. Ik hoop dat het structureel is.

Zie je wel dat je je om mij druk maakt? Eerder ontkende je dit nog. Maakte je je maar net zo druk niet om je lurkerstaat, maar om een schurkenstaat!

Mike

Dankzij ISIS is Amerika weer militair actief in Irak:

http://www.nbcnews.com/storyline/ir...-s-navy-planes-drop-bombs-isis-forces-n175941

http://www.washingtonsblog.com/2014/08/back-iraq-jack.html

Voor die mensen die hopeloos vast zaten op die berg goed nieuws natuurlijk, maar verder behoorlijk hypocriet als je ziet wie er achter ISIS zitten:

http://www.prisonplanet.com/the-united-states-biggest-allies-are-funding-isis.html

http://landdestroyer.blogspot.co.uk/2014/08/russian-sanctions-exposes-wests-global.html

Het is hier al vaker gezegd: niet alleen Israel begaat vreselijke misdaden tegen kinderen:

http://www.thegatewaypundit.com/201...der-isis-is-beheading-children-in-iraq-video/

Waarom maakt Obama zich wel druk om genocide in Noord-Irak en niet in Gaza? Zou het soms te maken kunnen hebben met een Amerikaans consulaat in Erbil in Noord-Irak:

http://www.infowars.com/airstrikes-imminent-as-isis-closes-in-on-u-s-consulate-in-erbil/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan