Stop de Lockdown

Waarom snap ik de strekking van het verhaal nu niet? Houden de noodmaatregelen nu op of juist niet?

Duitse minister: noodtoestand volgende maand ten einde​

..De noodtoestand die sinds het begin van de pandemie in Duitsland geldt, komt waarschijnlijk eind volgende maand ten einde.
..De noodtoestand is de juridische basis voor een aantal coronamaatregelen, maar Spahn verwacht dat de maatregelen volgende maand nog steeds noodzakelijk zijn.

Dorothé
 
Wat ik doe is heel simpel ik bel op en reserveer een plaatsje met dag tijd enz. Dan vraag ik zo terloops als laatste of ze meedoen met die onzin en dat ik geen QR code heb en kan laten zien. Meestal krijg je als antwoord geen probleem. Doen ze moeilijk dan zeg ik dat ze de verkeerde keus hebben gemaakt. Dat ze mij niet meer zien en dat ik mensen zal adviseren ergens anders heen te gaan. Want we doen het samen tenslotte. 😂 :ROFLMAO:
Serieus? Is je dat al eens gelukt? Gewoon lekker uit eten... effe reserveren, ik vin het wel een goed idee. Hoe veel restaurants moet je dan bellen voordat je beet hebt?
 
Serieus? Is je dat al eens gelukt? Gewoon lekker uit eten... effe reserveren, ik vin het wel een goed idee. Hoe veel restaurants moet je dan bellen voordat je beet hebt?
Wij reserveren nooit.... gewoon naar binnen lopen ... wij zijn nog maar 1 keer geweigerd door geen QR .. daar gaan we dan ook nooit meer terug.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bull
Waarom snap ik de strekking van het verhaal nu niet? Houden de noodmaatregelen nu op of juist niet?

Duitse minister: noodtoestand volgende maand ten einde​

..De noodtoestand die sinds het begin van de pandemie in Duitsland geldt, komt waarschijnlijk eind volgende maand ten einde.
..De noodtoestand is de juridische basis voor een aantal coronamaatregelen, maar Spahn verwacht dat de maatregelen volgende maand nog steeds noodzakelijk zijn.

Dorothé
Gaslighting
1634575461790.png
 
Nog meer geinige plaatjes.

Ik heb uit betrouwbare bron (ik zal geen plaatjes plakken en namen noemen) vernomen dat een volgende lockdown niet ver weg meer is. En nu niet gaan lopen mauwen he want dit is precies wat jullie wilden natuurlijk.
 
En je zal zien dat de gevaxxte mensen de volgende lockdown met begrip maar ook teleurstelling zullen uitzitten en dat rara degene die weer in de ankers gaan de wappies zullen zijn want boehoe hun is zoveel onrecht aangedaan.
Sorry maar waar gaat het dan mis?
 
Zullen we maar gewoon een handgranaat in de trollengrot gooien?
Ik zeg: doen!

Zal ik dan maar een mailtje van een bekende forummer hier neerplempen die haar twijfels en angst een paar maanden geleden hier met mij gedeeld heeft omdat ze twijfelde en kritische vragen had maar daar hier niet voor durfde uit te komen. Ik nodig je uit forummer om zelf uit de kast te komen. Je weet me te vinden. Ik ben namelijk niet het enige (oud) lid dat volledig is afgeknapt hier. Denk daar maar eens over na. En ook waarom er hier nooit een tegengeluid te vinden is. Mike flikkert ze er een voor een uit.
 
Ik zeg: doen!

Zal ik dan maar een mailtje van een bekende forummer hier neerplempen die haar twijfels en angst een paar maanden geleden hier met mij gedeeld heeft omdat ze twijfelde en kritische vragen had maar daar hier niet voor durfde uit te komen. Ik nodig je uit forummer om zelf uit de kast te komen. Je weet me te vinden. Ik ben namelijk niet het enige (oud) lid dat volledig is afgeknapt hier. Denk daar maar eens over na. En ook waarom er hier nooit een tegengeluid te vinden is. Mike flikkert ze er een voor een uit.
En nu ook weer. Doei!

Mike
 

Ouderen in Moskou tot februari in thuisquarantaine​

..Ongevaccineerde 60-plussers in Moskou moeten tot zeker 25 februari in verplichte quarantaine. Dat melden de autoriteiten in Moskou. Vanaf 25 oktober is het voor deze leeftijdsgroep niet toegestaan om buiten te wandelen, te sporten of om naar het werk te gaan. Dezelfde maatregel geldt voor mensen met een chronische ziekte.

WTF, zo stroomt de gezondheid het afvoerputje in. En by the way, zou het waar zijn of is het negatieve propaganda voor Rusland (Putin)?

Dorothé
 

Ouderen in Moskou tot februari in thuisquarantaine​

..Ongevaccineerde 60-plussers in Moskou moeten tot zeker 25 februari in verplichte quarantaine. Dat melden de autoriteiten in Moskou. Vanaf 25 oktober is het voor deze leeftijdsgroep niet toegestaan om buiten te wandelen, te sporten of om naar het werk te gaan. Dezelfde maatregel geldt voor mensen met een chronische ziekte.

WTF, zo stroomt de gezondheid het afvoerputje in. En by the way, zou het waar zijn of is het negatieve propaganda voor Rusland (Putin)?

Dorothé

Grote kans dat het negatieve propaganda is, de andere kant je wil de komende 5 maanden echt niet buiten lopen in Moskou als het weer normaal is -25 en een meter sneeuw brrrr
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.782
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan