Stop de Lockdown

Dit zijn geen gewone jongeren, maar anarchistisch, marxistisch tuig. Het 'politiegeweld' is naar alle waarschijnlijkheid volkomen trrecht, maar ze laten je in de beelden niet zien wat er aan vooraf ging.

Mike
 
Dit zijn geen gewone jongeren, maar anarchistisch, marxistisch tuig. Het 'politiegeweld' is naar alle waarschijnlijkheid volkomen trrecht, maar ze laten je in de beelden niet zien wat er aan vooraf ging.

Mike
Je hebt waarschijnlijk helemaal gelijk... (helaas)

De pvda postte dit:

Valt ook onder kindermisbruik lijkt me


1634502406303.png
 
FVD-kopman Thierry Baudet voegt toe: “Bewijs dat de apartheidspas nergens op slaat. Kroeg dicht wegens besmettingen door gevaccineerde. Wie besmet raakte, was ook gevaccineerd, inclusief de kroegbaas, die ziek thuis zit. Conclusie: vaccin en pas helpen niet tegen besmetting. Nu mee stoppen!”
 
Van telegram groep
Misschien is het al gedeeld, maar deze email kreeg ik van la place: Hartelijk dank voor uw bericht. Voor de volgende restauranten heeft u geen QR-code nodig. Amsterdam Riverside A9 Apeldoorn De Brink A50 Apeldoorn De Somp A50 Bergen op Zoom Wouwse Tol A58 Bodegraven N459 Breda Hazeldonk A16 Bruchem de Lucht A2 De Meern A12 Enspijk de Rotonde A2 Gilze Rijen Hendrik Ido Ambacht Sandelingen A16 Holten Struik A1 Hoofddorp de Brug A4 Laren A1 Leiderdorp A4 Maarsbergen A12 Meerkerk A27 Nederweert Meiberg A2 Nederweert Zuid Roevenpeel A2 Nieuwegein De Kroon A27 Oosterhout A27 Sevenum Middenpeelweg Stroe Tolnegen A1 't Harde A28 Veenendaal Bloemheuvel A12 Venray De Wuust A73 Zoeterwoude A4 Zwolle De Vrolijkheid A28

En ik weet Kletskop in Asch
 
Vraagje:

Ik kreeg een link met een stuk of dertig QR codes die allen een positief vinkje op zouden leveren.

Wellicht handig om te gebruiken wanneer nodig. Ik heb daar wat gemengde gevoelens bij want aan de ene kant legitimeer je dan het proces, je werkt dus mee aan die QRonzin.
Dan zou je dus zeggen: niet doen fuck 'm.

Aan de andere kant, in de oorlog maakten ze ook valse persoonsbewijzen om rond te kunnen wandelen, dan denk je ook fuck 'm maar andersom:)

Ik ben voorlopig genegen om alle QR dingen te vermijden/ontlopen maar als ze hier Duitse toestanden gaan doen dan wordt het steeds moeilijker en moet je haast wel gaan frauderen om rond te wandelen.

Een moreel ethische vs practische discussie. Wat denken jullie?
 
Vraagje:

Ik kreeg een link met een stuk of dertig QR codes die allen een positief vinkje op zouden leveren.

Wellicht handig om te gebruiken wanneer nodig. Ik heb daar wat gemengde gevoelens bij want aan de ene kant legitimeer je dan het proces, je werkt dus mee aan die QRonzin.
Dan zou je dus zeggen: niet doen fuck 'm.

Aan de andere kant, in de oorlog maakten ze ook valse persoonsbewijzen om rond te kunnen wandelen, dan denk je ook fuck 'm maar andersom:)

Ik ben voorlopig genegen om alle QR dingen te vermijden/ontlopen maar als ze hier Duitse toestanden gaan doen dan wordt het steeds moeilijker en moet je haast wel gaan frauderen om rond te wandelen.

Een moreel ethische vs practische discussie. Wat denken jullie?
Wat voor onzin ze ook verzinnen nooit meedoen ook niet met fake qr codes
 
Vraagje:

Ik kreeg een link met een stuk of dertig QR codes die allen een positief vinkje op zouden leveren.

Wellicht handig om te gebruiken wanneer nodig. Ik heb daar wat gemengde gevoelens bij want aan de ene kant legitimeer je dan het proces, je werkt dus mee aan die QRonzin.
Dan zou je dus zeggen: niet doen fuck 'm.

Aan de andere kant, in de oorlog maakten ze ook valse persoonsbewijzen om rond te kunnen wandelen, dan denk je ook fuck 'm maar andersom:)

Ik ben voorlopig genegen om alle QR dingen te vermijden/ontlopen maar als ze hier Duitse toestanden gaan doen dan wordt het steeds moeilijker en moet je haast wel gaan frauderen om rond te wandelen.

Een moreel ethische vs practische discussie. Wat denken julli

Vraagje:

Ik kreeg een link met een stuk of dertig QR codes die allen een positief vinkje op zouden leveren.

Wellicht handig om te gebruiken wanneer nodig. Ik heb daar wat gemengde gevoelens bij want aan de ene kant legitimeer je dan het proces, je werkt dus mee aan die QRonzin.
Dan zou je dus zeggen: niet doen fuck 'm.

Aan de andere kant, in de oorlog maakten ze ook valse persoonsbewijzen om rond te kunnen wandelen, dan denk je ook fuck 'm maar andersom:)

Ik ben voorlopig genegen om alle QR dingen te vermijden/ontlopen maar als ze hier Duitse toestanden gaan doen dan wordt het steeds moeilijker en moet je haast wel gaan frauderen om rond te wandelen.

Een moreel ethische vs practische discussie. Wat denken jullie?
Wat ik doe is heel simpel ik bel op en reserveer een plaatsje met dag tijd enz. Dan vraag ik zo terloops als laatste of ze meedoen met die onzin en dat ik geen QR code heb en kan laten zien. Meestal krijg je als antwoord geen probleem. Doen ze moeilijk dan zeg ik dat ze de verkeerde keus hebben gemaakt. Dat ze mij niet meer zien en dat ik mensen zal adviseren ergens anders heen te gaan. Want we doen het samen tenslotte. 😂 :ROFLMAO:
 

'Ongevaccineerden moeten zich bewust zijn van effect op IC-capaciteit'​

..Ongevaccineerde mensen zouden zich er meer van bewust moeten zijn welk effect ze op de IC-capaciteit hebben wanneer ze met ernstige verschijnselen worden opgenomen. Dat zegt het hoofd van intensivecareafdeling van het UMC Diederik van Dijk in de NPO Radio 1 podcast De Dag.
..Hij gaat niet zo ver om te zeggen dat ongevaccineerde mensen uitgesloten moeten worden van IC-zorg.
.. Daar zet hij wel tegenover dat er elke dag mensen om vermijdbare redenen op de IC terechtkomen en die ook de zorg krijgen die ze nodig hebben. "We zien heel erg veel mensen op de IC die iets onverstandigs hebben gedaan, zoals roekeloos zijn, te hard rijden of te veel alcohol drinken." Maar op die vermijdbare redenen zijn we op de Nederlandse IC's voorbereid, zegt Van Dijk.
..Maar als er coronapatiënten lang in een IC-bed liggen ontwricht dat het systeem."

En zo kneden we weer een stapje verder. "Hij gaat niet zo ver om te zeggen dat ongevaccineerde mensen uitgesloten moeten worden van IC-zorg". Dit is dus nu al uitgesproken en dan kunnen we verwachten dat spoedig de uitspraak omgedraaid gaat worden. Dat we dus wel uitgesloten worden.
De fuik gaat steeds verder dicht.


Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.844
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan