Syrie

Zeg mensen, zou er nu niet iets meer zijn dat we kunnen doen om wat meer mensen te bereiken? Een website als geenstijl maar dan wel met stijl en waarheid? Er is niet echt een website met vertaalde artikels? (hoewel van de week het NRC een vertaald artikel van Paul Craig Roberts publiceerde!). Je komt al snel op niburu terecht (en als je dat intyped kom je nu hier http://www.ninefornews.nl/ ) Dat kan toch beter? Ik zou zo graag willen dat die telegraaflezers ergens anders in het nederlands terecht konden!

Ayaan Hirsi Ali is niet goed bij haar hoofd.

Er is maar een persoon die de nobelprijs voor de vrede verdient en dat is degene die Netanyahu dood schiet.

Dat zou wel een paradox zijn edwin...

@iklustvet:

Hoe zou zo'n site/forum er uit moeten zien dan?

Die Hirsi Ali is iemand die helemaal vastzit in het leed dat de moslims haar hebben aangedaan (als dat waar is want wat kun je geloven van zo iemand). Dat is wat ze doet in die tanktank, mensen op niveau van religie tegen elkaar op zetten. Dat is wat de christenen ook doen, de enige reactie die zij hebben op gaza is "ja maar in Syrie is het ook heel erg".

Een christendode is veel erger dan een moslim, omdat ze denken dat de moslims de wereld gaan over nemen en hun de keel gaan over snijden. Dat die horrordood uit een andere hoek gaat komen terwijl ze aan het vechten zijn over trivialiteiten waartoe ze zijn opgestookt zien ze helemaal niet.

Ik krijg er ook een zwaar gemoed van, ik kan niet meer tegen dat relativeren, nog een los sarcastisch grapje over zelfhatende joden of demonstraties tegen islamofobie en ik delete mijn halve Facebook. En aan de andere kant vind ik dat ze ergens gelijk hebben, er is minder aandacht voor afgehakte hoofden die in Syrie aan de electriciteitskabels bungelen, kinderen die afgeslacht worden, het is in Syrie zeker even erg als in Gaza.

Ik weet ook niet waarom andere oorlogen minder aangrijpen, die wapens, die flechettes, ouders die hun kinderen als een hoop vlees bij elkaar moeten vegen. Ik vind het onvoorstelbaar dat mensen daar onverschillig bij blijven. Je moet bijna wel gaan geloven in archons of ... want welke normale mensen doen zoiets??

Veel stijl, ik vind dat een goede naam!

En een echt eerlijk mens wil die waardeloze rotnobelprijs niet!! Ik zeg, als Obama hem krijgt, dan Netanyahu ook dat past precies!

Quote:
@iklustvet:

Hoe zou zo'n site/forum er uit moeten zien dan?

Geen idee. Ik wil dit forum niet onderwaarderen maar je moet al eerst met voeding bezig zijn voordat je op de nieuwsstukken uit komt. En pasgeleden was er hier nog een jarenlang lid (weet niet meer wie hoor) die zei verrek, nu ben ik nog nooit in dat varkentopic geweest omdat ik dacht dat het over varkens ging ;-) Als je ziet wat een werk en toewijding er in het dit-syrie topic zit door Mike, dan moet daar toch meer mee te doen zijn. Als je naar niburu gaat dan zag je eerst een banner met dolfijnen en als je er nu op klikt gaat het meteen over ufos. Ik denk dat ik wel mag zeggen dat ik open minded ben maar zelfs ik ga daar meteen op de rem.

Quote:
En pasgeleden was er hier nog een jarenlang lid (weet niet meer wie hoor) die zei verrek, nu ben ik nog nooit in dat varkentopic geweest omdat ik dacht dat het over varkens ging

Haha, ja, ben benieuwd op welke pagina vrysuyver inmiddels is aanbeland.

Quote:
Ik snap je punt.

Wat vind je van wanttoknow dan?

Ik ken het van naam en ik zie het hier wel eens voorbij komen maar ik ga er niet heen om iets te lezen. Jij wel? Ik word ook altijd een beetje moe van sites die helemaal vol staan met van die gratis stockfotos. Ik weet het ook niet, misschien ligt het wel aan mij.

Amancay, je komt met sites die prijzen winnen voor 'best social activism' en 'people's choice award'. Dat is kennelijk een big deal voor jou, maar ik ben niet onder de indruk. Ik wens je veel succes met je kruistocht tegen Poetin, maar ik heb betere dingen te doen. Na Tuna ben jij de volgende die zijn tijd aan het verdoen is met onzin vermomd als waarheid. Ik ga weer verder met dingen die er wel toe doen en heb hier geen tijd voor.

Mike

Quote:
Zeg mensen, zou er nu niet iets meer zijn dat we kunnen doen om wat meer mensen te bereiken? Een website als geenstijl maar dan wel met stijl en waarheid? Er is niet echt een website met vertaalde artikels? (hoewel van de week het NRC een vertaald artikel van Paul Craig Roberts publiceerde!). Je komt al snel op niburu terecht (en als je dat intyped kom je nu hier http://www.ninefornews.nl/ ) Dat kan toch beter?

www.zaplog.nl bestaat al jaren en is een prima site. Een verzameling van artikelen, al dan niet vertaald. Je kan zelf artikelen toevoegen, of meepraten in de comments.

Quote:
Haha, ja, ben benieuwd op welke pagina vrysuyver inmiddels is aanbeland.

Ik ben nog niet alle pagina's voorbij hoor, dat duurt nog wel even. Hetzelfde geld voor dit topic, welke ik probeer bij te benen.

Ik heb de tijd niet om alle URL's te volgen en ik heb ook geen zin om al het beeldmateriaal te bekijken.

Ik ben vooral benieuwd naar de mentaliteitsverandering bij anderen. Hoe gaan ze er mee om? Waar laten ze zich door (af)leiden? Waar laat ik me door (af)leiden? En hoe kan het beter?

En natuurlijk volg ik wel de waarheidsvinding omtrent alle false flags die voorbij komen. Ik heb daar inmiddels een neus voor, net als velen met mij.

Quote:
Ik ben vooral benieuwd naar de mentaliteitsverandering bij anderen. Hoe gaan ze er mee om?

Ik merk regelmatig, zo ook de laatste weken, dat ik mijn werk zo ontzettend nutteloos vind (werk in een callcenter). Heb het idee dat ik iets moet gaan doen dat veel zinvoller is en waar ik m'n ei meer in kwijt kan. Daarnaast merk ik vaak dat ik in discussies erg ver van de ander af sta. Maar dat laatste doet me niet zoveel.

Quote:
Als ik dan dit lees weet ik soms echt niet meer in wat voor een absurde werkelijkheid mensen zich bevinden

Op de een of andere ironische manier klopt dit ook nog. Alfred Nobel was nl. de uitvinder van dynamiet! Netanyahu verbruikt de nodige explosieven en verdient als je het zo bekijkt wel een prijs.

Quote:
En een echt eerlijk mens wil die waardeloze rotnobelprijs niet!! Ik zeg, als Obama hem krijgt, dan Netanyahu ook dat past precies!

Precies!

Quote:
Die Hirsi Ali is iemand die helemaal vastzit in het leed dat de moslims haar hebben aangedaan (als dat waar is want wat kun je geloven van zo iemand).

Over Hirshi Ali heb ik al e.e.a. geschreven hier op dit forum:

Quote:
Paul Wolfowitz wordt algemeen beschouwd als de architect achter de oorlog in Irak. Hij maakte onderdeel uit van een ultraconservatieve 'think tank' genaamd American Enterprise Institute. En wie heeft de AEI in 2006 ingelijfd? Ayaan Hirsi Ali! Weet je nog dat er heel veel te doen was rondom de werkelijke naam en herkomst van Hirsi Ali?

Ik heb me toen kapotgeergerd, want er was geen onderzoeksjournalist die dook in het ware verhaal achter deze mevrouw. Wie was ze? Waar kwam ze vandaan? Ze heeft met die film van Theo van Gogh, Submission, bijgedragen aan verdere verdeeldheid tussen het westen en de moslimgemeenschap. Duidelijk is dat ze een agent was die onderdeel heeft uitgemaakt van ons parlement, net zoals Geert Wilders (die dikke maarjes is met Israel en ultraconservatieve en rijke Amerikanen) dat nu is.

https://www.fatsforum.nl/topic/syrie/page/2#post-72643

Er is natuurlijk al een alternatief voor GeenStijl en dat is dit forum! De link met voedsel is dat al die haatzaaiers niet goed eten! Junk food = junk mind.

Mike

Het is al van meer dan een jaar geleden, maar daardoor niet minder interessant.

http://joodsactueel.be/2013/05/14/schaamteloos-antisemitisme-van-voorzitter-vrije-christen-democraten/

Het is volgens die organisatie al "anti-semitisch" om te zeggen dat joden de bankenwereld controleren.

Kijk, daar worden we blij van.

Zal haar, wanneer ik thuis ben, eens een hart onder de riem steken met een mailtje.

De artikelen van joodsactueel.be bevestigen wederom de woorden van Voltaire:

"To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to critize."

Forum statistieken

Onderwerpen
4.604
Leden
8.686
Nieuwste lid
Normandië
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan