Succesvol protocol tegen Lyme!

Hallo Lievergezond,

Aan het begin van dit topic stond een bericht van jou en op basis daarvan heb ik een aantal zaken besteld voor mijn vriend. Bij een natuurarts is vastgesteld dat hij de Borelia bacterie heeft. Hij heeft van alles gekregen (Kaardebol en diverse vitamines) maar blijft kwakkelen, nu al driekwart jaar. Ik heb daarom Cats claw en colediaal zilver aangeschaft. H202 vind ik nog wat spannend na allerlei verhalen op het internet. Wat ik niet terug kan vinden in jou post is de hoeveelheid druppels van bovengenoemde. Kun je me daar misschien mee op weg helpen? Ik hoop dat het wat mag helpen en hij meer energie krijgt.

Alvast bedankt!!

hoi AngelavD: ik weet niet zo goed wat nog meer wat te vertellen over het verhaal met de ziekte van lyme. Lymekruiden hebben mij goed geholpen dacht ik tegen de problemen: langzaam zijn mijn gewrichtsproblemen en meer erdoor opgelost: migraines, blaasontstekingen. Maar ik heb zoveel moeten doen al om me uit het moeras te trekken daarvoor. En ik vind telkens nieuwe manieren. Ik zou voor je vriend buteyko-ademhaling aanraden : dat is een tijds-/energieinvestering van 40 minuten ademtraining per dag waardoor het beschikbare zuurstofniveau in het lichaam langzaam veel beschikbaarder wordt. Zie onderwerp ademhaling op dit forum met veel interessante tips en ervaringen van forumgenoten. Wel een investering die zich niet direct terugbetaalt (althans geen guaranties daarvoor). De borreliabacterie is anaeroob: dus die zal dat ook niet goed kunnen weerstaan. Maar aanpak van een chronische lymepatient vraagt om zoveel kwalitatieve aandacht dat het erg moeilijk is om hier via een berichtje de geode adviezen te kunnen geven: ook omdat per mens de problemen verschillend liggen.

Een minimum van cats claw/ kaardeboltinctuur, leverondersteuning via mariadisteltinctuur, onverhitte visolie, b-vitaminen (en ook b12 onder de tong in de methylcolabaminevorm), probiotica, allergieen duidelijk boven tafel hebben, vitamin a/d/k suppletie. Bijv. ook ondersteuning met vitamin c/mangaan (borrelia eet mangaan), vitamine e (bijv. tarwekiemolie) voor en zelfgeperste sapjes met groene groenten erbij ook voor goede ontgiftiging. Dit schiet me zo te binnen.

Ontzuren met natriumbicarbonaat (bijv. twee theelepeltjes verdeeld over de dag) kan belangrijk zijn als de alvleesklier op zijn kont ligt zoals bij mij en meerdere lymepatienten die ik ken (die bijv. ook betrokken is bij eiwit- en vetvertering: loopt bij mij niet goed).

Aloe vera en noni-sap helpen mij ook wel goed trouwens bij mijn vertering merk ik.

Sterkte!

Deze maar even hier:

Terwijl we nog nauwelijks bekomen zijn van het hele corona-debacle, lijkt het volgende "toevalletje" zich alweer aan te dienen. Heb je de kranten gezien? De ene na de andere melding over een recordaantal teken en zelfs 'reuzenteken' die op ons jagen. Maar krab eens achter je oren: na precies elf jaar ontwikkeling staat Pfizer, jawel, die van de corona-prikken, ineens klaar met een glimmend nieuw Lyme-vaccin voor 2027. Hoe 'toevallig' wil je het hebben? Precies op het moment dat de markt voor zo’n vaccin op zijn kookpunt is, is er een wereldwijde plaag van het beestje dat de ziekte verspreidt. In de wakkere hoek van het internet wordt de link dan ook direct gelegd. Er zijn zat meldingen van mysterieuze drones die boven onze bossen en vliegbases cirkelen. Waar de overheid het houdt op 'hobbyisten' of 'spionnen', denken anderen aan iets veel smerigers: het gericht droppen van ladingen (genetisch gemanipuleerde?) teken om de boel te infecteren. Het voelt als een herhaling van zetten, een soort Corona 2.0 blueprint. Eerst creëer je de dreiging door de natuur een handje te helpen, dan zaai je via de media paniek over de gevaren van Lyme, en vervolgens presenteer je de enige 'oplossing' waar toevallig net de miljardencontracten voor klaarliggen. Het is weer het oude liedje van Cui bono: wie verdient eraan? Terwijl wij ons druk maken over een wandeling in het park, vullen de farmaceuten de zakken. Als je naar de timing kijkt, de piek in 2026 en de spuit in 2027, dan is het wel heel erg klinisch getimed. Of we nu praten over oversterfte door vaccins of een doelbewust losgelaten tekenplaag; het patroon van controle en winstbejag over de rug van onze gezondheid lijkt inmiddels wel heel erg duidelijk te worden. En dan hebben we het nog niet eens over de bende die er in dít Lyme-vaccin zal zitten..

Twee jaar geleden zat er een teek aan de achterkant van mijn rechter schouder. Een dag later zag ik dat pas en heb ik toen bij de huisartsenpost eruit laten halen. Er was de dagen er weken daarna geen rode cirkel te zien en ik heb er ook geen klachten van gehad.

TICK APOCALYPSE 2026: BIO-TERRORISM 🦟☠️💉

CDC just admitted it: Tick bite ER visits are OFF THE CHARTS — highest early-season numbers in a decade. Lyme exploding nationwide. Alpha-gal syndrome turning steak into poison. Babies waking up with ticks in their cribs. Hikers pulling DOZENS off their bodies. Pets dying. And now they’re in your backyard, your parks, even crawling out of Amazon boxes.

This isn’t “climate change.”
This is WEAPONIZED.

Remember Plum Island? That black-site biolab right off Lyme, Connecticut, where the U.S. military spent decades engineering ticks as living bioweapons. Willy Burgdorfer, the “Lyme discoverer,” was a biowarfare insider who ADMITTED they were testing infected ticks on American soil.

Escaped strains?
Deliberate release?

Now Lyme is in ALL 50 states, disabling millions, sterilizing families, and destroying lives while Big Pharma rakes in billions on endless “treatments.”

But it gets darker.

These aren’t normal ticks anymore.

Reports of ticks that don’t die when you burn them.
Ticks carrying mystery viruses that trigger autoimmune hell, heart failure, and neurological breakdown.
Alpha-gal making entire populations allergic to their own food.

Is this population control?

A slow-kill bioweapon to weaken the masses while the elites hide in bunkers with their vaccines?

The same government that funded gain-of-function on viruses is gaslighting you about ticks. Chronic Lyme patients are called “crazy.”

The new vaccine is being rushed through while cases explode. Coincidence?

Or the perfect trap: create the disease, sell the fear, profit from the cure that never comes.

This is silent warfare on America.

Grok zegt dat het niet klopt....

TICK APOCALYPSE 2026: BIO-TERRORISM 🦟☠️💉

CDC just admitted it: Tick bite ER visits are OFF THE CHARTS — highest early-season numbers in a decade. Lyme exploding nationwide. Alpha-gal syndrome turning steak into poison. Babies waking up with ticks in their cribs. Hikers pulling DOZENS off their bodies. Pets dying. And now they’re in your backyard, your parks, even crawling out of Amazon boxes.

This isn’t “climate change.”
This is WEAPONIZED.

Remember Plum Island? That black-site biolab right off Lyme, Connecticut, where the U.S. military spent decades engineering ticks as living bioweapons. Willy Burgdorfer, the “Lyme discoverer,” was a biowarfare insider who ADMITTED they were testing infected ticks on American soil.

Escaped strains?
Deliberate release?

Now Lyme is in ALL 50 states, disabling millions, sterilizing families, and destroying lives while Big Pharma rakes in billions on endless “treatments.”

But it gets darker.

These aren’t normal ticks anymore.

Reports of ticks that don’t die when you burn them.
Ticks carrying mystery viruses that trigger autoimmune hell, heart failure, and neurological breakdown.
Alpha-gal making entire populations allergic to their own food.

Is this population control?

A slow-kill bioweapon to weaken the masses while the elites hide in bunkers with their vaccines?

The same government that funded gain-of-function on viruses is gaslighting you about ticks. Chronic Lyme patients are called “crazy.”

The new vaccine is being rushed through while cases explode. Coincidence?

Or the perfect trap: create the disease, sell the fear, profit from the cure that never comes.

This is silent warfare on America.

Grok zegt dat het niet klopt....

Aan de ene kant wil men je bang maken met deze berichtgeving en voor zover het klopt dat deze teken massaal uitgezet zijn, zal het mensen kunnen treffen die al een slecht immuunsysteem hebben.

Mensen staan niet machteloos tegenover tekenbeten, maar men wil je zo doen voelen.

Ik sprak een behandelaar die bloed kan nakijken van mensen onder een donkerveld microscoop (de enige echte manier die erkend is hoe je borreliabesmettingen kan vaststellen die via tekenbeten plaatsvinden):
hij zei dat 95 procent van de mensen bij wie hij het bloed heeft nagekeken, dat die de borreliabacterie die in die teken zitten allang in het bloed heeft rondzwemmen.

Laatst bewerkt:
In de VS is de tekenepidemie begonnen. Na het incident met genetisch gemodificeerde muggen van Bill Gates, plakken nu door genetisch gemodificeerde teken die in de natuur zijn losgelaten, in 50 staten aan dieren vast. Helaas vallen ze in de natuur bijna elk levend wezen aan.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.682
Leden
8.702
Nieuwste lid
Alex B
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan