Al jaren volg ik de strijd tussen Israel en Palestinie. Al jaren maak ik me heel erg boos om de parasiet die Israel in het midden-oosten is. Zelden heb ik een racistischer en sadistischer regime meegemaakt dan het Israelische. Er is wat mij betreft geen grijs gebied: Israel is een misdadige en terroristische staat die er nooit had mogen komen en hoe eerder deze verdwijnt, hoe beter. Israel heeft de meest langdurige militaire bezetting van een volk ooit in de geschiedenis veroorzaakt en iedereen die deze bende van moordlustige maniakken vergoeilijkt is een gezworen vijand van alles wat menselijk is.
Ik ga keihard ingrijpen als er nog 1 forumlid is die de misdaden van Israel vergoeilijkt. Er is op mijn forum geen plaats voor dit soort meningen. Al veel te lang wordt de 'joodse staat' de hand boven het hoofd gehouden en het moet maar eens afgelopen zijn. Stel je voor dat Nederland niet erkend wordt als staat en dus ook niet duidelijk is waar Nederland begint en waar het eindigt. Stel je voor dat je vervolgens door een buurland, de Duitsers of de Belgen, bezet wordt en dat er stelselmatig land en huizen van je wordt afgepikt. Dat is wat de Palestijnen sinds het begin van de staat Israel in 1948 overkomt en het duurt tot op de dag van vandaag voort:
http://alethonews.wordpress.com/2014/10/12/jewish-settlers-burn-olive-trees-in-salfit-perform-talmudic-rituals-in-ancient-suleiman-pools/
Mike Rivero hierover:
Quote:
It takes ten years after planting an Olive tree before you can collect a usable crop.
Als dit niet je bloed doet koken, dan heb je een gat in je ziel!
Mike