Supplementen teveel

Goedemorgen Wapsers,

Ik heb de laatste jaren heel wat supplementen uitgeprobeerd. Veel van die supplementen gebruik ik niet meer. Het laatste half jaar gebruik ik eigenlijk alleen nog maar levertraan, probiotica en af en toe een drupje jodium en dat bevalt me prima.

Ik zit nog wel met wat potjes supplementen waar ik eigenlijk helemaal niks mee doe, dus wie kan ik blij maken?

- 2.5 potten adrenal

- 3 potten HCL van het merk NOW

- half potje enzym complex van het merk Orthica

- Een volle pot (500 gram denk ik) met l-gluthamine poeder. Weet niet meer van welk merk, want het etiket is eraf. Besteld op Iherb, gewoon puur, zonder rommel toegevoegd.

Kan ik iemand blijmaken met een van deze supplementen (of allemaal tegelijk) tegen alleen de verzendkosten?

 
Evan,

Ik wil graag de Adrenal! Als er meer mensen zijn die Adrenal willen, ik heb ook genoeg aan 1 potje, dus we kunnen nog anderhalve persoon blij maken. :D

Mike

 
Evan, ik wil heel graag de L-Glutamine en de rest eventueel ook. Maar ik wil niet hebberig zijn. Misschien zijn er nog anderen die interesse hebben. De 29ste gaan wij weer naar je zus, dus opsturen hoeft niet.

 
Rapunzel,

Ik zie jou weer op 11 februari bij de WP-dag, dus dan kun je voor mij dat potje Adrenal meenemen!

Mike

 
Nou mooi, dan zijn we in een keer klaar. Ook geen gedoe met de post en verzendkosten. Mooi dat ik er nog iemand blij mee kan maken :)

 
Ik heb net 3 potten adrenal thuis gekregen, had je dit niet 2 weken geleden kunnen zeggen? :D wel erg lief dat je dit niet in een kast laat staan maar zo gul weggeeft.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan