Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja ik ben ook altijd buiten maar toch een tekort. Denk ik gelijk aan de chemtrails want die blokkeren de zon, dat bedoel ik meerVoor mij is het makkelijker, ik werk altijd buiten.
Dan meer uit de voeding halen.Ja ik ben ook altijd buiten maar toch een tekort. Denk ik gelijk aan de chemtrails want die blokkeren de zon, dat bedoel ik meer![]()
De standaard aanbevelingen liggen te laag: zie dit bijv. : maar is nog erg conservatief; maar je ziet dat ze ervan terug aan het komen zijn: https://www.ntvg.nl/artikelen/nieuw-licht-op-vitamine-dJa echt? Ik weet niet wat de goede hoeveelheid is. Als je een tekort hebt. Had 48 terwijl 50 de ondergrens is
Selenium zeker suppleren of elke dag paranoten eten: zit niet meer in onze grond.En vitamine E, en selenium? Kun je die supplementen weglaten?
Mijn kennis zegt als je paranoten neemt krijg je teveel als je ook nog selenium suppleertSelenium zeker suppleren of elke dag paranoten eten: zit niet meer in onze grond.
Ok het is aan jou naar wie je luistert uiteraard.Mijn kennis zegt als je paranoten neemt krijg je teveel als je ook nog selenium suppleert
En vitamine e suppleer je dat ook? Van solgar hoge dosering. Ik nam dat een tijdje voelde me er wel goed bij
Wat is de bron van de K2 en D3?Ik heb dit een tijdje genomen. Ik neem aan dat niemand hier dit gebruikt?
Het is een tamelijk hoge K2 (ik neem altijd 2 capsules) plus wat druppels d3.
De meningen zijn hierover verdeeld. Sommigen raden het wel aan, anderen niet.
Twijfel of ik het weer moet bestellen.
Ik weet niet exact wat je bedoelt. In ieder geval is het synthetisch, als je dat soms bedoelt.Wat is de bron van de K2 en D3?
Ja dat vind ik ook. Hij spreekt wel van terug naar de natuur maar dan spreekt ie zich zelf tegen door synthetische vitamine te slikken. Waarom zou je die vitaminen niet gewoon uit je voeding halen? Ik ga het niet allemaal opnoemen waar het allemaal in zit want die informatie is allemaal terug te vinden op de website van de Weston A Price foundation. Als je mij vraagt of je die supplementen wel of niet moet aanschaffen zou ik zeggen doe het niet, eet gewoon wat de natuur je te bieden heeft, het geeft je een voldaan gevoel en je wordt er erg blij van.Ik weet niet exact wat je bedoelt. In ieder geval is het synthetisch, als je dat soms bedoelt.
En ik heb gelezen dat Daan de Wit dit ook gebruikt, heb daar al eens eerder over gepost. https://weetwatjeeethetboek.nl/daans-supplementen/ Toen kreeg ik als antwoord van een forumlid dat zij van mening was dat hij wel erg veel suppletie tot zich neemt.