Stop de Lockdown

Komt Jan naar mijn lezingen? Hij heeft het er over dat wij de mensen die ons nu belachelijk naken moeten vergeven en opvangen. Dat staat in een Q-post: You are the frame, you are the support, people will need to be guided. Verder heeft hij het over preppen en noemt hij mei als einddatum of peildatum. Ik noem in mijn nieuwe lezing 15 mei 2022 i.v.m. de Q-post: It's time to end the horror show, enough have seen. Een 2-year delta t.o v. 2020, toen Q deze post plaatste.

Mike
 
Grote kans dat het negatieve propaganda is, de andere kant je wil de komende 5 maanden echt niet buiten lopen in Moskou als het weer normaal is -25 en een meter sneeuw brrrr
Mede gezien het feit dat het gros vd mensen die sterft aan Covid boven de 70 is en daaronder alleen de zwakke broeders gaan, en gezonde mensen overleven het gewoon (zie hiervoor RIVM data, ik verzin het niet zelf) is dit niet zo'n hele domme zet als je toch in dat cojona narratief zou willen geloven.

Dit is veel slimmer als heel de (beroeps)bevolking opsluiten. SLuit dan alleen de zwakkeren op.

(opsluiten is sowieso niet ok natuurlijk maar dat is een heel ander verhaal)

Ik snap die russen wel denk ik
 
Mede gezien het feit dat het gros vd mensen die sterft aan Covid boven de 70 is en daaronder alleen de zwakke broeders gaan, en gezonde mensen overleven het gewoon (zie hiervoor RIVM data, ik verzin het niet zelf) is dit niet zo'n hele domme zet als je toch in dat cojona narratief zou willen geloven.

Dit is veel slimmer als heel de (beroeps)bevolking opsluiten. SLuit dan alleen de zwakkeren op.

(opsluiten is sowieso niet ok natuurlijk maar dat is een heel ander verhaal)

Ik snap die russen wel denk ik
oversterfte 112% volgens Wybren van Hage bij 41 tot 65 jarigen. 65 tot 75 jaar zat rond de 57% uit mijn hoofd.
 
Ik word net uitgenodigd voor een vakbeurs. Vertellen ze vol trots dat ze QR codes scannen.

Heb dus teruggemaild dat ik vanwege het discrimerende karakter van de qr codes afzie van deelname/bezoek.

Doen ze niks mee, hebbie niks aan maar lucht even op :)
''Iemand moet het doen, iemand moet het zeggen.'' (liedje Stef Bos). Je doet het niet voor je lol neem ik aan.
 
Ik zat me ook al af te vragen hoe ik met dergelijke situaties om zal gaan. Ik ben meer iemand van de mentale aikihido in plaats van frontaal. Van mijn werk uit deden ze die dingen toch al op het werk zelf in de kantine. Maar in vriendenkringen gingen we wel eens uit eten eerder. Wel goed op zich om te zeggen om dan niet te gaan vanwege discriminerende qr-codes ipv de vaccinatiekwestie naar voren te schuiven want ik ben dat gelul met de schapen goed zat.
 

Coronaregels keren terug in Belgische gemeente na lokale uitbraak​

..In de Belgische gemeente Oudsbergen, zo'n 20 kilometer over grens bij Weert en Sittard, worden afgeschafte coronaregels opnieuw ingevoerd, vanwege een snelle stijging van het aantal besmettingen.
..Inwoners wordt opgeroepen de komende tien dagen de sociale contacten te beperken en een mondkapje te dragen op drukke plaatsen en in binnenruimtes.
..Volgens burgemeester Goossens is de uitbraak in zijn gemeente voor een belangrijk deel veroorzaakt door de kermis vorige week in het dorpje Meeuwen.

Oef, komt wel dichtbij bij mij, nl. Sittard.
Maar dit is dus gewoon de opmars naar meer. Waar zijn nu de voorrechten van de gevaccineerden? Oh, ik vergat het, wij zijn schuld hieraan. :eek:


Dorothé
 

Van Dissel: Avondklok of schoolsluiting deze winter niet reëel​

..De voorzitter van het Outbreak Management Team, Jaap van Dissel, denkt dat coronamaatregelen zoals winkel- en schoolsluitingen en een avondklok niet reëel zijn komende winter.
..Toch spreekt hij van een "spannende periode", na de recente versoepelingen. "Maar we gaan de komende weken nog veel leren, onze prognoses worden preciezer. Eind oktober wegen we alles opnieuw voor de besluitvorming begin november."

Heeft hij last van selectief geheugen? De avondklok werkte toch niet.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.657
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan