Syrie

Quote:
waarom toch Nederland?

Er moeten mensen in dat vliegtuig zitten, wie zegt dat het iets uitmaakt wie? wie zegt dat de passagiers van belang zijn? Nederland heeft altijd braaf meegedaan aan zogenaamde vredesmissies, misschien juist daarom, ze weten dat Nederland nu ook braaf steun zal verlenen moest dat gevraagd worden.

Paspoorten op 911 waren van die Arabieren die zogenaamd in een vliegtuig zaten, het was officieel bewijsmateriaal, ze waren namelijk uit het raam gevlogen en op straat beland. Zo'n paspoort is trouwens zo gemaakt.

Ik vind die beelden van die lichamen zo bizar, alsof een vliegtuig dat naar beneden komt vooral bestaat uit mensen en bagage, reisboekjes en knuffelapen. En niet een groot brok staal. Ik weet niet goed wat ik daarmee moet. Volgens mij worden we massaal om de tuin geleid door mainstream én alternatieve media. Waar is toch de MH 370 ?

Als Amerika wil dat we geen vorkje prikken met de Russen vanwege homorechten, terwijl daar tegelijkertijd heel veel geld te verdienen valt.. export , de haven , olie, dan bedenkt een Nederlandse zakendelegatie zich wel twee keer.

Quote:
Een hoax dus. En goedgelovige lui als Tuna gaan met dit verhaal aan de haal.

Dat poste ik gisteren al dat het een hoax was, ik ga nergens mee aan de haal.

Quote:
Intacte paspoorten, intacte lichamen, intacte koffers. Dat is een vliegtuig dat verkeerd landt, niet een die van 10 km naar beneden valt.

Hoe verklaar je dan dat het rampgebied 35 vierkante km is? Bezaaid met wrakstukken en lichamen. Dat kan alleen maar als het uit de lucht is geschoten. Een vliegtuig hoeft niet in 1 keer te exploderen, het kan ook in stukken uiteenvallen, sommige brandend, andere nog intact.

Er is zelfs een lichaam door een dak gevallen van een woonhuis:

http://lightbox.time.com/2014/07/18/malaysia-airline-ukraine-crash-jerome-sessini/#1

Quote:
of Rebellen (van Tuna)

Laat 1 ding duidelijk zijn, ik ben niet 'voor' de rebellen of zeg dat de rebellen het gedaan hebben. Vooralsnog hebben de rebellen wel alle schijn tegen op basis van de beschikbare informatie. Ze belemmeren de onderzoekers ter plekke, en zelfs Putin voert niet veel uit. Maar ook Oekraine is totaal niet behulpzaam. Als beide partijen willen kunnen ze ervoor zorgen dat alles in een stroomversnelling raakt om de mensen ter plekke te faciliteren in het bergen van de doden. Als je niks te verbergen hebt, waarom zo moeilijk doen en tegenwerken?

Jongens, heeft er iemand naar deze aangrijpende bijdrage van Max Igan geluisterd? "The way of Palestine will be the way of the world!" www.gazashield.com Hij wil duizenden mensen samen krijgen om naar daar te gaan. Ik weet niet of het haalbaar is, wat kunnen we doen met onze grote bekken hier? je kunt je opgeven om naar daar te gaan, ook als je het niet kunt betalen, je kunt geld inzamelen, doneren. Zijn er hier mensen die mee willen doen, kunnen we als forum iets doen? Is dit niet een initiatief dat wij als forum met heel ons hart moeten steunen, is dit niet het activisme dat we zoeken?

Ook een interessante theorie:

Quote:
One month ago: Russian female separatist alleges a Ukrainian strike plane hid above a commercial airliner and ducked out briefly to drop bombs before hiding again above the airliner. She interpreted it as a clear attempt to induce the separatists to shoot down an airliner

Quote:
Hij wil duizenden mensen samen krijgen om naar daar te gaan

Een zeer nobel streven, maar ik ben bang dat je nog niet eens in de buurt komt van Gaza.

Volgend jaar ga ik naar Israel, en wil zeker proberen om oa naar Gaza te gaan. Ik heb al contact gehad met een organisatie om eventueel vrijwilligerswerk te kunnen/mogen doen. Maar dat is vooralsnog lastig om te regelen.

Vandaag trouwens een gigantische opkomst in Engeland, mooi om te zien:

http://www.theguardian.com/world/2014/jul/19/david-cameron-barack-obama-discuss-gaza

Quote:
Inderdaad lijkt het erop dat de passagiers gekookt zijn d.m.v. microgolfstraling in het vliegtuig, net zoals in die torens van het WTC gebeurde op 9/11.

Van de lijken in het WTC bleef niks over. Ik heb zelf niet gekeken naar de beelden van de lichamen uit het vliegtuig, maar het lijkt mij sterk dat je door vrije energie ineens versnelde rotting krijgt. Misschien na een halve dag, of misschien juist veel later, maar niet na een half uur. Dat kan gewoon niet. Als jij nu een stuk kip in de magnetron legt dan is dat na een half uur niet rot, dat kan niet, dat heeft tijd nodig. Maar als dat echt waar is, dat er oude lijken gevonden zijn, dan moeten daar toch beelden van zijn? anders is het toch niet meer als een gerucht?

Ik denk dat je beter met duizenden mensen terug gestuurd wordt dan niks te doen. Ik zag vandaag ook berichten van een vredeskonvooi met medicijnen vanuit Cairo (waren belgen) dat niet door mocht, de medicijnen mochten uiteindelijk door maar de bussen met volk moesten 100 km van de grens al terug. Vantevoren zeggen dat iets gaat mislukken is niet moeilijk, maar wat zijn de andere opties? Ik hoor veel mensen "ja er gaan elke dag mensen dood" dat is ook zo, maar dit is zoiets anders, dit is een regering die gesteund wordt door alle landen op aarde om vluchtelingen in een ommuurd gebied gewoon af temaken. Hoor dat stuk van Igan, de wapens die ze daar gebruiken, ik hoorde vandaag over gifgas. Als ze hier mee wegkomen kan iedereen een vogel voor de kat zijn! Straks is het afgelopen, ze zetten die granaatappels die liggen te wachten voor het supreme court op een paar zuilen en het feest kan pas echt beginnen!

Maar wat betreft MH17:

- Israël heeft een kopie van 370 (je weet wel, dat 'verdwenen' toestel) in een hangar staan;

- zoals jullie weten is dit maanden geleden...;

- de gevonden lichamen stinken alsof ze oud zijn;

- MH17 wijkt van de vluchtroute af die de tien dagen daarvoor zijn gehanteerd;

- de Oekrainse intelligentie dienst stuurt een dag te vroeg (via via) een bericht op youtube met een opgenomen gesprek tussen een Russische generaal en een militant/rebel/separatist;

- Israël valt Gaza binnen.

:roll:

Quote:
Ik heb zelf niet gekeken naar de beelden van de lichamen uit het vliegtuig, maar het lijkt mij sterk dat je door vrije energie ineens versnelde rotting krijgt. Misschien na een halve dag, of misschien juist veel later, maar niet na een half uur. Dat kan gewoon niet. Als jij nu een stuk kip in de magnetron legt dan is dat na een half uur niet rot, dat kan niet, dat heeft tijd nodig.

Heb je je verdiept in ht onderzoek van Judy Wood? Microgolfstraling is maar bij beandering wat men op 9/11 heeft gebruikt. Het is een tot nu toe onbekende technologie die alle natuurwetten te boven gaat, omdat er sprake is van ompoling en fusie van moleculaire energie. Het is dus zeer wel mogelijk dat er een gericht energiewapen is gebruikt, waarvan we geen flauw benul hebben hoe het werkt. Het is totale manipulatie van energie, dezelfde tecnologie (bij gebrek aan een beter woord) waar de pyramiden en andere 'primitieve' stenen bouwwerken mee gecreeerd zijn, maar dan helaas gemilitariseerd en gebruikt tegen de mensheid i.p.v. voor de mensheid.

Mike

Ja ik heb die voordracht van haar op YouTube gezien. wie weet wat er mogelijk is, maar dat verklaart nog niet waarom maar een deel van de lichamen in die toestand waren?

Quote:
A Petropavlivka man heard the #MH17 explosion, walked out & this fell at his feet. His wife still breaks into tears. http://t.co/nFoyax1NIE

Klopt. Deze vindt plaats in Irak, Syrie en Egypte. Ik heb hier meermaals aandacht aan besteed, incl. het kruisigen van christenen:

http://endoftheamericandream.com/archives/christians-are-being-burned-alive-beheaded-crucified-tortured-to-death-and-imprisoned-in-metal-shipping-containers

http://endoftheamericandream.com/archives/why-is-the-media-silent-about-the-crucifixion-of-christians-by-radical-jihadists

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.612
Leden
8.690
Nieuwste lid
Pvroon
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan