Syrie

@dorothebjs
Quote:
Ik was al bang dat men mij verkeerd zou begrijpen en zou denken dat ik achter al zijn ideeën zou staan.

en wat dan nog??? (waarschijnlijk gaat wakker zijn en op de pvv stemmen minder samen dan op een andere partij) Het is niet de bedoeling dat je de groep hier naar de mond gaat praten. We eten hier wat meer vet en kunnen dus ook wat beter nadenken

Hoi naief,

Dat is een hele mooie reactie van je. Ja, dat moet ik me maar eens ter harte nemen. Ook dingen durven zeggen die op weerstand kunnen stuiten.

Groetjes

Dorothé

Peter Kassig is helemaal niet te zien in de laatste ISIS-productie:

Quote:
Yet the clear differences between the tape announcing his murder and the four that came before were striking and raised several questions. It does not show Mr Kassig being killed nor does it feature him, as was the case in the previous videos, making a last statement to the camera.

(...)

The moments when each of the men was making his last statement before being killed were shot with different cameras from multiple angles. Yet here, the footage at the tail end of this tape showing what they claim is the head of Mr Kassig seems hastily shot in bad lighting and taken with only one camera.

http://www.independent.co.uk/news/w...ferent-ending-what-could-it-mean-9864162.html

Mike

Staat ons een 'nucleaire aanval' te wachten van ISIS, een nieuwe 9/11 die een oorlog van ongekende grootte mogelijk maakt?

http://pennyforyourthoughts2.blogspot.ca/2014/11/obama-would-order-us-troops-into-combat.html

Mike

Quote:
Staat ons een 'nucleaire aanval' te wachten van ISIS

Nee, volgens Thomas L Friedman:

Quote:
Because the Islamic State, or ISIS, is homegrown; its aim is not to strike at enemies far away, but to spread and impose its vision of an Islamic society right here and right now; it’s attracting Muslim youths from all over, including the West; its ideology is a violent mutation of the puritanical, nonpluralistic, Wahhabi Islam, the dominant trend in Saudi Arabia, and it is being beamed via Twitter and Facebook — parents here know — directly to their kids. That’s why it’s forcing an inescapable and painful look in the mirror.

http://www.nytimes.com/2014/11/16/o...an-who-are-we.html?partner=rssnyt&emc=rss

Jij gaat er nog vanuit dat ISIS een authentieke islamitische groepering is die vanuit een fanatieke, extremistische islamitische filosofie handelt. Dat is al naief, maar daarnaast houd je kennelijk ook geen rekening met de mogelijkheid dat 1 of meerdere andere partijen deze aanval kunnen uitvoeren en vervolgens ISIS in de schoenen kunnen schuiven. Niets geleerd van 9/11?

Mike

Quote:
maar daarnaast houd je kennelijk ook geen rekening met de mogelijkheid dat 1 of meerdere andere partijen deze aanval kunnen uitvoeren en vervolgens ISIS in de schoenen kunnen schuiven

Zou kunnen, maar ik zie het niet zo snel gebeuren.

Er zijn natuurlijk mensen die een reportage als "What I've learned about U.S. foreign policy" kunnen kijken en achteraf nog denken dat buiten het Amerikaanse offensief er nog paramilitaire initiatieven zijn die niet door Amerika zelf geinitieerd worden of door Amerika worden betaald.

WAKE UP!

Quote:
Zou kunnen, maar ik zie het niet zo snel gebeuren.

Dat neigt naar cognitieve dissonantie Tuna. Je weet hoe 9/11 (om maar te zwijgen over al die andere flase flags) was opgezet en toch zie je dit niet snel (weer) gebeuren?

Het Westen gaat zich niet verder in een oorlog diepen in het MO, daar is EN geen geld voor, EN geen manschappen. Daarbij kan die oorlog toch niet gewonnen worden.

Daarom zie ik een aanslag zo groot als 9/11 niet zo snel meer gebeuren, zeker niet als False Flag. Met name Amerika heeft andere zaken aan haar hoofd, zoals de val van de Dollar en bijkomende sociale onrust in eigen land. Verder zal de show elders in de wereld spelen, denk aan Afrika (dat barst van de gronstoffen en waar China al een aardige vinger in de papa heeft).

Quote:
Met name Amerika heeft andere zaken aan haar hoofd, zoals de val van de Dollar en bijkomende sociale onrust in eigen land.

Dat is nu precies de reden waarom er wel een massaal conflict kan worden uitgelokt! De potentiele haarden, die een wereldoorlog kunnen uitlokken, zijn Syrie, Iran en Oekraine. Geld is geen probleem, er wordt ongelimiteerd geld gecreeerd uit het niets. Juist nu dit systeem op springen staat, hebben de powers-that-be er alle baat bij om de boel te laten escaleren tot een wereldconflict. Er zijn nooit wereldoorlogen geweest voor het centrale bankenstelsel en sinds 1913 (oprichting van de Federal Reserve) maar liefst twee en dus nu misschien wel een derde!

Dit is inderdaad cognitieve dissonantie, net zo goed als dat Tuna niet wil weten dat sommige van zijn favoriete artiesten bewust of onbewust meedoen aan satanische beeldvorming bij de jeugd.

Mike

Quote:
net zo goed als dat Tuna niet wil weten dat sommige van zijn favoriete artiesten bewust of onbewust meedoen aan satanische beeldvorming bij de jeugd.

En wat dan nog, kan ik niet wakker van liggen. Kinderen merken daar geen drol van, net zomin dat kinderen niet denken aan racisme bij Zwarte Piet.

Maar nee, er gaat geen massaal conflict worden uitlokt. En ja, geld speelt wel een probleem want ongedekt geld ongelimiteerd bijdrukken zorgt ook weer voor problemen. Nogmaals, Amerika heeft genoeg problemen in eigen land en die gaan zich niet meer massaal roeren in het MO. Niks cognitieve dissonantie!

Jouw onnozelheid is stuitend! Het gaat er juist om dat kinderen (en volwassenen!) hier geen weet van hebben! Door hier onbewust aan deel te nemen geven ze massaal hun energie aan dit soort rituelen en zijn ze, zonder het te weten, medeplichtig hieraan. Het wordt nog erger als je het had KUNNEN weten en door cognitieve dissonantie ontkenningsgedrag vertoont. Hierdoor draag je extra schuld. Het gaat om massarituelen die grootschalige negatieve krachtvelden voeden. Dus ja, wel degelijk cognitieve dissonantie!

Mike

Afbrokkelende keizerrijken hebben hun aandacht altijd naar buiten gericht Tuna. De VS is daar geen uitzondering op.

Quote:
En ja, geld speelt wel een probleem want ongedekt geld ongelimiteerd bijdrukken zorgt ook weer voor problemen.

Vertel, door wat is de dollar en de euro gedekt?

Door niks is de euro en dollar gedekt, het is fiat geld dat ongelimiteerd kan worden bijgedrukt door centrale banken (technisch gezien is de FED geen centrale bank maar een private instelling, maar dat terzijde).

Quote:
Het gaat er juist om dat kinderen (en volwassenen!) hier geen weet van hebben! Door hier onbewust aan deel te nemen geven ze massaal hun energie aan dit soort rituelen en zijn ze, zonder het te weten, medeplichtig hieraan. Het wordt nog erger als je het had KUNNEN weten en door cognitieve dissonantie ontkenningsgedrag vertoont. Hierdoor draag je extra schuld. Het gaat om massarituelen die grootschalige negatieve krachtvelden voeden

Dankje, ik ben me heus wel bewust van Subliminale boodschappen.

Als je hiervan op de hoogte bent, moet je niet je ogen hiervoor sluiten en zeggen dat je er niet van wakker ligt en dat kinderen hier niets van merken. Dit is de meest subtiele indoctrinatie die er bestaat en dat op zeer jonge leeftijd!

Mike

Quote:
Door hier onbewust aan deel te nemen geven ze massaal hun energie aan dit soort rituelen en zijn ze, zonder het te weten, medeplichtig hieraan.

Mijn onnozelheid is ook aanwezig en vraag me af hoe kinderen massaal hun energie aan welke rituelen geven?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.595
Leden
8.686
Nieuwste lid
Sophie G
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan