Stop de Lockdown

Die Huppel, je favoerite swab-honkbalknuppel zal beide kunnen ... gaat u even gebukt staan .. vaxx ... zoals een oudoom van mee vaak zei als ie te veel gegeten had ... ik zit er op en kan e r met mijn vinger bij. Deze swab-huppel ook .. anale injectie en daarna nog met het smalle deel je tanden kunnen stoken.
 
Klopt ik ben inderdaad heel optimistisch, dank je, ik heb vertrouwen dat t goed komt. Wanneer is alleen de vraag? Ik weet wat ons te wachten staat en wil ook strijden tegen dit kwaad. Ik heb een vriend van mij uit defend IJmuiden benaderd en hem gevraagd om meer onaangekondigde acties waar ik sowieso bij aan zal sluiten. Keep you posted
Ik ben ook optimistisch, Eva. God wins, remember? Maar met dansende parapluutjes gaan we de oorlog niet winnen. En ja, het is OORLOG!

let-me-see-your-war-face-made-on-imgur-28604878.png
Mike
 
Laat een festival met zo'n directeur maar nooit meer doorgaan.


Ach hij kan er ook niets aan doen dat hij dehumanising niet bij zichzelf herkent, ik heb sterk de indruk dat er meer gequackcineerden in de ziekenhuizen zitten de wappies testen niet en krijgen een griepje en gaan verder met wappie zijn, gequackcineerden schieten in de stress om iedere letter in het Griekse Alphabet, waarom .... Vaccins werken toch zo goed... Wanneer krijgen we een vaccin tegen vaxinazis....
Of beter laten we een volledige lockdown voor gevaccineerde misbaksels instellen, niet uit huis ramen en deuren gesloten en iedere 10 minuten lokatie doorgeven, bij afwijkingen boete.
 
Dan ben ik genoodzaakt s'nachts te winkelen😉 ze vragen er zelf om
Dit schijnt niet waar te zijn. Ik heb niets gevonden en als je gaat kijken naar de reacties onder het bericht, dan zeggen meerdere mensen dit. Wat wel zal zijn, dat dit scenario uitgerold zal gaan worden of dat ze dit willen gaan uitrollen. Of ze dit er ook zo doorheen zullen krijgen is de vraag, want ook het openbaar vervoer hier in opnemen, is wel een grote zaak. Goed, als ze iets willen, gaat uiteindelijk alles. Maar net zoals ze uiteindelijk het vaccin niet kunnen verplichten en wij als mens meegaan in het verhaal, wordt vrij leven steeds beperkter en moeilijker. Het wordt een luxe als het ware.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.888
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan