Stop de Lockdown

Zelf denk in niet dat het hier gaat om die dominee die de BOA's uit zijn kerk wegstuurde. Volgens mij zou die ze wel weg brullen. Maar goed, dit soort dingen gebeuren nu dus!
 
Dat accent is niet Canadees maar Iers. Wat heeft Caroline Vonhoff gedronken toen ze deze tweet plaatste? Maar wel verschrikkelijk natuurlijk dat die man verplichte 'medische behandeling' moet ondergaan en dat zijn kinderen ondergebracht zijn in een pleeggezin!

Mike
 
Rene Pluijm schijnt iets geniaals bedacht te hebben. Je kunt bij hem na 18 u 'afhalen'. Hij heeft winkelwagentjes met daarop dienbladen en zo kun je bij hem maaltijden 'afhalen'. Er schijnen beelden van te bestaan op Fuckbook, maar ik heb geen FB. Kan iemand die voor mij opsnorren?

Mike
 
Wie van jullie kan mij op de hoogte brengen van de liocatie in Nijmegen van waaruit Police for Freedom a.s. zaterdag vertrekt? Ik heb geen Facebook en er is geen groep op Telegram.

Mike
 
8 uur geleden werd dit bericht gepost:

Blijf ons volgen en de laatste updates/wijzigingen maken we over een paar dagen bekend

 
Huisarts Els van Veen haalt op Twitter hard uit naar De Jonge. “De minister van Volksgezondheid neemt anderen weer eens de maat. Ajax heeft niets fout gedaan. De fout zat en zit ‘m erin dat we al maanden in een onterechte, schadelijke, ongezonde, niet-wetenschappelijk onderbouwde lockdown zitten,” schrijft ze. “Farizeeër.”
 
Laatste nieuws van Police for freedom:
zaterdag 8 mei, mars voor de menselijke verbinding(2). Bruls van Nijmegen heeft het helaas verboden, dus de locatie wordt wederom een verassing..🤫
 
Als ze dezelfde truc uithalen als in Hilversum zoeken ze een buurtgemeente, dus bijv. Beek-Ubbergen. Blijf me op de hoogte houden, Johnny!

Mike
 
Als ze dezelfde truc uithalen als in Hilversum zoeken ze een buurtgemeente, dus bijv. Beek-Ubbergen. Blijf me op de hoogte houden, Johnny!

Mike
Je weet de organisatie is slim.. Dit verbod hadden ze vast wel aan zien komen met een burgermeester als Bruls.
 
Ella Ster over de NCTV.
In het kort komt het erop neer, dat wanneer je een al te kritisch geluid laat horen ten aanzien van de overheid over bijvoorbeeld het coronabeleid, je als ondernemer riskeert uitgesloten te worden van het zakelijk verkeer.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan