Godsgeschenk
Well-known member
Nou, wel als je van sneeuw houdt.Grote kans dat het negatieve propaganda is, de andere kant je wil de komende 5 maanden echt niet buiten lopen in Moskou als het weer normaal is -25 en een meter sneeuw brrrr
Dorothé
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou, wel als je van sneeuw houdt.Grote kans dat het negatieve propaganda is, de andere kant je wil de komende 5 maanden echt niet buiten lopen in Moskou als het weer normaal is -25 en een meter sneeuw brrrr
Sneeuw is prachtig....... Op een kerstkaart bij -25 is het gewoon koude witte troepNou, wel als je van sneeuw houdt.
Dorothé
Lekker kort Frans![]()
Goede columnhttps://janbennink.com/ben-je-al-klaar-voor-de-grote-rode-truck-die-alleen-jij-ziet-aankomen/
Dat we iets doen, als we alleen op twitter een beetje meekwekken, de zoveelste leugenaar of troll ontmaskeren of één keer in de maand een rondje om de kerk in Amsterdam lopen.
Geweldighttps://janbennink.com/ben-je-al-klaar-voor-de-grote-rode-truck-die-alleen-jij-ziet-aankomen/
Dat we iets doen, als we alleen op twitter een beetje meekwekken, de zoveelste leugenaar of troll ontmaskeren of één keer in de maand een rondje om de kerk in Amsterdam lopen.
Mede gezien het feit dat het gros vd mensen die sterft aan Covid boven de 70 is en daaronder alleen de zwakke broeders gaan, en gezonde mensen overleven het gewoon (zie hiervoor RIVM data, ik verzin het niet zelf) is dit niet zo'n hele domme zet als je toch in dat cojona narratief zou willen geloven.Grote kans dat het negatieve propaganda is, de andere kant je wil de komende 5 maanden echt niet buiten lopen in Moskou als het weer normaal is -25 en een meter sneeuw brrrr
oversterfte 112% volgens Wybren van Hage bij 41 tot 65 jarigen. 65 tot 75 jaar zat rond de 57% uit mijn hoofd.Mede gezien het feit dat het gros vd mensen die sterft aan Covid boven de 70 is en daaronder alleen de zwakke broeders gaan, en gezonde mensen overleven het gewoon (zie hiervoor RIVM data, ik verzin het niet zelf) is dit niet zo'n hele domme zet als je toch in dat cojona narratief zou willen geloven.
Dit is veel slimmer als heel de (beroeps)bevolking opsluiten. SLuit dan alleen de zwakkeren op.
(opsluiten is sowieso niet ok natuurlijk maar dat is een heel ander verhaal)
Ik snap die russen wel denk ik
Dat zal wel, alhoewel W ook de plank wel eens mist, maar dat waren dan mensen die al wat hadden. Sneu natuurlijk maar so it goes.oversterfte 112% volgens Wybren van Hage bij 41 tot 65 jarigen. 65 tot 75 jaar zat rond de 57% uit mijn hoofd.
''Iemand moet het doen, iemand moet het zeggen.'' (liedje Stef Bos). Je doet het niet voor je lol neem ik aan.Ik word net uitgenodigd voor een vakbeurs. Vertellen ze vol trots dat ze QR codes scannen.
Heb dus teruggemaild dat ik vanwege het discrimerende karakter van de qr codes afzie van deelname/bezoek.
Doen ze niks mee, hebbie niks aan maar lucht even op![]()