Syrie

Quote:
Ik weet niet wat hij precies gezegd heeft, ik spreek geen russisch en welke krant kun je vertrouwen? De krantenkoppen hier gaan er vooral over dat homo´s volgens Poetin van de kinderen af moeten blijven. Terwijl als je het stuk dan leest het er vooral over gaat dat Poetin gezegd heeft dat homo´s welkom zijn zolang ze geen propaganda maken voor homoseksualiteit. Ik vind dat nogal een nuance. Zeker als je ziet hoe het milieu door de US voorop, volgepompt wordt met hormoonverstorende stoffen. Volgens mijn vrienden in de US is het al een hele tijd groot nieuws, het gaat over poetin en de homo´s, niet over de radioactieve stranden of de rebellen in Syrie.

De waarheid over de Russische 'anti-homo-wetten':

Mike

http://xandernieuws.punt.nl/content/2013/08/Massale-vervolging-losgebarsten-200-miljoen-christenen-doelwit-van-voornamelijk-moslims

iedere vijf minuten een christen vermoord vanwege zijn geloof

Niet helemaal. In de Oekraine worden mensen door het westen betaald om te demonstreren tegen de regering en om rellen uit te lokken:

http://www.prisonplanet.com/us-and-eu-are-paying-ukrainian-rioters-and-protesters.html

Venezuela is nu een communistische dictatuur, waarin geen ruimte is voor een tegengeluid:

http://www.reuters.com/article/2014/02/16/us-venezuela-protests-idUSBREA1F0SQ20140216

Een erfenis van Chavez, die middels grondwetwijzigingen ook eeuwig aan de macht wilde blijven. Het land staat op de rand van de afgrond. Chavez keerde zich weliswaar openlijk tegen Amerika, maar bleef wel zaken met de Amerikanen doen voor olie. Typisch voor communisme, dit meten met twee maten.

Mike

Houdt Rusland zich nu rustig in Oekraïne in verband met de Olympische Spelen in Sochi?

Ik kan me niet voorstellen dat Rusland het zomaar laat gebeuren dat Oekraïne in 'westerse handen' valt. Ze zijn dan de controle over de gaspijpleidingen wel een beetje kwijt en het westen schuift op naar het oosten.

Westen had in 2008 ook een spelletje bedacht voor Georgië, dat zich had moeten ontvouwen tijdens de Olympische Spelen van Beijing.

Op de dag na de opening in Beijing was er een meteen een groot militair antwoord van de Russen. En nu? Gaan ze nu wachten tot na de spelen? Of wordt Sochi gebruikt voor allerlei onderhandelingen? Rare gang van zaken.

Ik had in 2008 (op 08-08) eigenlijk aanslagen verwacht, maar dat bleef toen uit... De berichtgeving over Georgië heeft dat jaar echter wel zijn vruchten afgeworpen. Maar Oekraïne is wel wat anders dan Georgië natuurlijk. Poetin en de zijnen hebben, mijns inziens, simpelweg de invloed niet (meer) om dit 'spelletje' in hun voordeel te beslissen. Niet als (wederom) George Soros en zijn pionnen bezig zijn. En zeker niet zolang Poetin zich van propaganda bedient zoals de CCCP destijds deed... Het laakt nog steeds de subtiele stijl van het Westen. De gemiddelde 'nieuwsvolger' wordt zo wel heel makkelijk de gewenste richting opgeduwd.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.593
Leden
8.684
Nieuwste lid
elisabethsmitberkhout@gma
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan