Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
NIEUWE STUDIE: Incidentie van door teken overgedragen Alpha-Gal Syndroom schoot met 9.800% omhoog in de V.S. sinds 2013
Incidentie van door teken veroorzaakte vleesallergie sprong met 301% omhoog sinds 2021 alleen al, wat een dringend onderzoek vereist naar verleden en heden van onderzoek naar teken-gerelateerde zaken en biologische oorlogsvoeringsprogramma's.
Onder mensen die getest werden op alpha-gal syndroom schoten de positiviteitspercentages omhoog in de loop der tijd:
- 2013–2014: 1,8% testte positief
- 2019–2020: 14,2% testte positief
- 2021–2022: 38% testte positief
- 2023–2024: 100% positiviteit onder nieuw geïdentificeerde gevallen die aan de studiecriteria voldeden
Tegelijkertijd schoot het incidentiepercentage omhoog van 0,95 gevallen per 100 patiëntjaren in 2013–2014 naar 94,06 in 2023–2024 — wat een toename van 9.801% vertegenwoordigt in het tempo van nieuw geïdentificeerde alpha-gal syndroom gevallen.
Zelfs van 2021 tot 2024 alleen al steeg de incidentie van 23,46 naar 94,06 gevallen per 100 patiëntjaren — een piek van 301% in slechts enkele jaren.
Deze gegevens zijn zorgwekkend in het licht van een peer-reviewed artikel van professoren van de Western Michigan University die betogen dat het genetisch modificeren van lone star-teken via CRISPR om opzettelijk alpha-gal syndroom te verspreiden “moreel verplicht” zou zijn als een vorm van “moraal bio-verbetering” om mensen af te schrikken van vlees eten.
Americanen die in contact komen met teken zeggen dat deze nieuwe teken heel anders zijn dan degenen die we allemaal in Amerika hebben gekend
Deze man is in upstate New York
“Het was vandaag warm, zo'n 30 graden, en ik kon teken letterlijk over mijn schoenen en sokken zien kruipen — deze dingen kwamen letterlijk uit het bos en kwamen recht op mij af. Deze zijn helemaal niet zoals ik me herinner van toen ik jonger was.
Je gaat het bos in, je hebt er misschien eentje op je, vindt er een onder je oksel of een op je buik. Of een op je sneaker. Maar deze dingen, zodra je de wildernis of het bos of het veld in gaat, zijn ze overal. Ze kruipen over je voeten, je benen. Ik heb zoiets nog nooit gezien. En ik wil weten waar de hel al deze teken vandaan komen”
“Betekent dit wat ze bedoelen als ze het hebben over dozen vol teken? Ik heb een boerderij hiernaast. Betekent dat dat dozen vol teken zijn afgezet bij het huis van mijn buurman en dat ze nu mijn eigendom hebben geïnfiltreerd? Er zijn er letterlijk duizenden. Ze zijn overal. We moeten ze elke avond van onze honden plukken en ze zijn allebei behandeld. Wat is er aan de hand met teken en wie heeft ze gestuurd?”
Deze getuigenis volgt op zoveel andere Amerikanen die hetzelfde melden. Teken die helemaal niet zijn zoals we eerder hebben gezien, en er zijn er zoveel
Onthoud, Rep Tim Burchett zei dat Bill Gates achter deze toename in teken zit
Pfizer doet onderzoek naar een vaccin voor de ziekte van Lyme. De ziekte van Lyme komt van teken. De timing is perfect
Dit is geen sociale media-trend
Er is een echte, goed gedocumenteerde toename in tekenactiviteit en ontmoetingen in upstate New York en grote delen van het noordoosten en het midwesten van de VS in 2026
Experts van SUNY Upstate, Cornell en staatsgezondheidsafdelingen melden aanzienlijk meer inzendingen naar teken-testlabs, een stijging van 145%
Ze zien meer menselijke beten, en verwachtingen van een “vroeg en zwaar” seizoen met risiconiveaus van 10/10 in sommige gebieden
Experts zeggen dat dit te wijten is aan een grote eikel-oogst en klimaatverandering
De meeste mensen zouden het daar niet mee eens zijn
“Waarom beginnen deze teken mensen aan te vallen”