Supplementen

 
In botten, daar wordt de meeste magnesium opgeslagen.
Heb de vraag ook even bij Gino van Real Roots neergelegd, in welk van zijn suppelementen het meeste magnesium zit.

Zelf gebruik ik de magnesium van Plent, die is niet synthetisch, maar gemaakt uit zeewater.
Hun bottenbouilon poeder doe ik ook overal doorheen, ook door brownies, proef je niks van.

Op beiden krijg je 10% korting met code esther10

Dankjewel voor de tip. Was vergeten dat het in botten ook zit. Ben even niet aan de botten bouillon want heb problemen met de calcium opname denk ik. Behoorlijk last van me ogen en steeds wazig en slechtziend na een kortstondige diabetes die per abuis is ontstaan na calcium oxide binnen te hebben gekregen. Nog steeds ervaar ik er ellende van. Magnesium op de huid is binnen enkele seconden vervlogen en helemaal ingetrokken. Ik zal je tip onthouden. 🙏
 
Door de drogist kreeg ik geadviseerd om magnesium tesamen te slikken met calcium en natrium.
Veel last van droge ogen.
Kan ik calcium weglaten en hoe weten jullie dat? ergens een artikel.?
Of zal ik het gewoon maar uitproberen?
Vind het allemaal maar ingewikkeld.
 
Door de drogist kreeg ik geadviseerd om magnesium tesamen te slikken met calcium en natrium.
Veel last van droge ogen.
Kan ik calcium weglaten en hoe weten jullie dat? ergens een artikel.?
Of zal ik het gewoon maar uitproberen?
Vind het allemaal maar ingewikkeld.

Waarom zou je calcium weg willen laten?

We zijn niet gemaakt om losse mineralen te slikken schat.
Dus ergens heeft de drogist gelijk om het te combinere, MAAR 99% van wat daar verkocht wordt is synthetisch!
En 2 of 3 mineralen combineren is nog steeds heel onnatuurlijk.

Dus een bottenbouillon met Keltisch zeezout en een courgette er door voor de kalium is puur natuur en puur logisch. En je hebt je calcium, magnesium en natrium binnen.
 
Dankjewel voor de tip. Was vergeten dat het in botten ook zit. Ben even niet aan de botten bouillon want heb problemen met de calcium opname denk ik. Behoorlijk last van me ogen en steeds wazig en slechtziend na een kortstondige diabetes die per abuis is ontstaan na calcium oxide binnen te hebben gekregen. Nog steeds ervaar ik er ellende van. Magnesium op de huid is binnen enkele seconden vervlogen en helemaal ingetrokken. Ik zal je tip onthouden. 🙏

Heb je calcium oxide gesnoven ipv coke? 🤪

Ik snap dat je enorm geschrokken bent en aan het herstellen.

Achter, als ik zo je problemen lees, met je ogen, vitamine D enzo, dan denk ik dat juist het oeroude bottenbouillon een heel krachtige ondersteuning kan zijn. Flink wat zou er in, voor je bijnieren.
Je hebt veel stress gehad toch? Ik lees af en toe in stilte mee en dat is wat ik me herinner...
 
Ik heb bouillon in voorraad. soms van de Ekowinkel, soms zelf gemaakt (met botten) en onlangs gekocht van natuurslagers.
Kan best wel eens alleen bouillon drinken.
uiteraard gebruik ik het goede zout en ook vaak courgette. Vraag me af hoe belngrijk het evenwicht is tussen die 3. Ma, Ca, Na.
 
Heb je calcium oxide gesnoven ipv coke? 🤪

Ik snap dat je enorm geschrokken bent en aan het herstellen.

Achter, als ik zo je problemen lees, met je ogen, vitamine D enzo, dan denk ik dat juist het oeroude bottenbouillon een heel krachtige ondersteuning kan zijn. Flink wat zou er in, voor je bijnieren.
Je hebt veel stress gehad toch? Ik lees af en toe in stilte mee en dat is wat ik me herinner...
ik had even 'n vraagje, waarom slik jij de orgaanpillen niet de leverpillen bananenjam?
Ik heb inmiddels de orgaanpillen in huis.
En Binc- heb je veel baat bij de leverpillen?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.435
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan