Supplementen verkoop / ruil / weggeef topic

Daarom geeft hij het ook weg i.p.v, te verkopen. Moet ik jou nog uitleggen dat die hele bullshit van tht-datum pure verspilling is opgelegd door de overheid? Vroeger roken we eraan of proefden een klein beetje en als het goed was was het goed en anders gooiden we het weg. Goed voor je immuunsysteem!

Mike
 
Misschien is die krill olie in de capsules gaan fermenteren en is ie daarom nog langer houdbaar en bevat het daarom vitamine k2
 
Olie kan niet fermenteren omdat er geen suikers in zitten. De reden waarom er toch gefermenteerde cod liver oil (levertraan) bestaat is omdat de levers, die wel suikers bevatten, eerst fermenteren, waarna vervolgens de olie overblijft.

Mike
 
Ik ben op dit moment rundernier en runderogen aan het fermenteren, ik geloof niet dat daar suikers inzitten dus dan gaat dat niet lukken?
 
Ik wil het volgende verkopen/weggeven:

Zeoliet-clinoptoliet poeder:
Ik geef dit gratis weg, omdat het bij mij geen effect heeft, niet positief en niet negatief.

Zeoliet-clinoptoliet tabletten:
4 euro per strip van 20. Eventueel te verknippen naar strips van 5.

Ik spits me toe op ivermectine- en kurkumatabletten.
 
Door mijn handel in tweedehands Enagic Kangen waterioniseerders kom ik wel eens interessante handel tegen.

Zo heb ik een partij Kurkuma Ukon supplementen gekocht in een totaalkoop, deze supplementen zijn van hetzelfde merk als de Kangen waterioniseerders (Enagic).

Ik bied ze aan voor 25 euro per doos van 100 supplementen
Deze supplementen worden normaal voor rond de 50 eu per doos van 100 supplementen verkocht.
Bij interesse in meerdere dozen maken we er een leuke prijs van

Per verkochte doos doneer ik een deel naar dit forum


Groetjes, Warner de Vries
0612687508
 
Is er hier op het forum iemand die een rundernier-supplement (Ancestral bijv.) gebruikt en mij een paar capsules wil opsturen? Uiteraard tegen betaling.

Ik wil rundernier proberen (voor dao-enzym), maar vanwege mijn hypergevoeligheid verdraag nauwelijks supplementen. Zou het zonde vinden om een hele pot à 56 euro te kopen en dan na een paar capsules te merken dat ik ze niet verdraag (zo gaat het vaak bij mij).
 
@Wida, heb op zich niks voor je. Misschien toevallig ook gevoelig voor cellulose of andere hulpstoffen? Zelf van alles aan het elimineren geweest maar cellulose en pullulan blijken ook boosdoeners te zijn. Trouwens ook andere stoffen als maiszetmeel. Cellulose wordt gebruikt voor de capsule maar zit ook in tabletten en soms ook door de inhoud van de capsule. Denk zelf dat het daardoor een optelsom wordt voor je lichaam aan belastende stoffen.
 
@Wida, ik laat het zelf soms testen/pendelen op afstand. Bij zo'n paranormale lijn wil de één het wel doen maar een ander niet omdat het over gezondheid gaat. Je zou ook zelf kunnen leren pendelen. Lukt mij de ene keer beter dan de andere keer. Natuurlijk hoop ik dat je hier wat vindt.
 
Is er hier op het forum iemand die een rundernier-supplement (Ancestral bijv.) gebruikt en mij een paar capsules wil opsturen? Uiteraard tegen betaling.

Ik wil rundernier proberen (voor dao-enzym), maar vanwege mijn hypergevoeligheid verdraag nauwelijks supplementen. Zou het zonde vinden om een hele pot à 56 euro te kopen en dan na een paar capsules te merken dat ik ze niet verdraag (zo gaat het vaak bij mij).

Niet van ancestral maar van Nederlandse bodem
 
Graag gedaan. Voor degenen die het gaan gebruiken succes en leuk om op de hoogte te worden gehouden van de reslutaten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wida
Hey Wida,

Jeroen, de man achter ModernNative is erg betrokken.

Je zou hem kunnen vragen of hij ipv de gratis levercapsules een 6-tal niercupsules op wil sturen.

En wat Janneke zegt: je zou zomaar gevoelig kunnen zijn voor alle "hulp"stoffen en/of de plantaardige(cellulose)capsules.

Bij ModerNative zit alles in gelatine capsules zonder toevoegingen, en van Nederlandse runderen.

Tot slot: ik ben een samenwerking aangegaan met Jeroen van ModernNative en met code esther10 krijg je 10% korting op je bestelling!
 
cellulose capsules en/of gelatine capsules. ik maak ze open en doe ze door (kokos) yoghurt met wat fruit en suiker.
 
Hey Wida,

Jeroen, de man achter ModernNative is erg betrokken.

Je zou hem kunnen vragen of hij ipv de gratis levercapsules een 6-tal niercupsules op wil sturen.

En wat Janneke zegt: je zou zomaar gevoelig kunnen zijn voor alle "hulp"stoffen en/of de plantaardige(cellulose)capsules.

Bij ModerNative zit alles in gelatine capsules zonder toevoegingen, en van Nederlandse runderen.

Tot slot: ik ben een samenwerking aangegaan met Jeroen van ModernNative en met code esther10 krijg je 10% korting op je bestelling!
Dankje Bananenjam! Goed te horen. Ik zat er idd ook aan te denken om een proefpakketje van rundernier aan te vragen. Ga ik doen!
 
Ongeopend: Doctor's Best Vitamine B12 60 capsules 1500 mcg (tht 03-2024) 2 stuks beschikbaar

Ongeopend: Thorne Research Molybdeen Glycinate 1mg (tht 04-2025)

Ongeopend: BioSil Silicium druppels 30ml (tht 07-2024) 2 stuks beschikbaar

Geopend: Natuurlijk B complex (gemaakt van plantenextracten) ongeveer 55 capsules (tht 10-2024)

Mag weg voor weinig, bij interesse graag bericht. :)
 
Hallo iedereen,

Voorheen heb ik hier niks gepost ...ok , haha misschien 10 jaar geleden toen ik nog een ander adres had.
Anyway...ik heb een aantal gesealde (nieuwe) supplementen liggen waar ik niks meer mee kan, dus ik dacht misschien hebben mensen hier interesse erin...

1x Ecological Formulas Allithiamine
1x Now Foods Niacinamide (vit.B3)
1x Klaire Labs Vitalplex (probiotica)
1x 500 gram l-taurine poeder
2x Health Leads B complex
2x 270ml Chloordioxide

Ik zou deze ook evt graag ruilen voor:
orgaanextracten (glandulars): alvleesklier, nier , schildklier.
l- Ornithine l-Aspartate
Ivermectine
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan