Supplementen verkoop / ruil / weggeef topic

Heksje de iodine kun je aan mij kwijt als je het nog in huis hebt.

Ik denk dat je het kunt rollen in plastic bobbeltjes verpakking, dan kan het door de brievenbus.

Liesje
 
Bedankt Edwin, ik weet alleen ook niet echt hoe paypal werkt..maar ik heb speciaal die van Thorne nodig met pancreas enzymen erbij.
 
Sjonge, heb me bij paypal geregistreerd..geld er op gezet, en dan moet je uiteindelijk dus nog een creditcard hebben.
 
i-lady, je hoeft geen geld op je paypal account te zetten hoor.
Het idee is dat als je met paypal betaalt, het geld via de betaalmogelijkheid die je bij paypal hebt aangegeven, wordt afgeschreven.

En volgens mij hoeft die betaalmogelijkheid geen creditcard te zijn. Ik heb in ieder geval naast een credit card ook een bankrekeningnummer gekoppeld bij paypal.

Mark
 
I-lady,

Ik heb mijn betaalrekening van ING gekoppeld aan Paypal. Je kunt geld op een Paypal rekening zetten, maar dat is geen vereiste. Als het benodigde bedrag niet op je Paypal rekening staat wordt het afgeschreven van een gekoppelde rekening.
 
I-lady, als je de iHerb bestelling nog niet hebt gedaan, kun je deze code invoeren bij je eerste bestelling, dan krijg je $5 korting: ZKF252
Ik krijg dan rewards punten.

Als je bestelling boven de 37 euro zit, betaal je minder verzendkosten. En als je maximaal zo rond de 50 euro zit, dan betaal je normaal gesproken geen invoerrechten.

Mark

 
Heksje ben je de iodine ook kwijt. (alle supplementen kwijt)?
 
Bedankt Mark en Edwin,

Het is me niet gelukt met de paypal, maar ik heb gelukkig een bedrijf hier in NL gevonden die het voor mij willen importeren. Kost waarschijnlijk wel wat meer maar ja..het zij zo.
 
Ik heb 3 tubes Progesteroncreme van Dr Lee besteld en ben hiermee begonnen. Nu werkt het voor mij niet goed, dus bij deze heb ik 2 onaangebroken tubes en eventueel 1 aangebroken tube in de aanbieding.Ik had de aanbieding van succesboeken gekocht: 3 tubes 88 euro.
Ik hoor graag of ik iemand blij kan maken.

 
Ik heb deze supp's nog die ik niet meer gebruik:
3 potjes Adrenal, natural glandular, 150 vegicaps, ongeopend, tht 1/2018: 10 euro per stuk
1 pot Ascorbyl palmitate, fat-soluble vitamine c ester, poeder, 113,4g, geopend, nog meer dan 2/3 in de pot, tht 01/2019: 10 euro
Laat maar horen of iemand het wil overnemen :)



 
Ik heb over:

1 dicht potje zinc pincolaat van thorne (denk ik)
1 dichte pot ascorbyl palmitaat
1 dichte grote pot MSM poeder van Now.

2 doosjes Milk made tea van earth mama, angel baby.
1 van de doosjes is aangebroken.
Ongeveer 3 a 4 zakjes gebruikt.

Ik zou eventueel via Kiala kunnen verzenden. De kosten daarvan bedragen 4 euro .. nog wat.
 
Hoi muis,
De thee heb ik nog. Je kan me mailen op badman1000@hotmail.com

@ Heksje, de adrenal is ondertussen verkocht, mijn excuses.

Groetjes
Ukje
 
hoi,
ik heb nog een dichte tube progesteroncreme van Dr. Lee die over de datum is. Heeft iemand enig idee of dit nog te gebruiken is? Ik kan hem doorverkopen als het nog te gebruiken is.
 
Iemand interesse in gold coin grass tinctuur? 150 ml ruim voldoende voor een leverreiniging.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.815
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan