Stop de Lockdown

Ik was vandaag vanwege mijn zus in de zwartjanstraat terecht gekomen, ik wist niet wat mij daar overkwam? Geen C maatregelen!
Overigens gelden er in die hele straat nauwelijks corona regels ja voor de buhne( op de deur een sticker hier en daar) Veel medewerkers vd winkeltjes daar dragen zelf geen mondkapjes. Het is daar gewoon het ‘oude normaal’. Wel veel allochtonen misschien daarom ook geen handhaving. Durven ze niet of is daar gewoon niet haalbaar maar het viel mij wel op. Mijn zus zei dat het al heel lang zo is daar , toen het nog winkelen op afspraak was, was daar gewoon alles open, niks geen afspraak, mensen liepen gewoon als van ouds in en uit.
Dat is wel anders in de gangbare winkelcentra. Donderdag nog aanvaring gehad met manager van de Bristol in Rijswijk vanwege niet dragen van muilkorf. vraagt die gek om een medische verklaring, mafketel.
 
Ik vond Police for Freedom vandaag slappe hap. Dit is nu de tweede keer dat we buiten het centrum om worden geleid en dat ging ten koste van de zichtbaarheid voor het grote publiek. Ik ben nu klaar met PFF, ze laten zich ringeloren door de burgemeesters,en ordehandavers en daar kom ik niet voor.

Mike
 
Ik vond Police for Freedom vandaag slappe hap. Dit is nu de tweede keer dat we buiten het centrum om worden geleid en dat ging ten koste van de zichtbaarheid voor het grote publiek. Ik ben nu klaar met PFF, ze laten zich ringeloren door de burgemeesters,en ordehandavers en daar kom ik niet voor.

Mike
Blij dat we ons gevoel gevolgd hebben en niet gegaan zijn. Tis tegenwoordig elke keer zo met demo’s of verbindingsdagen. Waarom niet hup recht t centrum in? De natuur hoeven wij niks duidelijk te maken. Wel de mensen die nog slapen. Pootjes geven en opzitten richting politie en burgemeesters is bullshit. Dat is juist één van de thema waar we tegen op staan. Vorige week zondag Utrecht call for freedom zelfde. Wel door bewoond gebied maar niet t centrum centrum. Waarom?
 
Ik vond Police for Freedom vandaag slappe hap. Dit is nu de tweede keer dat we buiten het centrum om worden geleid en dat ging ten koste van de zichtbaarheid voor het grote publiek. Ik ben nu klaar met PFF, ze laten zich ringeloren door de burgemeesters,en ordehandavers en daar kom ik niet voor.

Mike
Het zal geen toeval zijn dat we wéér niet in het centrum kwamen. Dit was voor mij ook de laatste PFF.
 
Vandaag was walk of freedom door Amsterdam zuid... vanaf olympisch stadion naar Museumplein in n terug.. begonnen met 1000 man eindigden met zeker 1500-2000
 

Bijlagen

  • 3250BEC0-120A-4F68-8FA3-93B7159B0301.jpeg
    3250BEC0-120A-4F68-8FA3-93B7159B0301.jpeg
    2,3 MB · Weergaven: 3
Bericht van Police for Freedom op Telegram:

P4F bedankt alle beroepsgroepen, deelnemers, #Kr8vanhethart, gemeente Apeldoorn en de politie, voor het mogelijk maken van deze prachtige dag van verbinding en uitspreken vóór de grondrechten. 💙

Dit betekent dat er geen zelflerend en zelfcorrigerend vermogen bestaat bij P4F. Kennelijk gaan zij akkoord met zoethoudertjes,van de staat, die ruim 10.000 betogers weghielden bij het winkelend publiek en ons langs diverse bejaardencentra liet lopen. De kreet 'Sluit je aan!' was bijna lachwekkend. Geen P4F meer voor mij!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.692
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan