Iklustvet en thijs,
Hoewel ik open sta voor werkelijk alles, inclusief buitenaardse archontn en/of interdimensionale reptilianen en een wijsheidsgodin genaamd Sophia, houd ik het hier op dit forum bij voorkeur zo aards mogelijk. Anders raken we helemaal verdwaald in theorieen dat de complete mensheid of een deel ervan het resultaat van genetisch knutselwerk zou zijn en dat verschillende menstypes het resultaat zouden zijn van verschillende buitenaardse of onderaardse knutselaars. Nogmaals, niets is onmogelijk, maar ik heb hier geen bewijs voor gezien en we begeven ons dan op een hellend vlak, waarbij het meer gaat om een geloof of overtuiging dan dat we ons baseren op wat tot op heden aangetoond is.
Aantoonbaar is dat de blanke mens DNA-markers in zich draagt van Dravidianen (bewoners van Zuid-India), dat de Indo-Europese taalgroep veel woorden uit het Sankskriet bevat en dat oude, pre-christelijke Eurorpese cultuuruitingen hindoestaans zijn. Eveneens aantoonbaar is dat de bewoners van de Noord-Indiase Hindusvallei, het midden-oosten en Noord- en Zuid-Europa Ariers zijn geweest. Iran is een verbastering van Aryan. Denk ook aan Ier-land (Aryan-land, Eire in het Gaelic). Ierland is interessant omdat daar nog de meeste roodharigen voorkomen. Ooit was heel blank Europa rood- of blondharig. Dit is een teken van albinisme, dat we moeten definieren als gebrek aan melanine.
Ook aantoonbaar is dat deze blanke albino's extreem oorlogszuchtig waren en een ijstijdmentaliteit hebben ontwikkeld waarbij er onderlinge strijd werd geleverd om de schaarse voedselbronnen. Vanuit die voedselschaarste was het niet wenselijk om veel kinderen te hebben, want dat waren weer extra monden om te voeden. De spiritualiteit van de blanke ijstijdmens was er dan ook een van anti-creatie, waarbij de levende symbolen van creatie, vrouwen en kinderen, als niet wenselijk werden beschouwd voor het overleven. De mentaliteit van Nordische blanken is er een van superioriteit en inferieuriteit en een van onmiddellijke zintuiglijke en materiele bevrediging. Wij zijn de jongste telg van de menselijke familie en in spiritueel opzicht zijn we de puberteit nog niet ontstegen.
Eveneens aantoonbaar is dat 85% van de blanken een verkalkte pijnappelklier heeft, wat opnieuw getuigt van een laag bewustzijn, en dat we in alle opzichten (fysiek, mentaal, emotioneel en spiritueel) het meest pathologische menstype vertegenwoordigen. Onze huidskleur verhindert een goede opname van vit. D uit zonlicht, omdat het juist de donkere melanine is die opname van zonlicht mogelijk maakt en dat is wat wij albino's missen in onze huid, onze ogen en onze haren, precies die onderdelen van de anatomie die gemaakt zijn om zonlicht op te nemen.
Als de spirituele pubers die wij zijn leggen wij vervolgens onze zieke en gestoorde normen en waarden op aan de hele wereld. Alle keizerrijken, bijv. het Griekse, het Romeinse, het Ottomaanse (Turkse) en het Britse, komen uit Europa. Alle onderdrukkende religies (christendom, jodendom, islam) zijn ontstaan in het Arische midden-oosten. Het idee om de wereld rond te trekken en iedereen de kop in te slaan die zich niet aan onze wil onderwerpt is blank. Racisme, seksisme en slavernij zijn blanke uitvindingen, opnieuw gebaseerd op superioriteit en inferioriteit. Alle seksuele perversie is van oorsprong blank Europeees. Door onze expansiedrift hebben wij onze ziekte verspreid over de hele wereld.
Onderdeel van onze gestoorde agenda is onszelf als de eerste en de beste mens neer te zetten, wat inhoudt dat alles en iedereen wat herinnert aan oudere volkeren en culturen dan die van ons moet worden vernietigd. Wat Israel nu doet met de Palestijnen en ISIS met de christenen en Yazidi's zijn moderne voorbeelden van blanke racisten die zich te buiten gaat aan gruwelijke, zeer wrede oorlogsmisdaden tegen de oorspronkelijke, veel oudere culturen in dat gebied. Als zij deze oorsprornkelijke inwoners en hun heiligdommen van de aardbodem kunnen wegvagen, dan is het altijd zo geweest. Immers, de geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars. Dat is de psychopathologie waar de Ariers (letterlijki: uitverkorenen) al heel lang mee rondlopen. Hitler probeerde het neer te zetten vanuit occulte kennis. De zionisten waren gebaat bij een exodus van joden naar een Beloofd Land om de agenda voort te kunnen zetten en Hitler heeft hen dus rechtstreeks in de kaart gespeeld. Officieel gebeurt dit nu vanuit het jodendom of de islam en op het oppervlak lijkt dit volkomen haaks te staan op de agenda van de nazi's, maar in werkelijkheid komt het telkens weer uit dezelfde koker en zitten telkens weer dezelfde poppenspelers hier achter.
Alles wat ik hier schrijf is zeer aards, met een aardse oorsprong. Zijn onze poppenspelers buitenaardse archonten en zijn blanken een speciale psychotische creatie van hen? Het zou kunnen, ik sta hier zoals gezegd open voor, maar ik weet het simpelweg niet. En als ik het niet weet, spreek ik me er ook niet over uit.
Nog een paar reacties op wat thijs en Iklustvet schreven:
Quote:
David Icke heeft nooit goed onderzoek gedaan naar mysteriescholen van 2.000 jaar terug. Alles wat het woord occult draagt, is volgens David Icke eng en satanisch. Terwijl in die tijd ook juist kennis ondergronds ging. Kennis over de aard van deze materiele werkelijkheid. Ze konden niet anders.
Niet mee eens. Icke heeft wel degelijk gedegen onderzoek gedaan naar esoterisme en occultisme en vindt het zeer zeker niet automatisch eng en satanisch. Daarmee doe je hem tekort. Een zeer goed aspect van de reserach die Icke heeft verricht is wel dat hij zich voortdurend wendt tot de Zuid-Afrikaanse sjamaan Credo Mutwa. Wie de 'out of Africa'-theorie verwerpt en inderdaad van mening is dat buitenaardsen ons hebben gecreeerd i.p.v. dat alle menstypes afstammen van Afrikanen, moet nu stoppen met lezen. Voor alle anderen moet het duidelijk zijn dat de bakermat van de menselijke beschaving en cultuur Zuid-Afrika is en dat deze zich vervolgens omhoog bewoog langs de Nijl op en zijn hoogtepunt beleefde in Noord-Afrika, met name Egypte. Icke gaat dus om met een van de laatste levende afstammelingen van de oermens, een veel intelligeentere en hoogstaandere menssoort dan algemeen wordt erkend door (blanke) academici, getuige o.a. Adam's Calendar, het oudste stenen bouwwerk in de menselijke geschiedenis. Icke leert van Mutwa rechtstreeks uit de bron, een bron die veel verder teruggaat in de geschiedenis dan het Europese gnosticisme. Het is om deze reden dat David Icke m.i. de enige blanke is die het dichtst bij de waarheid zit. En ook hij heeft het over 'interdimensionalen'. Vandaar dat ik weliswaar open sta voor het idee, maar tot op heden ik niet weet wat ik er wel of niet van moet vinden en het dus ook open laat.
Quote:
Ik had het er gisteren nog over met mijn man om de tv´s weg te doen. Ik kijk eigenlijk alleen naar dr Phil (ja, i know) en eens een doc hier of daar, ik heb geen geduld voor tv en de meeste dingen waar ik vroeger graag naar keek doorzie ik nu zo dat ik er alleen nog maar ergernis van heb.
Ik vind niet zo heel veel mis met Dr Phil. Hij zegt precies waar het op staat en is een van de weinige yang-persoonlijkheden op TV, ik mag hem wel. Niet alles wat op TV wordt uitgezonden is slecht. Ikzelf ben een zeer selectieve TV-kijker. Ik ben echter vooral een boekenwurm. Ik zie dat hetzelfde als TV: ik kan boeken lezen waar ik slimmer van word of boeken lezen waar ik alleen maar dommer van word, zo kan ik kiezen voor zenders of programma's waar ik slimmer of dommer van word. Zelfs als ik iets doms zie (zoals het Nederlandse nieuws) doorzie ik het feilloos en leg ik om de zoveel tijd hier bloot hoezeer we voor de gek worden gehouden, zodat anderen het hopelijk ook gaan (door)zien.
Quote:
Het enige wat ik van hem gehoord heb is dat interview van deze week, maar daaruit hoorde ik toch al wel dat hij ergens een seksuele obsessie heeft. We zijn ook wel niet meer gewend aan mannelijke mannen, maar dan nog...
Vooropgezet dat ik dit interview zelf niet heb gehoord, zou er op basis van wat je schrijft een rood waarschuwingslampje moeten gaan branden. Het klinkt alsof Levy lijdt aan het typische blanke superioriteitscomplex, ingegeven door een aangeboren gevoel van inferioriteit. Wie hieraan lijdt, is niet te vertrouwen, punt. Door naar de volgende die wel iets te melden heeft wat uitgaat van respect, vooral naar vrouwen en kinderen.
Quote:
Dat Levy moeilijk te lezen is had ik op zijn site al wel door. Ik heb het er moeilijk mee om het kwaad in mezelf te zoeken, want sorry, maar ik ben niet psychotisch! en ik zal het niet worden ook!
Helemaal mee eens! Laat je niets aanpraten! Niet alle blanken zijn in dezelfde mate geinfecteerd door de overlevingspsychose die we al zo lang in ons DNA dragen. Maar goed ook, want WIJ moeten uit de puberteit komen. Anti-creatie en creatie verdragen elkaar niet, dat gaat altijd ten koste van de creatie, iets wat de geschiedenis tot op de dag van vandaag heeft aangetoond. Het is aan ONS om te veranderen, ons bewustzijn te verhogen. Wij hebben inmiddels wereldwijd zo'n grote invloed dat als WIJ veranderen de rest van de wereld vanzelf meegaat. WIJ moeten de creatie omarmen en spiritueel volwassen worden. Ik leg simpelweg de psychotische blanke ijstijdmentaliteit bloot, omdat je het eerst moet benoemen en erkennen voordat je het kunt veranderen. Of, zoals Dr Phil zegt: you can't change what you don't acknowledge. Ik zal je echter nooit aanpraten dat je per definitie psychotisch bent en dus reddeloos verloren. Wie dat zegt, is een disinfo-agent die erop uit is om je macht en kracht af te nemen en je verhindert om je werkelijke menselijke potentieel waar te maken. WIJ hebben de grootste inhaalrace voor de boeg, al die oude culturen wisten allang hoe het zat. Dit hele forum is gericht op bewustwording en waarheidsvinding, opdat we de juiste kennis kunnen opdoen om nu eindelijk eens verder te evolueren i.p.v. nog verder te devolueren.
Quote:
Het is alweer een tijdje geleden dat ik het boek heb gelezen, maar hij schrijft dat het westen in de ban is geraakt van een psychose, en dat Indianen dat doorzagen omdat ze het gedrag kenden van hun eigen mensen. Indianen vonden de westerse mens niet per definitie minderwaardig, maar ze zagen gewoon dat de westerling ziek was geworden, en dat ze de ziekte herkenden.
En dat is hun ondergang geworden. Ze hebben de ernst van de ziekte onderschat, een ziekte die hen tot slaaf heeft gemaakt en waardoor ze nagenoeg zijn uitgeroeid en de essentie van hun cultuur, hun identiteit en hun geest heeft gebroken. Dit is alle hoogstaande oude volkeren en culturen overkomen. Ze gingen simpelweg niet uit van een gezond wantrouwen, omdat in hun beleving dergelijk psychotisch gedrag helemaal niet voor kon komen. Zij hadden geen woord voor gevangenis en voor politie, voor heel veel dingen niet die gebaseerd zijn op wantrouwen. Hun spiritualiteit was gebaseerd op creatie en deze zou je bijna naief kunnen noemen. Een vreemdeling is slechts een vriend die je nog niet kent. Zo zagen ze Columbus, die vervolgens in zijn dagboek schreef dat Indianen mooi zouden kunnen dienen als slaven en die zich meteen terugtrok in zijn kajuit met twee Indiaanse jongens die hij seksueel misbruikte. Dit soort gedrag was letterlijk ondenkbaar voor deze hoogstaande volken, maar het is helaas wel gebeurd. En het gebeurt nog. WIJ hebben hen naar beneden getrokken, het is aan ONS om de weg naar boven te vinden, naar hun oude niveau. Pas dan wordt de wereld geen tranendal meer.
Mike