Stop de Lockdown

Nog even en we krjigen een sport/hobby schutters topic.
Met alles vanaf katapult, blaaspijp, lucht tot .408 Cheytac :)
Hoe bedoel je sport... Ze hebben mij geleerd dat het zelfverdediging was ( het leger was defensief dus nooit aanvallen) daarna werden we getraind om de vijand uit te schakelen met diverse wapen ook niet NATO, vanuit hinderlagen, besluipen zonder wapens.
En bij mij in Frankrijk is het bittere noodzaak, die hertjes trappen als je ze probeert te vangen en zwijntjes bijten vals, en ze zijn soms zo lekker op de bbq...

Maar een sport/hobby schutters topic.... Ik weet het niet, krijg je dan niet die figuren erop die wel willen maar niet kunnen....airsofties....
 
Hoe bedoel je sport... Ze hebben mij geleerd dat het zelfverdediging was ( het leger was defensief dus nooit aanvallen) daarna werden we getraind om de vijand uit te schakelen met diverse wapen ook niet NATO, vanuit hinderlagen, besluipen zonder wapens.
En bij mij in Frankrijk is het bittere noodzaak, die hertjes trappen als je ze probeert te vangen en zwijntjes bijten vals, en ze zijn soms zo lekker op de bbq...

Maar een sport/hobby schutters topic.... Ik weet het niet, krijg je dan niet die figuren erop die wel willen maar niet kunnen....airsofties....
Tis een sport om te oefenen zoveel mogelijk raak te schieten:)

Die oefening komt van pas bij jacht of zelfverdediging.

Laten we het maar niet doen dan:)
 
Nog even en we krjigen een sport/hobby schutters topic.
Met alles vanaf katapult, blaaspijp, lucht tot .408 Cheytac :)
Ff iets anders de 408 cheytec is effectief maar typisch Amerikaans slaat net ff te hard terug.
De iwi 338 lapua is bijna net zo effectief en veel geciviliseerder qua terugslag
 
Hier is niemand geradicaliseerd hier worden hersenen gebruikt logisch nadenken, de regering, MSM en de vaxinazis zijn de geradicaliseerden, hier zijn alleen volkomen normale mensen die gezamenlijk de placebo controle groep vormen in de fase3 testen van de diverse vaccins😇😇😇
entièrement d'accord!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.685
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan