Quote:
Tuna, je naiviteit kent geen grenzen
Prima Mike, en jouw paranoia kent inmiddels ook geen grenzen meer als het gaat om dit soort onderwerpen. Je praat veel zinnigs over voeding en politieke onderwerpen, maar bepaalde zaken ben je helaas ietwat doorgeslagen. Prima dan.
Quote:
Natuurlijk was het geen 'vergissing', dat vliegtuig is BEWUST neergehaald
Niet mijn woorden verdraaien, want ik zei:
Quote:
Ik vermoed een noodlottige vergissing die is gemaakt door een passagiersvliegtuig uit de lucht te schieten ipv vrachtvliegtuig.
Dus, het was een vergissing dat men een PASSAGIERSVLIEGTUIG raakte, en inderdaad was het bewust want ze wilden/dachten een vrachtvliegtuig te raken.
Dan de timing. Israel heeft er alleen baat bij omdat de ramp prima MEDIAaandacht afleidt van het grondoffensief.
Verder heeft Amerika er het meeste baat bij omdat zij bang zijn voor een sterk EURASIA, elke wig tussen Europa en Rusland juichen ze toe. En GAS(toevoer/aanlevering) speelt gewoon nog steeds de belangrijkste rol op de achtergrond.
Nee, vooralsnog hebben de Russische rebellen (Waar veeltuig zit zoals neo-nazi's, huurlingen die in Bosnie hebben gevochten en neo-nazi's) de schijn tegen.
Het belemmeren en bedrijgen van OVSE waarnemers, de crashsite plunderen doet hun zaak geen goed. Uiteraard hebben zij en Rusland geen baat bij dit voorval, maar zoals ik al eerder zei vermoed ik een verwisseling van vliegtuigen die ze uit de lucht wilden schieten. Verder heeft Putin en Rusland (steeds) minder controle over de rebellen, dus als en dissidente groep (met steun van cia?) dit gedaan heeft dan zou het wel opzet kunnen zijn.
Verslaggever Olaf Koens die ter plekke is tweette dit 2 uur geleden:
Quote:
Er zijn geen experts, geen rampendeskundigen, geen internationale onderzoekers, geen politici. Alleen rebellen en de lokale brandweer
tot slot
Quote:
Een tragisch ongeluk? Laat me niet lachen! Je moet eens wat minder vaak naar Beyonce-concerten gaan en je werkelijk verdiepen in wat er in de wereld gebeurt.
Het zit je diep he Mike.....